Celý den jsem jenom ležela v posteli, bylo mi to nepříjemné a nezvyklé, ale jak řekl doktor ležet musím a z ničím se nenamáhat. Shawn se okolo mě motá jako nějaký sluha, i když ho o nic neprosím. Vaří, stará se o mě, ptá se mě jestli něco nepotřebuji nebo jestli mi není zima.. je toho hodně.
,,je ti dobře?" Sedl si vedle mě na židli. ,,jo, jen nechápu proč máš o mě takovou starost, když víš že to můžu zvládnout i sama" ,,hele víš co ti řekl doktor, bude to jen na Týden možná dva, záleží jak ti bude" pohladil mě po rameni, a já se ironicky pousmála.
,,nemáš žízeň?" ,,ne to je v pohodě, kdybych měla žízeň tak ti to řeknu logický ne?" Přitáhla jsem si k sobě pěřinu, a otočila se na druhou stranu. ,,fajn" zavřel naštvaně dveře. Ještě se na mě nazlobí! Zítra odjíždíme, a on na mě bude ještě naštvaný..
,,Shawne??" Volala jsem na něj, ale on se prostě neozval. ,,Shawneee?" Zavolala jsem znovu ale naštvaně, a pořád nic. Tak jsem vstala z postele, a šla se podívat do kuchyně. Tam nebyl, ani v koupelně.. tak kde může být..
Zaklepala jsem na Justinovo dveře s Emily. ,,ahoj není tady Shawn?" ,,právě odešel, šel něco zařídit s Justinem" oznámila mi Emily. ,,aha" otočila jsem se a šla zpět do pokoje. ,,proč mi to ale neřekl?" Řekla jsem provinile, a vytáčela jeho telefonní číslo. ,,hm?" ,,proč jsi mi neřekl že někam jdeš?" ,,protože tě to nezajímá.." ,,počkat co? Jak to myslíš? Kdybych se o tebe nezajímala, tak ti asi nevolám" řekla jsem naštvaně. ,,to je mi jedno, neřeš to. Nejpozději do večera se vrátím tak se opatruj čau" vypl to a já se přemístila do postele.. zavřela oči a už jen spala..
Když v tom jsem slyšela nějaký křik, byla to Emily. ,,nech jí! Ona za nic nemůže!!" Otevřeli se dveře od pokoje a já stála před nimi, viděla jsem chlapa s kuklou na hlavě. A poté když si jí sundal uviděla jsem jeho tvář, byl starý bylo to poznat. ,,tak hele teď půjdeš pěkně se mnou, ať ten tvůj kluk pozná co se dělat má a co ne" zatáhl mě za vlasy a vedl do auta, viděla jsem Emily která byla strašně ubrečená a někomu volala..
Vlastně s tím nic nemohla dělat.
,,co ode mě ale chcete?" ,,drž hubu jinak ti rozplácnu tu tvoji hlavu" ,,Shawn vám něco udělal?" ,,nevrátil mi moje prachy co jsem mu půjčil" držel pistoli před moji hlavou. ,,jestli se jenom hneš tak uvidíš" odešel z auta, a nakonec zamkl. Začla jsem brečet a v tu chvíli jsem nenáviděla Shawna jak to mohl udělat, proč se do takových věcí plete a půjčuje si od vraha.
Odemkl dveře a drze mě chytil za ruku a táhl do nějaký starší budovy. Šli jsme do pokoje kde byli další 4 kluci, když říkám kluci tak vypadali hodně mladě. Posadili mě židli a zavázali mi ruce a nohy, snažila jsem se z toho dostat, a kopala je ale bez úspěchu.
,,tak a teď si tě vyfotíme" vytáhl ten chlap z kapsy telefon a začal mě fotit. ,,Shawn vás zabije!!" Plivla jsem na něj. ,,on? Vždyť on sám, řekl že by se nejradši tebe zbavil, a nechal si to mimino co máš v břiše" mrkl na mě. ,,to ti tak věřím ty hovado!" ,,chceš to vidět?" Přiložil mi před sebe telefon a ukázal mi video, kde je Shawn v téhle mistnosti a o něčem mluví, a potom padlo moje jméno. Začal tam vyklàdat různý věci o tom, že se mě stejnak zbaví tak že se semnou rozejde a mimino si nechá. Moje slzy začali víc a víc téct a já radši zavřela oči...
Můžu si za to sama? Nebo to je můj osud.
,,proč mě tady tedy držíte když víte že Shawn se mě chce stejnak zbavit? Když mu na mě nezáleží myslíte si že sem přijde a dá vam ty peníze hned?" Ironicky jsem se usmála, a zamnou se ozvalo uchechtnutí. ,,má tě rád, ale jen k tobě necítí to co ty k němu" pošeptal mi do ucha jeden z kluků. Jen jsem pokroutila očima. ,,pusťte mě!" ,,cože?" ,,prostě mě pusťte stejnak vám ty peníze nedá, nemá nic" řekla jsem jasně. ,,tak to aby jsme se tě zbavili ne?" Přikývnul jeden z nich. ,,mám lepší nápad" stoupl si přede mě jeden z kluků. ,,nechám si tě doma, a budu se o tebe starat. A dělat si s tebou co chci, a to dítě bude naše.." ,,děláš si prdel? Si myslíš že jsem nějaká děvka nebo co? To me radši zabijte" a potom jsem si uvědomila, že v břiše nosím, moje dítě. ,,počkat!" ,,nemůžete mě zabít, v břiše mám svoje dítě" ,,souhlasíš tedy s mým nápadem?" ,,fajn" ,,budeš tam tedy měsíc, tím bude splacen dluh" ,,počkat co?" Vykřikl ten kluk. ,,už jsem řekl! Nemůže u tebe být navždy, jen měsíc to stačí" odvázal mě chlap, a já nevěděla co mám dělat. ,,tak pojď" chytil mě za ruku ten kluk, a já nastupovala do auta. Když jsem uviděla Shawna jak za námi běží. ,,nechte ji" ,,klid, pokud u mě zůstane na měsíc splatis s tím dluh" na Shawna jsem se naštvaně dívala. ,,viděla jsem video, kde říkáš jak se mě zbavíš hned po tom co porodím" ,,tak to není.." chtěl pokračovat ale já ho zastavila, a nastoupila do auta...