Poglavlje 26

4.2K 225 5
                                    

Kada je Grayson ostavio Bellu i mene, bila sam malo radoznala da vidim reakcije mojih roditelja kada vide Bellu. Zadnji put kada je došla kod mene, je bilo pre prvog napada.

Bella je izašla iz Graysonovog auta i ja sam posle nje.

Pošla sam da izadjem kada je Grayson rekao. "Poppy?" Okrenula sam se prema njemu. "Da li ima šanse da budemo ponovo zajedno?"

Htela sam da mu sarkastično kažem, 'Ne, nikad nećemo moći iako sam te poljubila i rekao si da me voliš,'. Kako god, odlučila sam samo da ga poljubim u obraz. "Vidimo se kasnije," rekla sam pre nego što sam ušla u kuću.

Bella me je čekala ispred vrata. "Kratko pitanje. Da li me tvoji roditelji mrze zbog onog što je Ben uradio?"

"Ne, naravno da ne," rekla sam dok sam otvarala ulazna vrata. "Mama?! Tata?! Ne smeta vam ako prijateljica prespava ovde, je l' da?!"

"Zavisi ko," mama je rekla iz kuhinje. Došla je u dnevnu sobu i stala kada je videla Bellu. "Bella, dugo se nismo videle."

"Pa može li Bella da prespava?" Pitala sam.

"Da, naravno," mama je rekla. "Tvoj otac i ja odlazimo za nekoliko minuta. Vraćamo se sutra pre večere."

"Okej," rekla sam i pokazala Belli da me prati do moje sobe.

"Pa," Bella je rekla kada je sela na krevet. "Kako se osećaš nakon svega što se desilo? Znaš, sa Benom."

Uzdahnula i sela pored stola. "Mogu to isto da te pitam,"  rekla sam. "Iskreno, drugi put je bio teži, ali sam nekako prebolela."

Bella je pogledala dole. "Ako išta znači, nisam pričala s njim od onog. Vratio se u zatvor i ja definitivno neću da idem da ga posetim."

"Iako ti je brat?" Pitala sam.

Bella je slegnula ramenima. "Dala sam mu prednost sumnje. Bacila sam moje prijateljstvo sa najboljom drugaricom jer mi je brat i htela sam da mu verujem." Uzdahnula je i protresla glavom. "Ali sam dobro. Uznemirena, ali dobro."

Mama je izjavila da ona i tata odlaze. Kada sam čula kako se vrata zatvaraju, ustala sam sa stolice. "Hoćeš da gledamo film u podrumu?" Pitala sam. "Imam mnogo filmova."

"Naravno," rekla je.

Sišle smo u podrum. Dala sam Belli da bira film, jer je gost. Izabrala je najstrašniji film koji imam i ubacila ga.

Uživam u horor filmovima. Iako se uplašim, volim da me drže u neizvesnosti. Neki od plašenja su predvidivi, ali su ipak strašni.

Negde oko pola filma, osetila sam čudno prisustvo nekog u podrumu. Zaboravila sam to, misleći da se to moja mašta igra sa mnom zbog filma. To je dok mi neko nije pipnuo rame, od čega sam vrisnula. I sudeći po načinu na koji je Bella vrisnula takodje, i nju je pipnuo.

Okrenula sam se i videla Graysona kako ne može da se zaustavi od smeha i kako se navalio na kauč. "Znaš li kako si me uplašio!" Izdrala sam se. "Kako si dođavola došao ovde?!"

Grayson je skočio preko kauča i seo pored mene. "Našao sam rezervni ključ ispod tepiha," rekao je. "Pa, šta gledamo?"

"Ništa," rekla sam. "Ti odlaziš."

Grayson se napućio. "Nisi zabavna."

"Samo ga pusti da ostane," Bella je rekla. "Ako mu kažeš da ode, vratiće se ponovo i uplašiće nas."

"Uzeću to kao da," Grayson je rekao. "Hvala ti Bella. Sačuvala si me od čuvanja mladje sestre."

"Trebalo je da čuvaš nekog, a ti si ovde?" Pitala sam.

Grayson je klimnuo glavom. "Rekao sam tati da treba da izadjem da jedem. Ali ne vraćam se kući."

"Grayson," rekla sam. "Šta ako se naljuti?"

"Kada on nije ljut?" Grayson je pitao. "Cvetiću, znaš šta mi se dešava u porodicu. Zašto bih čuvao moju mladju sestru nakon onog što se desilo?" Uzdahnula sam. Grayson je bio u pravu. Njegov tata ga je prebijanja, a mama pobegla čim je saznala. Vidim zašto Grayson ne želi da ima bilo šta sa porodicom.

"I šta ako tvoj tata shvati da se ne vraćaš da čuvaš sestru i dodje ovde da proveri?" Pitala sam.

"Onda ću ući u auto i odvešću se daleko odavde," Grayson je rekao. "Ali neće. Graeme je kod kuće, ali je tata tražio da je ja čuvam. Sada barem može njegov omiljeni sin da čuva."

"Ne želim da budem pokvarena, ali možemo li da ne pričamo o porodicama?" Bella je pitala.

"Tačno," Grayson je rekao. "Zaboravio sam."

Završili smo sa filmom, i sa još jednim pre nego što je Bella izjavila da je umorna i da ide u krevet. I ja sam bila umorna tako da sam rekla Graysonu da ode kući sada. Odbio je govoreći da će prespavati na kauču. Čak je veći i ležao.

Bella je otišla dok sam još pokušavala da nateram Graysona da ode. Nije kao da nisam htela da ostane, jesam, ali mojim roditeljima neće biti drago kada saznaju da je dečko prespavao ovde, iako nas deli jedan sprat.

Nakon nekoliko minuta pokušavanja da ga ubedim, odustala sam. Ako želi da ostane, neka. Ionako sam preumorna da se svadjam.

"Cvetiću," pozvao me je kada sam krenula na sprat. "Nisi mi dala poljubac za laku noć."

Izdahnula sam i prišla do njega. Dala sam mu kratak poljubac ali me je uhvatio za lakat. "To se ne računa," rekao je.

"Grayson, umorna sam," rekla sam mu. "Pusti me da odem u krevet."

"Uvek možeš da spavaš na kauču sa mnom," Grayson je rekao.

Izdahnula sam i protresla glavom. "Radije bih spavala u svom krevetu," rekla sam.

"Auč," Grayson je rekao i stavio ruku na srce. "Povredila si me. Umirem od bola sada."

Prevrnula sam očima na njegovo dramatično ponašanje. "Da, naravno. Imaš sreću pa te volim ili bih te naterala da odeš."

Grayson me je gledao i trepnuo nekoliko puta pre nego što je ustao. "Šta je to bilo?"

"Šta je šta bilo?" Pitala sam neverovatno zbunjena.

"Šta si upravo rekla," Grayson je rekao.

Skupila sam obrve. "Da bih te naterala da odeš?"

Grayson je protresao glavom. "Ne, pre toga."

"Da, naravno?" Pokušala sam. O čemu on priča?

"Nakon toga?" Grayson je pitao.

"Imaš sreću pa te volim?"

Grayson se nasmejao. "Da, to!"

"Šta s tim?" Pitala sam.

"Poppy, upravo si rekla da me voliš," Grayson je rekao.

Jesam. Upravo sam shvatila da volim Graysona. Kada mi je rekao da me voli samo sam bila srećna što se tako oseća ali nisam ni shavatala da se i ja tako osećam.

Nisam mogla da se ne nasmejem. "Volim te, Graysone."

Grayson se navalio i pritisnuo usne uz moje. "I ja tebe volim, Poppy," rekao je. "Sada kada si priznala, možeš da spavaš na kauču sa mnom."

Poljubila sam ga još jednom pre nego što sam ustala. "Idem gore da spavam."

Grayson je izdahnuo. "Dobro. Ali ako imam noćne more, dolazim kod tebe da me zaštitiš," zezao je.

Prevrnula sam očima i otišla na sprat. On je definitivno jedan interesantan dečko.

Bad Boy's Protection (protector #1)Where stories live. Discover now