,,hele nechci se do toho nějak pléct ale myslím, že by si s tím měl přestat! Je to jen člověk, a navíc je i těhotná!" Vysvětlil Markovi Taylor, a snažil se mě zvednout, ale Mark ho odstrčil. ,,ona to zvládne sama, ještě není ani v 1 měsíci" řekl a já se pomalu zvedala ze země, boleli mě záda, a já hned pochopila že bych Marka neměla tak moc provokovat, je nebezpečný. ,,omlouvam se" sklonila jsem hlavu, a odešla do pokoje. Zamkla jsem za sebou dveře a sklouzla se po nich na zem. Hlavu jsem si dala do dlaní a brečela jsem..
Moje hlava má tolik myšlenek až si myslím, že za chvili vypukne.
Tak moc bych chtěla cítit zase Shawnovo objetí a tu jeho vůni, chybí mi..
Někdo zaklepal, a já se zvedla ze země. ,,pojď, zaplatil jsem ten dluh.." řekl Taylor za dveřmi, já je otevřela. ,,cože? Ale to.." ,,nech to být, potom to vyřešíme, sbal si věci" odpověděl a já ho objala. ,,jsi nejlepší Taylore, děkuju ti" pousmála jsem se a šla si sbalit věci.Trvalo mi to 10 minut, a potom jsem se vrátila za Taylorem a Marcem. ,,s tím Shawnem to byla lež, řekli jsme mu aby to prostě řekl jinak by jsme tě nezkrotili.. " ,,jo já vím" odpověděla jsem mu a šla za Taylorem do auta. ,,ahoj" zamával mi nečekaně, a já přikývla. ,,můžu zavolat Shawnovi?" Zeptala jsem se Taylora, podal mi telefon. ,,na" ,,děkuju"
Zvonilo to a zvonilo a nakonec to zvedl.. huff...
,,Shawne?" ,,Debbie? Jsi to ty? Jsi v pořádku??" Zeptal se s jeho chraplavým hlasem. ,,jo, Taylor to za tebe zaplatil" ,,řekni mu že mu to vrátím, chybíš mi Deb" oddechl si, a já se usmála. Tak strašně mi chyběl jeho hlas, sice to jsou jen 3 dni, ale to pro mě je prostě veliká doba.
Chvíli jsme si povídali...a potom jsme se rozloučili. ,, Taylore nevím jak ti poděkovat, Shawn ti to vrátí hned co přijedeme" řekl a já si to potom uvědomila, proč to tedy Shawn nezaplatil hned?
,,proč to za mě nezaplatil rovnou Shawn?" Zeptala jsem se , a dívala se na Taylora. ,,trvá než ty peníze spoří a tak, neměj strach. Chtěl dokonce prodat i dům ale já mu to nedovolil, řekl jsem mu že to vyřeším. Nesouhlasil s tím ale i tak jsem to udělal" odpověděl na mojí otázku a pootevřel okno. ,,děkuju Taylore" ,,hele už mi děkuješ po 10tý, to je dobrý" usmál se.Po 3 hodinové cesty jsme se vyskytli, u nás v hotelu. Předpokládám že odjedeme hned zpátky do New Yorku domů. Otevřela jsem dveře od pokoje a za mnou byl Taylor, stál tam Shawn v celé jeho kráse, byl tak krásný jako vždycky. Když mě uviděl, hned ke mě přiběhl, a přitáhl si mě do objetí. Tohle mi tak moc chybělo, je to jako kdyby mi znovu naplnil srdce láskou, a já ho můžu ještě víc milovat. ,,Debbie, miluji tě, tak moc jsi mi chyběla. 3 dní, tak dlouhá doba, už nechci sby se něco takového stalo" políbil mě. ,,tady to je" podal Shawn kufr Taylorovi a objali se. ,,díky kámo" ,,pro vás vsechno" mrkl na mě odešel. ,,Debbie!!!" Vykřikla Emily a objala mě. ,,ahoj Em" ,,jsi v pořádku? A co miminko?" ,,je v pohodě, neboj" ,,ahoj Deb," uviděla jsem Justina s Charlim. ,,ahojte kluci" objala jsem první Justina a potom Charliho. ,,chyběli jste mi všichni" ,,byla to moje chyba.." ,,máš pravdu, ale vždyť ty za to nemůžeš chtěl jsi si jen půjčit ale oni na to moc spěchali.." objala jsem ho. ,,jsem v pořádku, a i naše dítě."
,,měla by jsi jít na kontrolu" prohrábla si vlasy, Emily. ,,dobře" odpověděla jsem. ,,zítra ráno odjíždíme do NYC" křikl z chodby Justin. ,,zítra jedem, tak si sbalte na zítra." ,,my ze Shawnem půjdeme ještě na kontrolu" řekla jsem Justinovi. ,,v pohodě chápu"
,,tak jdeme" chytila jsem za ruku Shawna a táhla ho do auta. Byli jsme v autě, a já si vzpomněla na ty facky které mi dával Mark. ,,Shawne já ti musím něco říct.." ,,copak?" ,,ten Mark, on mě.. fackoval, jen kvůli tomu že jsem na něj byla drza.." ,,proč jsi mi to neřekla hned?" Otočil naštvaně volantem a jel směrem za ním. ,,ne Shawne, zastav je to daleko, potom to vyřešíme. Teď musíme na kontrolu.." zastavil a díval se na mě. ,,neznasilnil tě?" ,,si blázen? To bych mu nedovolila, a navíc věděl že jsem těhotná" vysvětlila jsem mu v klidu, ale on si i tak nedal říct. ,,no a? Vždyť ti mohl ublížit a něco udělat dítěti, uvědomuješ si to? Proč jsi mi to neřekla dřív?" ,,jo takže za to můžu já že mě někdo ukradl kvůli tomu týmu dluhu? A že jsem ti to neřekla?" ,,neřekla jsi mi to, říkáš mi to až teď.." ,,fajn jedeme na kontrolu, ať už to mám za sebou" otočil to, a jel směrem do nemocnice.
Vážně nevím co si myslet, ono se to tak rychle všechno seběhlo že ani nevím jak to začalo.Po pár minutách mlčivé jízdy, jsme zastavili u nemocnice. Já hned dostala divný pocit..
,,bude to v pořádku" pousmál se na mě Shawn, a vedl mě do čekárny. ,,počkej tady, vyřídím to" šel za sestřičkou.
,,tak pojď, můžeme jít rovnou dovnitř" otevřela sestřička dveře od gynekologie. ,,dobrý den" pozdravili jsme vzájemně. ,,dobrý den, vítám tě tady. Budeme se tady potkávat častěji. Takže támhle je kabinka a běž se svléknout" přivítala mě paní doktorka, a Já ji poslechla.Sedla jsem si, a ona mi šla nejprve zkontrolovat ultrazvuk. ,,ještě není moc vyvinuté ale jinak srdce má v pořádku, všechno je v dobrém stavu. Jen si musíte dávat pozor na nějaké nápoje nebo potraviny, dám vám přehled potravin které by mohli poškodit děťátku zdraví" podala Shawnovi papírek a on to hned začl číst.
Kontrola proběhla úspěšně. Spadl mi kámen ze srdce, že dítěti nic není. ,,nashledanou, za 2 týdny znovu" rozloučili jsme se s ní a odešli k autu.
,,jsem rád, a tady se podívej na ten přehled" podal mi papír a Ja uviděla všelijaké nápoje a potraviny, které můžou poškodit našemu dítěti. Je jich docela dost, takže si budu muset dávat větší pozor. ,,ale jako jinak za čas si je dát můžeš, jen v malých kouskách" nasedli jsme do auta, a pustili rádio.
Hráli tam Shawnovo písničku, hned jsem jí začla zpívat. Nad tím se usmál a zpíval semnou.Po příjezdu jsme se přemístili do hotelu, ve kterém jsme hned spatřili Emily. ,,ahoj tak co jak to dopadlo?" ,,všechno je v pořádku, neměj strach" objala jsem ji. ,,to jsem ráda, věděla jsem to" ,,kde je Justin?" Zeptal se Shawn. ,,je v pokoji, sbaluje si ještě svoje věci, vy by jste měli také chcete pomoct?"
,,jo klidně běž Emily, já si jdu o něčem popovídat s Justinem" souhlasil Shawn a vydal se do jejich pokoje. My s Emily, jsme se také vydali do našeho pokoje, a začla jsem si vytahovat věci ze skříni. ,,máš toho dost" uchechtla se na mě. ,,já vím, ale stejnak půlku z toho nenosím" ,,chápu, já mám taky jenom jedny oblíbené tepláky a tričko"usmála se a vytahovala kufr. Poskládávali jsme je tam, a snažili se to zavřít. ,,nejde to zavřít" ,,tak čekej ja si na to kleknu" řekla Emily a klekla si na to. Já to pomalu zavírala a snažila se to nějak neutahat. ,,hotov9" vydechla jsem, a ona seskočila na postel. ,,už se těším až zase budeme v New Yorku, víš že máme vedle vás dům?" ,,jo vím, a jsem ráda aspoň budeme spolu nablízku" dokončila jsem, a objala ji. ,,mám tě ráda Debbie, už jsme docela dlouho nejlepší kamarádky, ve všem ti pomůžu, i v těch nejhorších chvílích" usmála se. ,,já vím, nápodobně, jsem ráda že tě mám, nevím co bych si bez tebe počala" vytáhla jsem kufr na zem a schovala ho za postel. ,,pomůžeme ještě Shawnovi" vytáhla jsem jeho věci ze skříně, a Emily kufr. ,,nemá tady toho tak hodně tak že myslím že se to tam povede nacpat" poskládali jsme to tam, a zavřeli v pohodě kufr. ,,hele ani se nedivím chlapy mají skoro vždycky míň věci, protože mají něco oblíbeného a to všechno potom někam vyhodí" plácla jsem si s ní, a souhlasila. Někdo zaklepal. ,,jdu otevřít" vyběhla Emily ke dveřím a otevřela. ,,tak co Jzatine máš dobaleno?" ,,jo mám Shawn mi s tím trochu pomohl, a co vy?"
,,taky" usmála jsem se a přidala se k Emily. ,,kde je Shawn?" ,,za chvili přijde šel do cukrárny" odpověděl Justin. ,,do cukrárny a proč?" ,,nevím, asi pro něco sladkého" pousmál se Justin.