Moje srdce začalo bušet když jsem uviděla Jungkooka před domem Shawna jak se tam líbá s cizí holkou. Slzy mi začaly pomalu a těžce stékat po tváři, radši jsem odešla zpátky domů a hned jak jsem spatřila Shawna tak jsem ho pevně objala. Ze začátku byl překvapený ale pochopil že mi něco je, tak mě objal ještě pevněji. Já se tím pádem zhroutila ještě víc a začala se mu omlouvat. Jeho ruce se přemístili na mou tvář, otřel mi slzy. ,,nebreč je to hajzl, zasloužíš si někoho kdo má stejně krásný srdce jako ty" políbil mě na čelo a upřímně se pousmál. ,,děkuju ti Shawne, promiň že jsem na tebe byla před půl hodinou taková, nevěřila jsem ti, promiň" odpověděla jsem mu. On se jen usmál.
Ale stejnak jsem šla ven a vyřešila si to s Jungkookem.
Uviděla jsem je tentokrát v parku tak jsem se tam vydala, a podívala se na Jungkooka jako kdybych ho právě teď nejvíc chtěla přizabít a tu holku fláknout o zem. ,,jsi fakt takovej hajzl nebo se mi to jen zdá? Využiješ mě a potom si jdeš za jinou? Nesnáším tě za to, tahle holka na tom dopadne stejně, zlomíš ji srdce tak jako teď ty mě, bolí mě to ale zvládnu to" dala jsem mu takovou facku až ta holka se zvedla. ,,ty hajzle proč lžeš? Prej že nikoho nemáš? Tu máš" dala mu další facku až se naštval a chtěl ji dát i ji, ale Shawn se tam najednou objevil a zastavil ho. Dal mu pěstí až spadl na zem, já jsem Shawna objala. ,,ubožáku být tebou tak se stydím, chtít uhodit holku? Si zasloužíš peklo" řekl a Shawn mu chtěl znovu dát pěstí ale já ho zastavila že to nemá vůbec žádný smysl. On to pochopil a my jsme společně odešli. Ta holka odešla taky takže tam zůstal sám ležet a začal se nervovat.,,Shawne víš že jsi od teď můj oblíbený hrdina?" sladce jsem jsem se na něj usmála. ,,ha ha vážně? To je roztomilý Deb" mrkl na mě a já se jen potěšeně znovu usmála. Jsem ráda že jsem ho vůbec poznala bez něj bych nemohla být,sice jsme spolu chodili ale už jsme teď jako sourozenci nedáme na sebe dopustit což je úžasný, protože člověka který vás má opravdu rád a dokonce to i dokáže je prostě výhra.
Člověk si uvědomí o co přišel až když pozná jaký to ve skutečnosti je..Konec❤❤ tímto příběhem se s vámi chci rozloučit, samozřejmě ne na stálo, tenhle příběh už od začátku pro mě něco znamená, Shawna mám neskutečně ráda, teď jsem poznala i BTS, a na Shawna nezapomínám a ani nechci❤❤
Doufám že se vám příběh Jen jsem se zamilovala a pokračování together forever moc líbil❤❤ pokud ano určitě dejte hlas, a klidně mi sem i napište jaký Fanfikce a o kom by jste ještě chtěli👍❤
Děkuji všem❤😍
Keyshiacole😊💝