part 8

76 8 0
                                    

"Kamsahnida."

Aku menbongkok tubuh.

"Nae sama sama."

Senyum kemudian aku lambai pada makcik penjaga library.

Aku berjalan sambil bersiul.Tanganku diletak dalam poket baju sejuk.Sekarang ini memang musim saji di negara korea.Walaupun aku tiada deria rasa untuk mengetahui rasa sejuk atau panas,aku tetap terpaksa memakai baju sejuk untuk mengaburi mata manusia.

Suhu sekarang mencecah hampir 0 darjah celcius.Tapi aku tak merasa sejuk.Yelah aku kan vampire,makhluk penghisap darah yang tidak akan mati.Aku juga makhluk yang tidak akan tua dan awet muda.

Sebagai contoh,tengok lah gambar aku ni.

Sebagai contoh,tengok lah gambar aku ni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Masih muda dan baby face^×^

Walau usia aku sudah mencecah 300 tahun.*riak sekejab*

•-• perasan.

Hahaha author jelous ah tu.

Well biasalah muka baby face macam ramai orang yang cemburu.Contohnya authorlah

*ambil tong sampah dan muntah.So perasantan*

Aku selusuri lorong sunyi yang terletak paling hampir dengan library.Keadaan sangat sunyi sepi seperti dilanda taufan.Hehe,tipu je.

Tiba tiba telinga aku tercacak,spontan automatik.Hidungku menghidu bau darah.Kuat.

Terdengar bunyi seperti orang marah marah dan suara orang merayu.

"Berani kau nak bagitau pengetua pasal aq?"

Terbutang mataku.Aku kenal suara ini.Inikan suara...

Spontan aku menggunakan kuasa teleport untuk ke tempat itu.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Suzy pov

Aq mengcengkam bajunya ,menariknya bangun kembali.Hati aq belum puas mengerjakan yeoja bodoh ini.

"Siapa kau nak lapor pada pengetua tentang aq?kau tu cuma yeoja miskin yang diambil bersekolah disini atas belas kasihan appa aq!" jerkah aq.

Eunha smirk.

"Biar mi..miskin ha..rta da...daripada ke..kejam m..macam kau!"

Bulat mata aq.

Tanganku pantas melayang ke pipi gebu yeoja yang teresak esak menangis.

Pang!

"Berani kau kata aq kejam?"

Pipi Eunha merah kerana ditampar aq berkali kali.

Membulat mata Suga melihat aksi ganas Suzy.Tubuhnya mengeletar.

Buku yang dipangku terjatuh ke tanah.

Buk.

Serentak Suzy dan gengnya berpaling.Senyum smirk terukir di bibir merah delimanya.

Nampaknya dia terjumpa seorang lagi mangsa buli barunya.

love you mr vampireWhere stories live. Discover now