part 9

82 7 0
                                    

Suga pov

Jantung aku hampir gugur pabila direnung oleh mata bundar yang menawan itu.First time Suzy memberi perhatian kepadaku.Rasanya hati aku telah tumbuh pokok sakura bukan sahaja pokok malah semua bunga pun ada.Cakap je bunga apa comfirm ada.

Aisy,mata dia sunguh sungguh ...ahhh menawan .Aku rasa melting.Nak cair macam lilin.

Omo,kenapa dia ni cute sangat?boleh reader tolong jawabkan??

Sekarang dia mengatur langkah menghampiriku.

Ahhh,aku tak cukup kuat nak berhadapan denganya.Tubuh aku hampir terjelopok ke tanah.Aku mengundur ke belakang,Suzy semakin menghampiriku.

Semakin aku ke belakang,dia turut kehadapan.Hati aku hampir tergolek jatuh kalau aku tak menangkap kembali hatiku masuk semula ditempat organ organku berada.Jikalau tidak pasti hati aku dah tergolek di kakinya.

Riak wajah Suzy masih biasa.Swag.Tiada perasaan.Dia smirk melihat wajah ketakutan Suga.

"Kau buat apa kat sini?bukankah semua pelajar sudah pulang ke rumah?"

Suzy sengaja melembutkan suaranya.

Aku terkebil-kebil.

Di...dia cakap dengan aku?

Lunaknya suaranya..!!

Ya tuhan,aku dah jatuh cinta!!Inikah rasa cinta yang sering diungkap oleh manusia.Rasanya sungguh indah meskipun aneh.

Aku seperti melihat cintaku yang sangat indah di ruang korneaku.Aku tersenyum sipu.

Suzy garu kepala yang tidak gatal.Pelik betul kelakuan budak pendiam ni.Dia ni betul tak?ke sebenarnya dia gila?Rasanya memang betul ada skru tertanggal di otaknya.Tersenyum senyum seorang diri sambil lekapkan telapak tangan bersebelahan jantung iaitu hatinya,bukan tak waras ke?

Sayang wajah handsome tapi gila.Tsk..Tsk...

Eh kenapa aq nak ambil penduli pasal dia?

Dia tu cuma budak pendiam dalam kelas aq je.

Nampaknya aq pun sama gila denganya.

Huwaa.....aq kena betul kan otak aq balik.

Eeh,apa aq mengarut ni??

"Kau jangan beritahu sesiapa pasal ni.Kalau aq tau kau bagitau kat sesiapa tak kiralah kawan,appa atau omma kau,esoknya pasti aq hantar jasad tak bernyawa kau ke rumah ibubapa kau."

Suga hanya mengangguk.Lidahya kelu untuk berkata kata.

Aduhai,parah sungguh kau ni,Suga.Cepat lah cari penawar.Aku tengok dah kritikal tahap empat ni,bisik hatinya.

Sekali lagi dia tersenyum.

Suzy sepitkan mata.

"Woii,kau dengar tak apa aq kata?"

"Dengar..." senyum.

"Mulai hari ini kau jadi slave aq.Apa yang aq suruh buat kau kena ikut.Jangan nak ingkari cakap aq.Araseo?"

Angguk.Senyum lagi.Sah lagi gerenti dia dah gila.Ya,gila kerana cinta yang memabukkan ini.


love you mr vampireWhere stories live. Discover now