"Maaf appa.Lain kali saya akan lebih berhati hati.Tapi makhluk apa yang ingin membunuh puak vampire ?Adakah musuh kita yang digelar wolf?"Raja so jin bersandar di singgah sananya yang berukir batu permata merah darah.
"Belum tiba masanya lagi ,kamu mengetahui semua ini.Sampai saatnya nanti kamu akan mengetahui sendiri.Buat masa ini,lebih baik kamu dan Min Yoongi berhati hati.Makhluk itu sentiasa memerhati kamu.Tersilap langkah puak vampire akan dalam bahaya." Tegas kata katanya.
"Baik,appa.Kami akan lebih berhati hati selepas ini"
Jungkook masih tidak berpuas hati dengan jawaban appanya tetapi dia tidak boleh mengingkari arahan raja Diamond Cristal.
"Dah.Kamu bawa Hyung ke kamar biliknya.Biarkan Hyung berehat secukupnya."
"Dayang"
Seorang dayang brusia 300tahun datang menghadap raja So Jin.
"Bawakan semangkuk darah segar ke kamar putera sulung saya." arah Raja So Jin.
"Baik"
Lalu dayang tersebut memohon beredar.
"Sayang..." panggil Naeun setelah semua pengawal beredar keluar.
"Kita sekarang ini dalam bahaya ke?Apa mahkluk itu,So Jin oppa?Kenapa dia menyasarkan putera sulung kita?"
"Dia inginkan tahkta raja Diamond Cristal" kata So Jin,serius.
"Dia yang pernah subaenim tewaskan 500 tahun dahulu telah kembali.Dan kuasanya 3 kali ganda lebih kuat daripada sebelum ini."bicaranya lagi.
"Tak mungkin dia.Bukankan subaenim dah penjarakannya di suatu tempat yang jauh 1000 cahaya kegelapan?"
"Ya,makhluk itu ialah..."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sepuntung rokok berjenama mewah ditarik keluar dari kotaknya dan diletak di pinggir bibirnya.Top menyalakan lighter di muncung rokok.Berkepuk kepuk asap hitam berterbangan di udara.
"Suzy unnie kami dah dapat maklumat lengkap saem Jihyo."
Suzy menaikkan tangannya,menyuruh anak buahnya itu berhenti mengurut kakinya.
"Pravo,korang memang bagus bab bab menyiasat."katanya sambil menepuk tangan.
"Ini JB lah,mana pernah x gagal.sentiasa terbaik"bangga JB.*kembang hidunglah tu*
Semua ahli seventeen dan got7 memandang tajam JB.
" perasantan"kutuk Mark.
Sinis senyum Suzy.Dihembus asap rokok ke afmosfera.
"Aq nak korang siapkan apa yang patut untuk malam ini.sediakan senjata api yang paling terbaik untuk aq"
"Baik,queenka."
"Sebentar lagi kau akan.."
Dibuat aksi kelar leher.
"Saem Jihyo,mu tunggu aq tarik nyawamu.."
Ketawa bergema.
"Kipas kuat sikit,hati aq sedang panas ni"
YOU ARE READING
love you mr vampire
RomancePertemuan yang tak dijangka pada waktu yang salah menyebabkan Suga menjadi mangsa buli pada Suzy. Pelbagai cara yang dilakukan Suzy untuk menyingkirkan Suga dari sekolah itu namun modul operandinya seringkali gagal. Hinggalah satu hari,Suzy secara t...