"Hyung..."
BTS berlari ke arah Kim Namjoon.Yeoja itu nampaknya terkejut,terus dia pangku kepala Namjoon ke pahanya.Ditepuk tepuk pipi namja berlesung pipit itu.
Tak jadi BTS nak tolong leader diorang bila lihat wajah sebenar yeoja itu.BTS saling berpandangan.Tak berapa lama kemudian,darah keluar dari hidung mereka.Mereka semua kelihatan pasrah.
"Hoseok hyung,Jimin rasa nak pengsan sekali boleh?"
"Bukan Jimin je,ikutkan hati hyung pun nak pengsan tapi masalahnya sape nak angkat kita kalau semua pengsan?"
Wajah sedih.
Kim Namjoon pegang tangan yeoja itu.Dia ramas ramas tangan mulus itu sambil senyum dalam pengsan.Yeoja itu nampaknya malu malu.
Reaksi BTS?mestilah diorang ngeri.Jin yang tengok sampai muntah hijau.Jimin dan Hoseok pulak buat buat pengsan sebelum diketuk Jin dengan kuali kesayangan D.O
Tangan Kim Namjoon sudah sampai ke wajah yeoja itu.Diusap lembut wajah bersih itu.
"Erkkk..."
"Arghh...."
"Omma appa Jimin tak sanggup nak tengok lagi.Mata anakmu ini sudah tercemar"
Pelbagai kata yang keluar dari mulut BTS.
"Lembutnya muka you sayang.You pakai apa?"
"Lembut ye?Hmm,I pakai safi rania gold."
Dengar je suara garau milik yeoja itu,spontan Kim Namjoon sedar daripada pengsan.
"Arghhhh!!!"
Ditolak tubuh yeoja itu.
"Waeyo ,oppa?muka I ada apa apa ke?"
"Jangan dekat!"
"Wei,korang tolong aku."
BTS geleng kepala.Terus diorang cabut lari.Sebelum menjadi mangsa bapok.Cukup lah Kim Namjoon kena peluk dengan bapok tu.
"Huwaaa,korang jahat tinggalkan aku."
"Oppa,saranghaeyo..."
"Aku bukan kunyit!!"jerit Kim Namjoon bila bapok itu bertindak memeluknya.
Itulah padah biarkan diri dirasuki cinta. Padahal yeoja itu berada beberapa meter sahaja di hadapan.Hais,bila diri dah dipanah cinta ,semuanya nampak seperti yeoja itu.
############################
Hai readers
Kalau best cerita yang saya buat ni tolonglah vote and comment saya tengok ramai yang banyak tapi tak sampai 50 pun yang voteAnd bantu lah saya promote pada kawan kawan korang,story saya ni.
Loveizz
YOU ARE READING
love you mr vampire
RomancePertemuan yang tak dijangka pada waktu yang salah menyebabkan Suga menjadi mangsa buli pada Suzy. Pelbagai cara yang dilakukan Suzy untuk menyingkirkan Suga dari sekolah itu namun modul operandinya seringkali gagal. Hinggalah satu hari,Suzy secara t...