14.Bölüm - "Su sızar, çiçekler heba olur solar."

1.8K 42 8
                                    

BEGBAR SEVENLER BU BÖLÜM BEGBAR YOK AMA ÜZÜLMEYİN ÇÜNKÜ BEGBARI O KADAR GÜZEL BİR SAHNE BEKLİYOR Kİ DAHA ZAMANI VAR. 

KOYDUĞUM ŞARKI ÇALIKUŞUNDA ÇALMIŞTI ÇOKTA GÜZEL BİR ŞARKI SEVDİĞİM İÇİN SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTEDİM. MULTİMEDYA'DA ZEYNEP VE KEREM VAR. GİF BANA AİTTİR.

İYİ OKUMALAR ; 

Aksel gideli bir gün olmuştu eğer bir sorun çıkmazsa yarın akşam İstanbul'da olucaktı. Zeynep evde sessizce düşünürken çalan telefonla sessizliği bozaldı. Arayan Aksel'di Zeynep heycanla telefonu açtı.

"Aksel noldu?" 

"Zeynep aldım CD'yi yarın geliyorum ama senden bir şey istemem gerek."

"Ne istersen." Aksel'in istiyceği şey ne Zeynep'in ne de Kerem'in hoşuna gidecekti.

"Bora'la yakın olmalısın hiçbir şey anlamaması gerekiyor." Zeynep Aksel'in söyledikleriye şaşırdı.

"Ama Aksel.." 

"Zeynep kurtulmak istiyorsan bunu yapmak zorundasın." Zeynep Bora'dan kurtulmaya çalıştıkça daha çok yapışıyormuş gibi geliyordu. Kabul etmekten başka bir çaresi yoktu.

"Peki." 

* * * * 

Bora Zeynepten gelen telefon üzerine çağırdığı yere gitti. Yine bağırcağını tehditler savuracağını düşünüyordu fakat düşündüğü gibi olmadı.

"Yine bağırcak-" Zeynep Bora'nın lafını sarılarak kesti. Zeynep sarıldığı dakikadan beri içindeki ağlama duygusuna engel olmaya çalışıyordu. İçindeki fırtınayla savaşıyordu resmen. Bora Zeynep'ten ayrıldı.

"Bu ne içindi şimdi." Zeynep zorlada olsa gülmeyi başardı.

"Bu beni ne kadar çok sevdiğini göremem içindi kör olmuşum ama sen benim iyileşmeme tekrar görmeme neden oldun. Bir şans verebilir miyiz birbirimize." Bora Zeynep sımsıkı sarıldı.

"Benim senin için herzaman bir şansım var Zeynep." Zeynep ve Bora sarılırken Zeynep'in telefonu çaldı.

"Yağmur arıyor hemen konuşup geliyorum." Bora artık o kadar emindi ki Zeynep'in onu sevdiğine arkasından bile gitmiyordu. Çünkü ona güveniyordu.

"Efendim Kerem."

"Nerdesin güzel sana bir sürprizim var." 

"Gelemem ben, biz en iyisi napalım biliyor musun? Benim işim bitince ben sana haber veriyim buluşalım olur mu?" Kerem Zeynep'in teklifini kabul etti. Zeynep'in içinde bir huzursuzluk vardı Kerem'e yalan söylemek hiç hoşuna gitmiyordu ama onu daha fazla kendi meseleriyle boğmak istemiyordu. 

* * * *

Begüm ve Melis Yağmur'a destek olmak için dün geceden beri yanından ayrılmadılar. Yağmur Can'ın ne zaman gideceğini merak ediyordu sormak istiyordu ama cesaret edemiyordu. En sonunda cesaretini topladı ve sordu herşey bitmeden sordu.

"Can ne zaman gidiyor?" Begüm ve Melis birbirlerine baktılar çünkü o kadar erken bir gün ki herşeyin bitmesine çok yakın. 

"Bugün." gözü kapalı söylen Melis.

"Bugün mü?" Yağmur'un akıttığı gözyaşları daha da çoğalmaya başladı. Birden ayaklandı ve odasına gdip kapıyı kitledi. Begüm ve Melis arkasından gittiler kapıyı açmaya çalıştılar ama başarılı olamadılar.

Geçmişten Gelen Pişmanlıklar-ASKIDA-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin