Mora da je mama otkazala satanak jer kada me je Grayson ostavio, njen auto je bio parkiran u dvorištu. Još se osećam veoma bolesno i kada je budem čula kako se dere na mene neće se poboljšati.
"Hvala za vožnju," rekla sam kada smo Grayoson i ja izašli iz auta.
"Nema problema," Grayson je rekao. "Vidimo se sutra, Cvetiću." Odvezao se i ja sam hodala prema kući, spremajući se za mamino dranje.
Čekala me je na vratim. "Ne mogu da verujem da si pobegla iz škole, Poppy!" Rekla je glasno. "Moraš da budeš tamo svaki dan ako hoćeš da postaneš doktor!"
Ali neću, pomislila sam. "Žao mi je, mama. Stvarno se nisam osećala dobro. I da sam otišla, osećala bih se kao da nisam tamo jer ne bih mogla da se skoncentrišem."
Mama je protresla glavom. "Neću da čujem tvoje izgovore, Poppy. Veoma sam razočarana jer si pobegla iz škole, čak i više jer si bila sa Graysonom. Nisam li ti rekla da on samo upada u nevolje?"
"Sve vreme," rekla sam. "Nisam pobegla iz škole samo da bih bila s njim. Rekla sam mu da se ne osećam dobro, pa me je odveo kod njega kući da se odmorim."
"Pa samo ste vas dvoje bili tamo?" Mama je pitala. "Sami? Nisi li napravila takvu grešku ranije?"
Ne mogu da verujem da je to rekla. Znala je da ono što se desilo nije moja krivica. "Grayson nije ništa uradio. Samo me je pustio da se odmorim! I nisam ja napravila grešku! Nisam ja kriva!"
"Nemoj da dižeš ton na mene," mama je rekla ozbiljno. "Neću da mi se deca druže sa nekim koji im može napraviti isti incident."
Oh molim te, ne. "Na šta misliš?"
"Nije ti više dozvoljeno da se družiš sa Graysonom," mama je rekla i prekrstila ruke.
Znala sam. "Jesi ozbiljna?"
Mama je klimnula. "Mrtva ozbiljna."
"Mama, ne možeš to da radiš," rekla sam. "Ne možeš da mi zabraniš da se družim sa mojim jedinim prijateljem. Bella je naterala sve u školi da me mrze i Grayson je jedini koji me ne mrzi!"
"To je jedini izbor," mama je rekla. "Od kada si počela da se družiš s njim, upadaš u nevolje. Bežiš iz škole, dobijaš kazne...."
"Woah," prekinula sam. "To što sam bila u kazni nema veze sa Graysonom. Čak se nismo ni znali pre toga. I samo sam pobegla jer se nisam osećala dobro. Nisam htela da povraćam na sred časa."
"Ipak je bežanje sa časa neprihvatljivo," Mama je rekla. "Kažnjena si do kraja nedelje. Nema tv-a, kompjutera, telefona." Uzdahnula sam i ispružila je ruku. Izvadila sam telefon iz džepa i stavila ga na njenu ruku.
"Šta sa Graysonom?" Pitala sam. "Mogu li da se družim s njim?"
"Pričaćemo o tome kada tvoj otac dodje kući." Mama je rekla. "Sada, moram da idem na sastanak koji sam morala da odložim." Zgrabila je ključeve od stola pre nego što je otišla.
Videći da sam sama kući, iskoristila sam priliku da spavam a da ne budem prekinuta.
-*-
Probudio me je tata. Osećam se mnogo bolje, ali imam malu glavobolju.
Malo sam zarežala i ustala iz kreveta i sišla niz stepenice. Tata samo što je stigao sa posla. "Tvoja mama me zvala. Rekla je da si pobegla iz škole da bi bila sa dečkom.
Uzdahnula sam. Zašto mama izvrće reči? "Nisam pobegla iz škole da budem sa dečkom." Rekla sam. "Jesam pobegla, ali to je jer sam se osećala stvarno loše. Grayson me je odvezao kući da se odmorim''.
"Okej," tata je rekao. "Hvala što si objasnila. Tvoja mama mi je takodje rekla da ne želi da se družiš sa Graysonom. Ali sam joj rekao da sama donosiš odluke. Ako hoćeš da ti Grayson bude prijatelj, onda treba."
Nasmejala sam se i zagrlila ga. "Hvala, tata."
Tata je oduvek podržavao moje odluke, čak i kada je mama bila protiv njih. Hteo je da donosim svoje odluke i učim od svojih grešaka nego da neko bira umesto mene. Takodje je znao koliko me je prošlog leta bila povredjena.
"Nije problem, Poppy," tata je rekao. "Neću da ti oduzmem jedinog prijatelja. Govoreći o tome, Gary i njegovi sinovi dolaze na večeru sutra." Gary je Graysonov tata.
Čekaj...sinovi? To znači da i Graeme dolazi?
"Njegov najstariji sin, Graeme, nije mogao da dodje prošlog puta," tata je nastavio.
Samo sam klimnula, ne želim da razmišljam o Graemu. Sa druge strane, Grayson će biti tamo i on je obećao da će držati Graema dalje od mene.
"Trebala bi da odmoriš," tata je rekao. "Izgledaš veoma bolesno."
"Jesam," promumlala sam. "Biću u sobi."
Otišla sam gore i ušla u sobu. Legla sam na krevet, gledajući u plafon. Graeme dolazi kod mene kući sutra i on uvek flertuje sa mnom, iako mu je brat rekao da to ne radi. Možda će biti drugačije jer su moji roditelji i njegov tata tamo.
Uhh, stvarno bih volela da pozovem ili napišem Graysonu poruku da mu kažem za sutra i kako nisam htela da budem blizu Graema. Valjda moram da pričam s njim u školi.
STAI LEGGENDO
Bad Boy's Protection (protector #1)
Teen Fiction#1 u teen fiction ~ 14/02/18 Poppy McCormick je bila najbolja drugarica najpopularnijoj devojci u školi, Bella Jones, pre nego što je Bella postala popularna. Nakon incidenta o kojem niko ne zna ništa, Bella je okrenula celu školu protiv Poppy. Svi...