2.Bölüm - "Sürpriz misafir"

3.8K 91 5
                                    

"YAĞMUR ÇABUK GEL!!" Yağmur sallana sallana geliyordur. 

"Kimmiş?" der ve birden şoka uğrar. 

"Benmişin efenim." der ve birden Yağmur 5 senedir görmediği çok özlediği arkadaşına doya doya sıkı sıkı sarılır. Bir yandan da gözleri dolmuştur. Melis ise kıskançlıktan çatlıyordur. 

"Aa çekil be birazcıkta bana bırak" der ve Yağmuru iktirir. Az çok tahmin ettiğiniz kişi geldi Zeynep!! Eğitimini tamamladı 1 sene de mastır yaptı. Ve artık tamamıyla holdinglerden birinin başına geçmek için hazırdı ama ilk önce geçmişten bir hatası vardı hem çok büyük onu düzeltmesi gerekiyordu. Ama daha bundan haberi bile yoktu.

"Ayy kapıda kaldım içerde napın napacaksınız?"

* * * *

Be-K-A-K cafede oturuyorlardır. Begüm ve Kürşat kendi arasında aşk tazeliyorlar. Kerem ve Aksel ise Kürşat'a tip tip bakıyorlardır Begüm sorsam mı sormasam derken kendini yine Barış'ı sorarken buldu.

"Barış nerde?"  Kerem ve Aksel ilk önce birbirine baktı Aksel ise soğuk bir sesle

"İşi varmış" dedi. Begüm işi varmış demesinden hiç bir şey anlamadı.

"Hayırdır ne işi bu?" dedi Begüm ve Kerem adeta Kürşat'ı sinir etmek kavga çıkarketmek istercesine 

"Merak mı ettin?" dedi ve Kürşat arkadaş oldukları için merak ettiğini belli ederek.

"Arkadaşı tabi merak edecek" Bu sırada Aksel'in telefonu çalar.

"Alo Barış..Niye abi?...Off tamam tamam geliyoruz."  Begüm Barış'ın aradığını duıyunca hemen atıldı.

"Nolmuş?" dedi ve Kürşat'ın kıskanç bakışlarıyla yüzleşti. Aksel'de nolduğunu bilmiyordu.

"Bilmiyorum çabuk Melis'lerin evine gelin dedi" Kürşat ise kendininde çağırıldığını düşünerek 

"Eee çocuk çağırmış gidelim" dedi ve Begüm de dahil Aksel ve Kerem ona tip tip baktı.

"Aşkım biz şimdi gidelim neyle karşılaşcağımızı bilmiyoruz ben sana haber veririm sonra." Begüm Kürşat'a güzel bir dille anlatmaya çalışırken Aksel ve Kerem arabanın oraya gitmişlerdi bile. Kerem ise aceleci bir tavırla 

"Hadi Begüm!!" Begüm Kürşat'ın yanağına bir öpücük kondurup koşar adımlarla çocukların yanına gitti. 

* * * *

Barış Zeynep'e sıkıca sarılmış oturuyorlardır. Zeynep'i çok özlemiştir aynı şekilde Zeynep'te.

"Ben hala çok şaşkınım. Çok özlemişim seni." Zeynep'i her dk daha da sıkıyordur. Ama Zeynep hiç rahatsızlık duymuyordur. Çünkü onları o kadar çok özlemişti ki Amerika'da onları görme ümidiyle yaşamıştı. 

"Bir de bana sor. Ya bir de senin kadar yakışıklı basketçiler yoktu." Barış Zeynep'ten övgü dolu sözler duyunca birden şımardı ve daha çok sarıldı.

"İşte benim arkadaşım" dedi Melis ve Yağmur'a siz bana böyle yapmıyosunuz dercesine. Melis ve Yağmurda birbirine bakarak gülümsediler. Bu sırada kapı çalar Melis ayağa kalkar.

"Geldiler. Ben bakıyım" Melis kapıya gider ve kapıyı açar açmaz Begüm söylenmeye başlar.

"Kızım niye çağırdınız apar topar geldik. Siz gelseydiniz ya" Melis hiç bir şey söylemez sadece gülümser.  Melis Kerem'e bakınır. Aksel ise hemen farkeder.

"Kapıyı kapatma Kerem arabayı park ediyor gelir birazdan" der soğuk bir sesle Melis ise yapmacık bir gülüş atar. Ve çocukların içeriye girer girmez bağırmasıyla Melis kulaklarını kapar ve içeriye geçer.

Geçmişten Gelen Pişmanlıklar-ASKIDA-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin