part 30

53 7 4
                                    


BTS

"Huhu...seksanya menanggung rindu ni.Kenapa Suzy?Kenapa?Kau memilih Suga daripada aku,hah?apakah keistimewaannya sampai mata kau tak berkelip menatap wajahnya?Aku tak layak ke berada disisi kau?" rintih Jimin.Hanya mampu didalam hati.Kang dengar kat Suga,rohnya keesokannya terus berada disyurga firdausi kerana dibunuhnya.

"Aku tak layak untuk bahagia ke?Vampire macam aku memang tak kan hidup gembira ke?" sambungnya lagi.Meratah pilu.*ceh wahh*

Hoseok pula melukis gambar sepasang pasangan yang mempunyai jantina yang berlainan yang sedang dibuai cinta indah.Yang lelaki ditulis namanya dan yang perempuan ditulis nama Suzy.Kemudian bentuk love ranap sebesar alam dilukis ditengah,antaranya dan Suzy.

Sah budak ni memang patah hati betul.

Suaranya mengalun perlahan nyanyian aku dan air mata.

Jatuh ke dalam hatiku
Saat ku kehilanganmu
Dan hanya rintik hujan yang menemani aku

                          Hijau daun

Manakala Rap Mon termenung menghadap luar tingkap sambil memegang sekuntum bunga mawar merah hati yang berbau harum Sesekali dihidu bau bunga itu.Kempas kempis hidungnya mengambil bauan mawar tu.

Dah parah sangat budak ni.Benar mungkin cinta itu sangat memeritkan dan menyakitkan.

Seojin menatap tajam pasangan yang sedang memadu cinta.Seakan mahu tembus ke dalam tubuh mereka.

'Aku tak kan percaya cinta dah.Cinta tu amat menyakitkan hatiku.Lepas ni aku tidak akan membiarkan hati dan jiwaku dibutakan cinta.Dah Aku istihar perang pada mana mana pasangan yang sedang dilamun cinta.Aku akan mengacau hubungan mereka,biar mereka terseksa menanggung rindu!'katanya membuat satu janji pada dirinya.

Tiba tiba suara orang menjerit dan bersorak kuat kedengaran.BTS tidak mengendahkan kerna mereka masing masing melayan khayalan diaorang.
   
Bunyi suara ketawa sekumpulan yeoja mengisi ruang gegendang telinga BTS.Kerana rasa ingin tau diaorang serentak mendongak.Tanpa sedar,mulut BTS tergangga luas.

Lagu dari mata mengisi gegendang telinga diaorang.

Matamu melemahkan ku
Saat pertama kali ku lihat
Dan jujur ku tak pernah merasa
Ku tak pernah merasa bergini

Oh mungkin inikah cinta
Pandangan yang pertama
Kerna apa yang kurasa ini tak biasa
Jika benar ini cinta
Mula dari mana

Oh dari mana

Mungkinkah BTS dan menemui pasangan diaorang?Siapalah yang bertuah mendapat BTS ye?Hmm,takpelah author nak berangan dulu dengan Min Yoongi oppa.Tata.

love you mr vampireWhere stories live. Discover now