part 10

73 7 0
                                    

Suga pov

Apa kena dengan aku ni?kenapa aku ikut je cakap dia?

Slave?

Gilaaa!

Aku jadi slave pada seorang gadis comel berwatakan tomboy?gangter pula tu.

Tapi aku sudah terjatuh hati padanya.Betul hati aku telah dibawa pergi oleh Suzy jauh dariku.Wajahnya sering terbayang dalam minda sampaikan aku hampir melanggar orang.

Gila.Aku memang betul betul gila.Aku jatuh cinta pada seorang manusia?Mana pernah dalam sejarah vampire,vampire terjatuh suka pada makhluk lemah ini.

Ni kalau diketahui oleh kedua orang tuaku,apakah reaksi mereka?jungkook si biskut lemau?

Lagipun vampire tidak boleh mencintai manusia.Sudah tercatat sejak dahulu lagi larangan mencintai manusia.

Tapi...
Tapi aku dah terlanjur mencintainya.Aku tak sanggup berjauhan denganya.Aku akan lemah tidak berdaya jika tidak melihat wajahnya dalam masa sehari.

Sungguh cinta ini buat aku terseksa.

Seksanya tidak dapat diungkap oleh kata kata,hanya aku bisa merasakannya.

Sekarang ini aku sedang menatap wajahnya dalam telefon bimbit,yang aku tangkap curi curi.

Pelbagai memek mukanya aku tangkap.

Aku turut tersenyum melihat gambarnya yang tersenyum manis.Walaupun dia tomboy,kasar,gangter,aku tetap menyukainya.Dialah yeoja first yang membuka pintu hatiku.
Dia jugalah yeoja first yang tidak tergoda dengan kekacakan ku seperti mana yeoja lain.

Dia,dia seorang yang special.

Suzy.....

SARANGHAEYO....

love you mr vampireWhere stories live. Discover now