Poglavlje 12

4.6K 236 6
                                    

Otišla sam u školu sledećeg dana, i bila izuzetno zbunjena. Mislila sam da je običan dan. Dok nisam pričala sa Graysonom. U stvari dok nisam pokušala da pričam sa Graysonom. Ali je on samo odšetao.

Šta ako nije hteo da priča sa mnom zbog moje prošlosti? Ne, ne može to biti. Obećao mi je da me Ben i Bella neće povređivati više. Nema poente u obećanjima ako nije hteo da priča sa mnom.

Nakon časova, ostavljala sam knjige u ormariću kada je Grayson došao do njegovom ormarića. Koji je odmah pored mog. Odlučila sam da mu dam prostora ako mu to treba. Ne znam zašto neće da priča sa mnom, ali se nadam da to neće trajati.

Ali se osećam čudno. Svaki put kada sam kod ormarića i Grayson dodje do njegovog uvek kaže, "Ćao, Cvetiću." Ni to sada ne radi.

"Poppy," Bella je rekla odjednom. Okrenula sam se, ponovo neraspoložena za razgovor. "Kako je saznati da je tvoj prijatelj umalo ubio mog dečka?" Imala je taj njen smešak na licu kao da me brine to što ona kaže.

"Ne tiče te se," rekla sam.

Bella je prekstila ruke. "Tiče me se. Grayson je zamalo ubio mog dečka!"

Moram da kažem, šokirana sam što Grayson nije ništa rekao Belli. Juče mi je rekao da je bila nesreća, pa zašto sada ne kaže nešto?

"Vidiš?" Rekla je. "To što on ništa ne kaže samo dokazuje da je kriv!"

"Samo jebeno ućuti!" Grayson je pukao pre nego što je udario ormarić i odjurio negde.

Bella je frknula i pogledala u mene. "Grayson je tako osećajan. Nije ni čudo što ne pričate u zadnje vreme?"

"Kako si ti.." počela sam.

Bella se nasmejala. "Dušice, ja znam sve što se dešava u školi. To, ili ja sam uzrok tih dešavanja." Prebacila je kosu sa osmehom i odšetala.

Protresla sam glavom i zatvorila ormarić. Samo se nadam da mi Grayson kaže o čemu se radi. Nedostaje mi razgovor s njim.

Uzdahnula sam i izašla iz škole gde me je brat čekao. Iskreno, više volim da me Tony pokupi posle škole nego mama. Mama uvek pita za ocene i kaže kako treba više da se trudim. Tony ne.

"Kako si provela dan?" Tony je pitao čim sam ušla u auto.

Slegnula sam ramenima. "Ne znam. Okej, valjda."

"Ne izgleda okej," Tony je rekao dok je vozio ka kući. "Da li se nešto desilo?"

"Ne," rekla sam.

"Ozbiljno?" Tony je pitao. "Jer izgleda kao da se nešto desilo."

"Ne, ozbiljna sam," rekla sam. "Ništa se nije desilo. Grayson me je ignorisao celog dana, čak i kada sam pokušala da pričam s njim. Nije me ni pozvao Cvetić danas."

Tony je digao obrvu. "Zove te Cvetić? Zašto?"

Slegnula sam ramenima. "Ne znam. Ali znam da me tako više zove nego po imenu."

"Pa te ignoriše?" Pitao je. "Jesi sigurna da te stvarno ignoriše?"

"Pa, pokušala sam da pričam s njim i on je samo odšetao," rekla sam. "I nije rekao Hej, Cvetiću kada je došao do njegovog ormarića," uzdahnula sam i protresla glavom. "Možda nisam trebala da mu kažem za Bena."

"Rekla si Graysonu za Bena?" Pitao je. "Zašto? Mislio sam da ti je teško da pričaš o tome."

"Jeste," rekla sam. "Još jeste ali...Grayson me je odveo na plažu kada ste me izbavili sa kazne i naleteli smo na Bellu i Bena. Izašao je iz zatvora."

"Da li je pokušao nešto?" Pitao je.

"Ne," rekla sam. "Grayson je bio sa mnom. Kako god, sledećeg dana se nešto desilo i Grayson mi je ispričao šta se desilo pre dve godine, tako da sam mu ja rekla za Bena. Obećao mi je da će držati Bena i Bellu dalje od mene, ali sada me ignoriše."

"Vidi, siguran sam da ako pričaš s njim, da će ti sve objasniti," Tony je rekao.

Digla sam obrvu. "Zar ne misliš da je to malo nelogično . Ako pričam s njim da će mi on reći zašto me ignoriše?"

"Samo ga pozovi" Tony je rekao. "Ako se javi onda je verovatno nesporazum u školi. Ako se ne javi, onda se nešto dešava."

Zgrabila sam telefon i ukucala Graysonov broj. Nažalost, nije bilo odgovora. Bacila sam telefon u ranac. "Vidiš?" Pitala sam. "Ignoriše me."

"Mogu da pričam s njim, ako hoćeš," Tony je ponudio.

"Ne," rekla sam, iako sam nekako htela. "Možda mu samo treba prostor ili nešto. Najbolje je da ga ne diram neko vreme. Samo....nadam se da je sve u redu s njim.''

Sledeći deo izlazi u četvrtak ♡

Bad Boy's Protection (protector #1)Where stories live. Discover now