part 33

42 6 3
                                    

"Oh kau rupanya gadis lembab tu.Patutlah macam kenal muka."
Ujar Kim Namjoon,menjeling sekelip wajah Namjoo.

"Sesuka hati kau je kata aku lembab ye.Kau tu apa kurangnya.Dahlah muka buruk suara pulak macam katak panggil hujan.Camnelah kau jadi leader BTS?tak sesuai langsung!"

"Eh perempuan,mulut kau tu bau longkang tau tak?Aku lagi sanggup duduk tepi longkang dari duduk dekat kau.Busuk." hidung dikepit dengan jari.Smirk terukir di bibir merahnya.

Muka Namjoo jelas kelihatan terperanjat.Dia terdiam.

'Dasar mamat perasan ada ke dia kata mulut aku bau longkang?Berani betul dia ni.Dia tak kenal lagi rupa sebenar aku.'marah Namjoo.

BTS dan Apink dan kegusaran.Beberapa minit lagi kelas nak bermula tetapi diaorang still nak bergaduh mulut.

"Kau?!Hisy!!Mula saat ni aku isytiharkan kau sebagai musuh ketat aku.Kau memang nak cari padah dengan aku!!"

Kim Namjoon berdiri. Didekatkan wajahnya ke wajah Namjoo.Namjoo terkejut tapi cepat dibuat seperti biasa.

"Ok kalau ya tu yang kau mahu.Kau ingat aku heran?sekali kau benci aku 100 kali aku benci kau,1000 kali kau benci aku,sejuta aku benci kau !"

Terkedu Kim Namjoo.Gugup dia dibuatnya.

"Eleh,kau ingat aku suka kau ke?ingat apa aku kata ni.Aku tak kan jatuh cinta pada kau hingga akhir hayat aku.Ini janji aku!!" balas Namjoo,tidak mahu mengalah.

"Dah puas bergaduh?"

"V si alien??"

Semua ahli BTS terkejut besar melihat namja tegak berpakaian kasual yang sedang tersenyum sambil memegang rotan panjang.

"Woi,apa kau panggil aku?V si alien?Hei,aku saem baru korang.Kim Taehyung.I mean Saem Tae." kenyit pada Apink lepastu memakai kaca mata.Fuh,nampak sexy.Omo!!My sexy saem!!!Melting!!

"Nak lagi bergaduh?Hmm takpe saya ada lagi cadangan baik.Kim Namjoon dan Kim Namjoo,berdiri di luar sepanjang masa saya.!!No excuse!!Araseo?"

love you mr vampireWhere stories live. Discover now