part 22

48 7 7
                                    

Suga awal pagi lagi telah tiba kesekolah.Dia bersemangat nak ke sekolah untuk melihat wajah Suzy.Ketika melalui meja Suzy,sempat lagi dia mengusyar Suzy.Senyum terbit dibibir.Akan dia simpan wajah Suzy sebagai bekalan semangatnya sehingga waktu rehat.

"Woii,kau kesini"panggil Suzy,jari telunjuknya menunjuk kearah Suga.Semua mata memandang sinis padanya.

" Awal kau datang hari ni."perli Suzy.Seperti biasa dia memandang atas bawah tubuh Suga.

"Wah,budak nerd sudah up to date ahh.Sejak bila kau berubah?Mana cermin mata besar kau tu?" Seperti biasa juga,setiap bicara yang keluar dari mulutnya pasti menghiris hati Suga.

Suga tertunduk malu apabila rata rata pelajar mengetawakannya.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Suzy pov

Entah kenapa Suzy ingin sangat mengenakan budak pendiam itu.
Hatinya gembira dapat mengenakan Suga tetapi ada sesuatu mengusik hatinya.

Suzy suka melihat perubahan Suga tetapi kerana ego dia meminggirkan perasaannya.

Pada mulanya,dia turut terpegun dengan kekacakan Suga.Inilah kali pertama,dia melihat Suga tanpa kaca mata besarnya.Dia dia sangat sangat handsome.Buat hatinya gundah gulana dibuatnya.Kacau bilau jiwanya memerhati wajah Suga.

'Omo,tak kan aq suka pada budak nerd tu?'

'Haiss,ni perasaan aq je ni.Biasalah yeoja mana tak tertawan hati melihat namja hensem.Lebih lagi sepasang matanya yang sangat menawan tu sangat mengoda.Gugur iman tau tak?'

Walaupun,aq tomboy dan selalu dikelilingi namja namja disamping aq,aq juga mengimpikan seorang putera idaman muncul dihadapan aq.Dan aq rasa putera idaman yang sering aq mimpikan telah muncul.Tetapi siapa?

Hmm,biarlah waktu yang menentukan cepat atau lambat aku akan bertemu dengan putera hatiku itu.Jika ada jodoh dan takdirku dengannya.

love you mr vampireWhere stories live. Discover now