Bambam dan Suga menarik nafas lega melihat Suzy yang tidak cair dengan godaan 4 pelajar baru tu.
'Eleh,nak usyar cinta hati aku konon.Pigidah.Hahaha padan muka Suzy tak layan.Ingat kau orang boleh rampas dia daripada aku?'senang hati Suga bila yeoja kesayangan itu tetap perdiriannya,tidak tergoda okey.Ini hati keras macam batu.
'Ohh,Suzy tunggu oppa.Oppa pun akan setia demi membalas kesetiaan Suzy.'mula meroyan menbayangkan dia bersama Suzy bersiar siar di taman bunga
Sambil berpegangan tangan .Di dunia yang hanya ada mereka berdua.Hanya berdua tanpa gangguan sesiapa.Ohh,indahnya....Bambam
'Fuh,nasib tak gugur jantung aku.Hmm,boleh tahan juga muka keempat empat pelajar baru tu,tapi bukan senang nak pikat Queenka Sekolah ni.Nasib hati si Suzy tu keras macam batu.Kalau tak malang hidup aku.Baru nak luah isi hati,dah kena rampas dengan orang.Menanggis air mata darahlah aku.'bisik hatinya.
BTS dan Suga tergaman mendengarnya.
'Aiss,ni tak boleh jadi.Aku kena halang Bambam daripada meluahkan perasaannya.Mana sanggup tengok yeoja kesayangan kena rampas lebih lagi orang tu rapat dengan Suzy.Peluang untuk Suzy menerima Bambam adalah 99.9%.Susah lah lepas ni dia nak usyar Suzy.'hatinya berbisik.
Bambam terasa diperhati terus menoleh ke tepi.Pandangan mata dia dan Suga saling bertembung. Pandangan musuh.
'Wait and see.Aku akan menang dalam perlawanan ni.'
'Kau belum tengok lagi kehebatan aku.Huh,sekali kau tengok pasti terus angkat bendera putih,punyalah.Aku gerenti,99%'
Suara Suga mengisi ruangan gegendang telinga Bambam.Dikecil mata melawan pandangan tajam Suga.
'Alamak!Nampaknya kita dah terjatuh cinta pada orang yang salah.Menyesal aku pendam rasa cinta ni.'tangis Jimin dalam hati.
'Aku ingatkan hanya kita berempat meminati gadis yang sama rupa rupanya Suga dan budak berambut mint tu juga menyukai yeoja yang sama.Entah entah ramai lagi yang jatuh hati pada keopta yeoja tu diluar sana.Tengoklah dia,sekali terpandang nak berkali kali lagi pandang.Tak puas.'balas Hoseok
Akhirya BTS semuanya menangisi takdir mereka.
'Huhu,kejamnya cinta ni.Baru je aku nak merasai indahnya cinta.'seojin dah melalak dalam hati.
Kejam,kejam!!
YOU ARE READING
love you mr vampire
RomancePertemuan yang tak dijangka pada waktu yang salah menyebabkan Suga menjadi mangsa buli pada Suzy. Pelbagai cara yang dilakukan Suzy untuk menyingkirkan Suga dari sekolah itu namun modul operandinya seringkali gagal. Hinggalah satu hari,Suzy secara t...