part 27

46 5 3
                                    


Hati Bambam rasa perit mendengar setiap bait bicara Suzy.Bagai ditusuk sembilu.Pedih perit semuanya bersatu.

"Su..suzy...."

"Ye?Waeyo oppa?Bambam oppa blushing ye?eee...comel!Rasa nak cubit cubit." tangan Suzy baru saja nak mendarat pada pipi yang makin berona merah tu.

"Jangan Suzy!!"jerit Hoseok lantang,berlari ke arah mereka berdua lalu memegang tangan Suzy.Ahli BTS sudah menjauhi Suzy daripada Bambam.

Tercengang cengang mereka berdua dibuatnya.

" Nasib baik saya dapat selamatkan tangan lembut ni.Hmm,lembutnya tangan Suzy.Ni mesti Suzy pakai losen enchanteur paris.Kulit selembut sutera gitu."sengih Hoseok sambil masih meramas tangan Suzy.

'Alahai,lembut gila kulit dia ni buat aku taknak lepaskan tangan dia.Susahlah lepas ni aku nak lepaskan Suzy.Pasti setiap saat aku termimpi mimpi betapa lembutnya kulit dia.Kalau gini terus,tiap malam boleh aku tergigau gigaukan dia.Lena lah aku tidur lepas ni.'bisik hatinya.

Suzy pelik tengok memek muka Hoseok yang sekejab tersengih,sekejab tersenyum lebar sambil meramas tangannya pulak tu.

Melihat Hoseok sedang memegang Suzy,Jimin segera bertindak.Diketuk kepala Hoseok guna kuali D.O

"Woi,berani kau sentuh tangan puteri aku.Ini mendatangkan kemarahan!Habis tercemar tangan suci puteri aku"

Hoseok jelir lidah.

"Eleh puteri konon.Pigidah.Suzy hanya layak dengan aku je bukan budak kecil macam kau.Diri tu masih di bawah umur ada hati nak kat Suzy."perli Hoseok.

Kim Namjoon yang melihat perang dunia kedua yang hendak meletus terus menarik tangan Suzy keluar daripada tempat ni.Suzy yang masih terpinga pinga hanya mengikut.Seojin yang menyedari kehilangan Suzy turut mengekori.

Dibawa Suzy ke taman bunga yang terletak di belakang halaman sekolah.Pelbagai bunga menghiasi kawasan taman tu.

Kim Namjoon memegang erat tangan Suzy tatkala melalui pokok bunga yang pelbagai rupa dan warna.Bau bauan yang semerbak datangnya dari bunga yang mekar berkembang meromantikkan lagi suasana.Dan yang paling penting,tiada gangguan lebih lebih lagi daripada BTS.

Terasa dunia ni ana yang punya.

'Yahoo,impian aku akhirnya tercapai juga.Lepas bawa bersiar siar,aku pulak melamarnya untuk jadi kekasih.Episod yang paling bahagia,akhirnya sememangnya kami berjodoh,aku telah berkahwin dengannya dan hidup bahagia selama lamanya.#Till jannah..The end.'

Syok sangat Kim Namjoon mengelamum,dia tersepak batu lalu terjatuh macam nangka.Suzy sudah mengetawakannya.

'Alahai hilang kemachoan aku.'

Seojin segera menarik tangan Suzy tapi dihalang Kim Namjoon.Dia juga menarik tangan Suzy.Suzy tersepit ditengah tengah.

"Dia aku punya!"

"Aniya,dia aku punya jodoh.Aku akan berkahwin dan hidup bahagia dengan Suzy."

"So funny.Suzy akan bahagia kalau bersama aku je.Kau tu dah lah tak reti masak,pemalas.Kalau dia kahwin dengan aku,hidup dia akan senang.Semua aku buat.Daripada memasak hingga mengemas rumah.Suzy hanya duduk goyang kaki dan makan tidur,jaga anak aku.Araseo?!"

Tarik Suzy disampingnya.

"Anak?tolong jangan perasan,okey?nak muntah aku dengar.Dalam grup ni aku yang paling romantis dan caring bukan macam kau ,muka dahlah sebiji rumah tak siap.Beku je dekat perempuan.Camne Suzy nak bahagia kalau kau selalu larikan diri?"menarik tangan Suzy ke sisinya.

Panas dah hati Suzy.Terus dia merentap tangannya daripada terus ditarik oleh dua orang namja ni.Apa?Ingat ni perlawanan tarik tali ke apa?

" Cukup!!"

"Korang berdua memang tak layak untuk aku!!"

Saat itu,Suga melintasi kawasan itu.Terus Suzy menarik tangan Suga,pergi daripada situ.Suga sempat menganggkat kening kepada Kim Namjoon dan Seojin.

Kim Namjoon sudah merintih.

"Suzy,jangan tinggal oppa.Oppa tak sanggup hidup tanpa Suzy disisi.Terasa dunia ni tak bermakna apa apa tanpa Suzy.ohh sayangku kembalilah kepada oppa semula." meroyan sambil memanggil manggil Suzy..
*hmm,dah nasib kau,terima lah takdirnya yang ditentukan.*

"Apalah malang sangat nasib aku ni?yang dicari pulak melarikan diri.Nampaknya kita ni sering bernasib malang dalam hubungan cinta.huhuhu...sadisnya.." sedut hingus yang berjejeran.

"Aku tak kan percaya cinta.Buat selama lamanya."

Alamak Seojin dah pasrah ke dalam merebut hati Suzy?kasihan kasihan.Takpelah nanti author bagi awek cun melecun punya kat Seojin okey?

love you mr vampireWhere stories live. Discover now