part 41

48 4 0
                                    

"Arghhhhh!!"

Debukkk.

"Omo,sakitnya.Kau ni dah kenapa tolak aku jatuh dari katil?Nasib baik tak patah pinggang aku.Kalau patah nahas kau aku denda." marah Min Yoongi.Pinggangnya yang hampir bengkok kerana jatuh dari ketinggian 3 cetimeter,diurut dan direnggangkan beberapa kali.

"Camne kau boleh ada dalam bilik aq?Kau curi curi masuk ye?"

Min Yoongi senyum senget.Dia bangkit lalu melabuhkan punggung dibirai katil.

"Bilik kau?Hey,tengok lah ciri ciri dan dekorasi bilik ni ada macam kau punya bilik ke?"

Baru Suzy meliar anak matanya.Bilik ini dicat dengan warna dark black yang menimbulkan suasana seram.Tapi Suzy kagum melihat tahap kebersihan bilik ini.Semua barang disusun di setiap almari dan rak yang berwarna merah darah.Langsung tiada warna yang cerah.

"Macam mana aku boleh berada di bilik ni?Ka...kau curi aku ke dan bawa aku ke sini?" Tahap tubuhnya yang mengelentar hanya tuhan je yang tau.

"Aku?Culik kau?Apa kau karutkan ni?Kau tak ingat apa apa ke?"

"Apa yang dah terjadi?Aku tak ingat lah apa apa." ujar Suzy bingung.Kepalanya berdenyut denyut.

Min Yoongi merangkak naik atas katil dan menghampiri Suzy.Senyum terpalit di bibir melihat ketakutan Suzy.Kini,jarak mukanya hanya beberapa inci dari wajah Suzy.Nafas hangat terasa di pipi yeoja itu.

"Kan kau yang datang ke bilik aku dengan rela hati." Kata Min Yoongi perlahan sambil mengusap lembut pipi Suzy.Pantas Suzy menepis.

"Kau tipu kan?tak kan aq rela sendiri datang pada kau.Itu namanya menempah maut."

"Tsk,tsk.Kau sendiri kan yang rela hati.Dan kita dah rasmi kan malam pertama kita.Itu keinginan kau dan aku hanya memenuhi impian kau." Pada ayat 'malam pertama' diungkap,Min Yoongi sengaja menekan ayat itu ditelinga Suzy.Huargh,ingat sexy sangat ke buat suara camne tu?tapi rasanya author dah cair.Huhu...

Debukkkkk.........

"Padan muka kau.Berani kau sentuh aku.Apa?Kau ingat aku ni yeoja murahan nak serah diri pada namja macam kau?Dahlah prevent!!"

Rupa rupanya Suzy telah teranjang Min Yoongi sampai jatuh katil sekali lagi.Nampaknya kata katanya telah dimakbul kan Tuhan.Sekarang ni Min Yoongi tengah meraung kesakitan sambil pegang pinggangnya yang sudah patah riuk.Siapa kata yeoja tu lembik?Hah,tengok tu sekali kena tendangan maut terus tak dapat nak bangun dah.

"Woiii,aku gurau jelah.Yang kau ambil serius gurauan aku tu apahal?" Kali ni memang Min Yoongi dah meletup.Apa ingat tak sakit ke jatuh dari katil?Dua kali pulak tu.

"Hei,pasal malam pertama jangan main main.Gurau pun tak yah melampau macam ni!!"keras nada Suzy.

"Tolonglah aku.Sakit pinggang aku tak leh bangun dah.Fuh,kau punya tedangan power gila.Sakit ssluruh tubuh aku."

"Kenapa kau nak lagi ke?Boleh,boleh sangat.Aku bab bab tendang orang,memang suka lagi lagi namja prevent." siap tunjuk kakinya yang keding.

Min Yoongi dah telan air liur.

"Lah,aku gurau je pasal tadi.Tak yah marah ngat.Kan gurau tu pembawa bahagia." tersengih sengih Min Yoongi meminta ampun.Memang tak patut dia gurau pasal malam pertama.Dia sebenarnya nak tengok reaksi Suzy yang pastinya comel.

Entahlah dia pun pelik dengan perangainya sekarang ni.Kuat menyakat lebih lebih lagi pada Suzy.Reaksi Suzy tadi comel gila.Lebih lebih lagi pada saat dia ketakutan dalam bungkusan selimut.Haihh,aku ni dah mabuk cinta sampaikan dah merubah personaliti aku.

Hmmm,tapi aku tak tahan tengok rupa dia dalam terkejut katika aku cakap aku dah buat benda tut tut dengan dia.Comel sangat.Nak je aku curi mata bundar yang bulat tu.

"Kau ni dah kenapa?Sawan ke?Oh lupa pasti skru otak kau tercabut masa jatuh tadi.Tu yang tersengih sesorang.Dah lah.Aku nak balik dari layan orang gila ni." ujar Suzy terus keluar dan tolak pintu bilik Min Yoongi dengan sekuat hati.

Terangkat tubuh Min Yoongi akibat bunyi yang terhasil dari pintu tu.Dia angkat bahu.Lepas tu dia menghempas tubuh ke katil.Bantal yang digunakan Suzy  untuk menampung kepalanya,dipeluk erat.

'Tak dapat peluk Suzy takpelah asalkan dapat peluk barang yang digunakan yeoja kesayangannya pun boleh lah janji ada bau tubuh yang harum.'

Haiiiiss,kau ni Suga.Sah memang sah lagi sahih ,kau ni dah jatuh...........

Sah memang sah lagi sahih ,kau ni dah jatuh

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
love you mr vampireWhere stories live. Discover now