BU BÖLÜMÜ ÇOK DEĞER VERDİĞİM ARKADAŞIM TUTKUYLA YAZDIK O YÜZDEN BU BÖLÜMÜ ONA İTHAF EDİYORUM.
BU ARADA İKİMİZİN ORTAK YAZDIĞI "KÜÇÜK YALANCILAR " OKUMANIZI RİCA EDİYORUM.
SARİMSAKLİMİLKSEYK - MERVEALCİCEK : KÜÇÜK YALANCILAR
İYİ OKUMALAR :)
"Başka bir kızla mı?" ve ortaya alışık olunmadık bir ses.
"Kerem canım hadi gel." Kerem gözlerini Zeynep'ten ayırmadan
"Tamam canım gelitorum" dedi. Zeynep Kerem'e sanki gitme der gibi bakıyordu ama Kerem hiçbirşey demeden içeriye Selin'in yanına gitti.
Zeynep Kerem gittikten sonra kendini toparlayıp onlara katılmak için içeri gitti ama keşke mutfakta kalsaydı çünkü içerde onun yokluğunu fark eden yoktu ya da vardı da o boş yere kıskançlık yapıyordu. Barış Zeynep'in orda dikildiğini gördü tam gel otur diyecekken Zeynep'in tekrar mutfağa doğru gittiğini gördü. O da yanına gitmek için kalktığında Begüm kolundan tuttu.
"Nereye hayatım?"
"Zeynep'in yanına gidiyorum gelicem hemen." dedi ve mutfağa doğru gitti.
* * * *
Zeynep mutfakta balkona çıkmış öylece duruyordu. Yanına Barış geldi ve Zeynep'in yüzüne dikkatli baktığında gözlerinden süzüşen yaşları fark etti.
"Kerem ve Selin yüzünden mi ağlıyosun?" pat diye sordu Barış. Zeynep konuşmadan kafasını evet anlamında salladı. Barış arkadaşına destek olmak için sarıldı.
"Bu duyguyu çok iyi biliyorum 8 sene bu acı içinde yaşadım. Begüm'ün yüzünü güldüren ben değilde hep Kürşat olmuştu ama hiç bir zaman pes etmedim. Sende pes etme Zeynep. Aşka sırtını dönme pişman olursun." dedi Barış.
Zeynep Barış'ın yüzüne baktı artık dayanamıyordu genç kadın bırakmıştı kendini güçlüklede olsa konuşmaya çalıştı.
"Barış ben çok kötüyüm, nefes alamıyorum. Ben, ben Kerem'i çok seviyorum ve onu kaybetmek istemiyoru." Barış Zeynep'i kollarının arasına aldı ve Zeynep saklı tuttuğu gözyaşlarını artık serbest bıraktı ve genç kadın hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı. Bir süre sonra Zeynep kendini toparladı.
"Hadi artık içeri gidelim." dedi ve Zeynep bunu kabul etmedi. O şuan sadece eve gidip bugün yaşanan herşeyi aklından silmek istiyordu.
* * * *
Barış Zeynep'i uğurladıktan sonra içeri geçti ve Begüm yalnız dönmesine şaşırdı.
"Zennep nerde?" Begüm'ün bu sorusuyla herkes Barış'a yöneldi. Barış Zeynep'in gittiğini söyledi ve herkesin keyfi kaçtı. Çok geçmeden herkes dağıldı ve geriye Yağmur ve Melis kaldı.
"Zeynep'i çok iyi anlıyorum." dedi eski kader ortağı Melis.
"Nasıl böyle oldular bilmiyorum ama Kerem Zeynep'i affetmeyece gibi." Melis neler olduğunu biliyordu bi an içinden söylemek geldi ama bi söz vermişti ve bunu tatması gerekiyordu
* * * *
Zeynep eve berbat bir şekilde geri döndü. Gözleri ağlamaktan kızarmıştı bir süre kapının orda oturdu öyleve ve sonra kapı çaldı direk ayağa kalktı ve ve açtı.
"Yine mi sen ya ne istiyorsun benden hayvan herfi?" Zeynep artık kendine hakim olamıyordu ve bağırdıkça bağırıyordu. Bora ise onu sakinleştirmeye çalışıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişten Gelen Pişmanlıklar-ASKIDA-
Novela JuvenilYaptığımız her yanlış, Bize kendimizle ilgili yeni bir şey öğretiyor. Yola çıkarken,doğru olduğuna inandığımız, Uğruna her şeyi göze aldığımız şeyler bazen, O kadar yitiriyor ki anlamını... Tekrar hayata döndüğümüzde, Yeni bir başlangıç istiyoruz. Y...