,dobré ráno" uslyšela jsem tiše, avšak i tak mě Shawnovo hlas vzbudil. ,,dobré" pochumlala jsem si víc k sobě peřinu. ,,nerad tě vzbouzím, ale musíme už brzy jet" pohladil mě po tváři, a já se mírně usmála. Vstala jsem z postele a otevřela dveře od koupelny, dnes jsem se citila poněkud plná energie, než včera. Na umyvadle jsem si vzala z hrníčku kartáček a zubní pastu.
Vyčistila jsem si zuby, a nakonec si umyla obličej. Moje pleť je o trochu horší..,,děje se něco?" Pootevřel dveře Shawn, a vstoupil do koupelny. ,,ne všechno je v pohodě" podívala jsem se do jeho krásných očí, a hned si ulevila.
Jeho zrak se přesunul na moje rty, byl ode mě jen pár centimetrů, přesto těch pár centimetrů hned zaplnil, a políbil mě. Jeho něžné polibky byli vždycky tak sladké, a šlo vidět že se při tom moc kontroluje, aby neudělal nějakou zbytečnou chybu.Nad tím jsem se pousmála a objala ho. ,,proč tak kontrolovaně?" ,,nevím, jsem nervózní" odpověděl na mojí otázku. ,,jdu se obléct" odešel z koupelny, a já si pustila horkou sprchu.
Teplé kapky dopadali na moje holé tělo. Všechny stresy, myšlenky se ztratili, a já se jen soustředila, a užívala si to.
Až když jsem si uvědomila že tam jsem asi moc dlouho, nasadila jsem si přes sebe ručník a šla do pokoje.
Shawn už byl oblečený a zíral na mě.
Vytáhla jsem si věci, a oblékla se. Jeho oči pořád dopadalo na moje tělo, upřímně já tohle moc nemám ráda ale když to byl on, nevadilo mi to. Už jen že je to můj přítel, všechna stydlivost se už dávno ztratila. ,,nepůjdeme už?" Zeptala jsem se a nasadila si mikinu. ,,jo, jdu jen zaklepat na Justina a Emily, a i Charliho" ,,Charlie jede taky?" ,,jo tys to nevěděla?" ,,ne, o ničem mi neřekl" pousmála jsem se a zavřela za Shawnem dveře.Otevřela jsem je po zvonění dveří, stáli tam a usmívali se na mne. ,,ahoj" objala jsem Emily. ,,těšíš se? Bude to jízda!" Oznámila mi, a zatáhla mě do auta. ,,kluci vezmou naše věci, tak pojď" otevřela dveře od auta, a já si nasedla do zadu.
Poté překráčeli ti tři, a dávali věci do auta. ,,Emily vzala jsi mi telefon?" Zeptal se Justin, a Emily si prohrábla kapsu. ,,jo mám ho" ukázala mu ho, a on si sedl k volantu.
Shawn a Charlie seděli vedle mě, a ukrutně si povídali. ,,hele co kdyby jste si sedli vedle sebe a mě nechali na kraji? Vadí mi když mluvíte přese mě" vysvětlila jsem a podívala se na Shawna. ,,ne to je v pořádku, jen jsme si něco řekli" usmál se Charlie. A potom to začalo, začal mě provokovat..Charlie: jak si užíváš jízdu?"👍😇
Já: docela dobře až na ty tvoje nohy, které jsou položené na těch mojich.🙈😷
Charlie: haha😂 hele plánuješ ze Shawnem svatbu? Když už jsi těhotná bylo by to fajn☺
Já: cože? Vždyť ještě nejsem ani v prvním měsíci, ale možná jo
Charlie:😱 ale to přijde, budeš v 1 potom v druhýmm...
Já: jojo to stačí..
Vypla jsem si telefon, a opřela se o Shawnovo rameno. Cesta ještě bude trvat, a já už mám hlad..
,,nechci nějak otravovat, ale miminko volá o pomoc" ,,co se děje?" Zastavil prudce Justin. ,,má hlad a já nejspíš taky.." řekla jsem a všichni se začli strašně smát. ,,fajn, tak jdeme třeba do KFC?" Zvolal Justin. X,dobrý nápad" pousmála jsem se, a dojeli až ke KFC. Vystoupili jsme z auta, a Justin ho zamkl.
Ze Shawnem jsme šli jako první, a já ho držela za ruku, jeho stisk byl slabý. ,,senděte si, objednám něco" řekl Shawn a Justin se k němu přidal.
Já Charlie a Emily jsme seděli naproti sobě, spíš Charlie seděl vedle mě, a mačkal se ke mě. ,,proč se ke mě tak cpeš?" Zakroutila jsem očima, a přisedla si trochu od něj dál. ,,neboj já nekoušu" mrkl na mně a podíval se na Emily.
Když Shawn z Justinem přišli, z Hamburgrama a takovýma věcmi pustili jsme se do toho, měla jsem ohromný hlad.Když jsme všichni už dojedli tak se Shawn z Justinem a Charlim hádali kdo zaplatí. ,,hele já to zaplatím" řekl Shawn. ,,ne já!" Oslovil Charlie a vytahoval peníze. ,,hele víte co? Zaplatime společně. každý něco přidá" mrkl na ně Shawn a oni se přesunovali ke kase.
My s Emily jsme šli k autu, a sedli si do něj. Moje bříško už bylo v klidu, a nevolalo o to že mám hlad nebo něco podobného.
Později si k nám přisedli kluci, tentokrát řídil Charlie takže konečně nebudou jeho nohy nalepeny na těch mojich.
Ale prostě Justin si tam tak sedne a roztáhne se skoro přes celé moje sedadlo. ,,hele proč se tak roztahuješ?" Udiveně jsem se na něj podívala, a jemu bylo vidět na tváři jedovatý smích.
Zakroutila jsem očima, a zadívala se na Shawna. Něco dělal na telefonu, což mě vůbec nezajímalo..
Poslední dobou jsem na něj moc zavázaná, nebo jak bych to řekla, proste až moc zvyklá.
Někdy si připadám jako malé dítě, a on se o mě stará, což od té doby co jsme zjistili že jsem těhotná vlastně dělá.
Přinese mi pití, nebo oběd.. a takové věci které bych si chtěla přinést sama.
Jde vidět že je hodně starostliví, což mě na něm ještě víc přitahuje...Co bude dál??😱😂☺
Budu ráda za každý votes nevo koment❤😍
Děkuju!
KeyshiaCole9🐾