part 39

49 5 2
                                    

Ding....dong....

Dah berkali kali Suzy menekan loceng sampai naik bengkak tangan ku namun masing tiada sahutan pun.Suzy pandang rumah ni,besar mewah dan ekslusif.Sesuai dengan pemiliknya yang agak bergaya dari segi pakaian.Namun suasana rumah yang dikelilingi hutan sangat menyeramkan tanpa ada rumah lain di kiri dan kanan.

Aurhhhh........

Terus Suzy ketuk pintu dengan kuat.Dia tak perduli dah kalau pintu tu roboh dikerjakan
.Sekarang ini yang berada difikirannya hanya ingin menyelamatkan diri,bunyi salakan anjing tu seperti dijeritkan di sebelah telinganya.Bulu romanya naik tiba tiba.

"Wait a minute.." sahut satu suara.Namja lah semestinya takkanlah wife Min Yoongi.Mahu menanggis tak berlagu army Min Yoongi bila lelaki idaman dah bernikah termasuklah author sendiri.Bunyi tombol dipulas dan pintu dibuka membuatkan Suzy menarik nafas lega.

Kerana terlalu takut Suzy terus merangkul sekujur tubuh tegak itu tanpa melihat dahulu wajah itu.Si namja terpinga pinga.Tiba tiba yeoja comel yang muncul dari mana entah memeluk tubuhnya siap menyembamkan muka lagi di dada bidangnya.Nampak selesa sangat.

Rasa bahagia tiba tiba muncul dicelah hatinya.Namja itu terus mengeratkan pelukan.Bestnya dipeluk keopta yeoja.

"Siapa yang datang,v?"satu suara menyampuk di belakang.
Matanya terbelalak melihat Suzy.

"Queenka unnie?eh,Queenka buat apa kat sini?"

"Tak perlulah panggil saya Queenka.Saya datang ni nak jumpa dengan Min Yoongi."

"Oh,silalah masuk dulu.By the way,Suzy unnie nampak comel dalam dress ni." amboi sempat lagi ye kau Hoseok nak mengusyar Suzy.

Lepas Suzy masuk,Hoseok tarik telinga V.Dipulas sekuat hati.

"Berani ye kau ambil kesempatan pada Suzy.Dia tu milik Suga tau."

"Laa,mana aku tau.Yeoja tu dulu peluk aku dulu.Well seperti pepatah ikan depan mata aku sebagai kucing apa lagi terkam je lah.Lagipun awek tu comel sesangat tak tahan aku." balas V.

Dihentak dahi V pada pintu."gatal ye gatal!!"

"Lah apa susah kalau gatal garu jelah." walau dalam keadaan bingung +sakit,masih juga mulut tu nak menjawab.¶_¶

Hoseok jeling geram.Dia menuju ke Suzy yang nampak kekok.

"Duduklah dulu,saya pergi panggil Suga sekejab"

Mata Suzy tertacap pada seorang namja tanpa baju sehingga menampakkan absnya yang berketul ketul sedang santai berbaring di sofa.Ingat sexy sangat ke?tapi rasanya mata Suzy pun hampir terjojol keluar melihat keseksian Jimin.
Aduhai,boleh gugur iman kalau pandang lama lama.
Huhu,terseksa jiwa dan raga Suzy.

"Eh,takpe takpe biar saja je naik atas.Bilik Min Suga ada di tingkat dua kan?" lebih baik dia beredar dulu dari imannya nanti melebur.

"Haah."

Suzy tanpa berlengah terus mendaki tangga.Langkahan kakinya berhenti di hadapan bilik paling hujung.Dahinya berkerut mendengar suara merdu sayu sayu ditelinganya
.Makin lama suara itu jelas di pendengarannya.Rasa ingin tau meluap luap dihati menyebabkan Suzy mengintai pemilik suara yang telah mencuri hatinya.Susuk tubuh membelakanginya terbias di retina mata.Petikan gitar melatari suasana.

When i see you,everything stops
I don't since when

One day,you came to me like a dream
You shook up my heart
I knew that it was destiny

I love you
Are you listening?
Only you
Close you eyes

You love came scattered with wind
Whenever,whenever you are

Ohohoh love,love,love

How did i come to love you?
I tried pushing you out but my recognizes you

I love you
Are you listening?
Only you
Close you eyes

Even jf everything changes,this won't change
You are my lam you love
Even if you take a little time to come back
Even if you pass over me
It's alright,I 'll be here for you

I love you
Don't forget
Only you
The confession of my tears

You love came scattered with the wind
Whenever,whenever you are

Suzy tergaman bila pada hujung lagu,suara itu menanggis seperti menyatakan isi hatinya.

'Siapa namja itu?Mengapa dia menanggis seperti kehilangan wanita yang amat dicintai?Pasti wanita itu amat berharga baginya'monolog Suzy.



love you mr vampireWhere stories live. Discover now