part 19

48 8 0
                                    

"Hoseok...."

"Yee..."

"Aku rasakan...."

"Kau rasa apa..."belai muka Jimin   sambil tersenyum kerang busuk memandang tubuh yeoja yang semakin menghilang itu.

" Aku rasa,aku dah terkena panahan asmara cinta."

Terus Hoseok tolak muka Jimin.Tertiarak Jimin diatas jalan raya.Jimin masing cakap merapu tentang impiannya untuk hidup bahagia bersama yeoja itu.

"Keopta yeoja,saranghaeyo...."

"Neumuna nan niga keureweo." tersenyum senyum sambil buat bentuk love,disua sua pada yeoja itu.

"Aniya,kau tak sesuai dengan dia.Kau tu bukan handsome,dahlah kanak kanak tak matang.Lainlah dengan aku,handsome,smart,macho dan yang paling digilai yeoja mesti namja yang caring.Barulah sesuai bergandingan bersama."
Sambil kenyit mata,buat muka comel.

"Sambil kenyit mata,buat muka comel

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

*omo melting sekejab*

Situasi Seojin dan Kim Namjoon

"Hmmm,nampaknya aku dah jumpa jalan yang aku cari selama ini" kata Kim Namjoon,mengigit bibir bawah.Omo,sexy namja.Arghhh,cair cair.

"Jalan apa?"

"Jalan menuju ke hati awak" bayang yeoja itu ada dihadapan dia.

Muka seojin blur.-_-

"Selama ini, inilah kali pertama aku terjatuh.Bukan sedikit tapi sangat sangat teruk.Aku telah..." Seojin sengaja mengantung ayatnya nak bagi readers tertunggu tunggu.

"Jatuh hati pada yeoja cantik tu..." rasa bunga sakura gugur sama dengan kata katanya.Menambah suasana romantik.

Semua terdiam.Kelu sekejab lidah mereka.Seojin pandang Kim Namjoon dan Kim Namjoon pandang pulak Hoseok dan Hoseok pandang Jimin.Mereka saling pandang memandang.

"Tak kan lah kita semua minat pada gadis yang sama..."

Jimin mengangguk angguk.

"Tapi hati Jimin tidak boleh berhenti memikirkan yeoja itu.Dia sangat sangat keopta."

"Eomma appa,Chim Chim dah jatuh cinta."

Sekali lagi mereka saling berpandangan.Kali ini dengan pandangan bermusuhan.

"Best man is winner."

Serentak itu, diaorang mengejar yeoja cantik itu.

"Sayang,tunggu oppa..."

"Ani,dia tunggu aku bawa cinta yang tulus buat dia."

"Bukanlah yeoja keopta tu tunggu pemilik cinta sebenarnya iaitu aku."

"Korang semua tak layak untuk dia.Aku sorang je yang pantas bergandingan dengan dia."

"No way." Jerit ahli BTS selain Seojin.

"Okey,kita tengok sape yang pantas dia menang."

Mulalah misi merebut hati yeoja keopta yang misteri itu.Nak tau sape yeoja tu?Tunggu story saya yang seterusnya.

love you mr vampireWhere stories live. Discover now