5 orang yeoja comel berpakaian seragam rasmi Korea Highschool Private melangkah masuk ke dalam kelas 4 mawar.Kehadiran mereka membuatkan suasana hingar bingar dengan suara teriakan para pelajar.

Siapa tidak kenal mereka?mereka adalah antara pelajar yang hot di sini yang dianggotai 5 orang yeoja cantik yang berusia 15 tahun dan grup yang sentiasa menduduki tangga teratas iaitu Apink.
Namja di dalam kelas sudah bersiul nakal manakala pelajar yeoja sudah menjeling tidak puas hati.
Mereka bertujuh masing berbual kosong tanpa menghirau sekeliling lebih lagi ahli BTS yang masih ternganga kerana terpegun dengan kecantikan mereka.Bukan sahaja BTS malah semua pelajar namja turut terlopong.Bagai angel baru turun dari langit gayanya.
"Good afternoon oppa."
Serentak diaorang melambai pada Suga.Sekarang diaorang sudah berada dimeja BTS.
Park Chorong senyum comel sambil bow 90° pada ahli BTS yang tak berkelip mata memandang Apink.
"Nice to meet you BTS oppa."
BTS terus tersedar daripada terus merenung Apink.Muka diorang merah padam menahan malu.
'Aduh!tertangkap basah lah pulak sebab merenung anak dara orang.Itulah mata ni nakal tak bertempat.Hati kata lain,tapi mata tetap berkeras nak pandang mereka.'bisik hati Seojin.Kerana ego yang mengunung,dia tidak membalas sapaan leader Apink.Bergitu juga dengan ahli BTS yang lain.
'Haiss,kenapa lah diaorang ni comel sangat?Aku tak boleh berhenti daripada terus memandang mereka.Seperti ada pesona tersendiri pada diri mereka yang tiada pada gadis lain termasuk Suzy.Atau bidadari sebenar aku telah muncul untuk mengubat luka dihati ku?'Jimin terus menerus menatap wajah salah seorang ahli Apink.Apink menyedari.Sebuah senyuman khas wujud di bibir mereka.
"Jimin oppa,waeyo?sakit mata ke?"soal Eunji tiba tiba muncul dihadapan Jimin.Dia menongkat dagu sambil anak mata meliar ke wajah Jimin.
Jantung Jimin hampir gugur melihat kecomelan Eunji sebelum dikawal perasaannya.
" ke..kena..pa kata gi..gitu?"alahai,kenapa lidah ni payah nak mengeluarkan kata kata pulak.Takkan kerana yeoja dihadapan aku ni??
"Taklah.Bukan apa eunji tengok oppa tak berkelip kelip pun mata tu dari tadi."
Muka Jimin mula merah
Blushing.'Dia...dia perasan ke aku tenung dia?omo,malunya malunya...
Sekarang ni Jimin rasa nak memasukkan wajahnya ke dalam poket baju supaya tiada sesiapa boleh melihat wajahnya.
BTS mencebik bila dengar ayat Eunji.serentak itu mereka berkata dalam hati.
'Yelah sakit mata lah sangat.padahal penyakit gatal dah mari tu tak berkelip je mata.'
Mereka tak tau Apink boleh mendengar kata kata mereka.
Kim Namjoo melangkah ke depan bila menyedari seseorang yang dicari cari berada dalam anggota BTS.
"Kau?!"
Namja itu terpinga pinga.
"Mwo?kau kenal aku ke?"
"Siapa tak kenal kau?kaulah penyebab aku diketawakan oleh semua orang,tau tak?!"
Haih,apa pulak lah yang terjadi ni?Kenapa Namjoon marah sangat ni?Chilllah Namjoon bawa bertenang tak baik marah marah nanti cepat tua.Okey,eksiden apa yang terjadi antara mereka berdua ni?
Nampaknya si namja tu dah lama bertemu yeoja yang dicari tanpa disedari rupanya.Hmm,nak tau ke sape namja tu?tunggu lah author buat part seterusnya.
YOU ARE READING
love you mr vampire
RomancePertemuan yang tak dijangka pada waktu yang salah menyebabkan Suga menjadi mangsa buli pada Suzy. Pelbagai cara yang dilakukan Suzy untuk menyingkirkan Suga dari sekolah itu namun modul operandinya seringkali gagal. Hinggalah satu hari,Suzy secara t...