Poglavlje 14

4.3K 233 7
                                    

Grayson

"Grayson!" Tata je pozvao iz kuhinje. "Tvoja sestra će biti ovde uskoro!"

Nisam odgovorio i nastavio sam da ubijam zombie u igrici. Morao sam da izbacim bes nekako jer ubijanje Devona od juče nije pomoglo. I čudno, ubijanje zombia ne pomaže. Šokantno.

"Grayson!" Tata je pozvao ponovo. "Jesi me čuo?!"

Kada ponovo nisam odgovorio, tata je ušao u sobu i izgasio tv. "Hej!" Viknuo sam. "Bio sam u sredini igre!"

"Nisi odgovorio," tata je rekao.

"Nisam znao da sam morao," rekao dam, bacio upravljač na stolu pored kauča i prekrstio ruke.

Tata je uzdahnuo i protresao glavom. "Gale je zvala i rekla da dolazi za manje od deset minuta. Graeme i ja idemo da uzmemo nekoliko stvari iz prodavnice. Nemoj da praviš nered."

"Naravno," promumlao sam dok je tata izlazio. Videvši da sam izgubio igru jer je tata ugasio, odlučio sam da odremam malo.

Očigledno, 'odremati malo' je trajalo deset minuta jer kada sam se probudio Gale je bukvalno vrištala moje ima. "Grayson!" Izdrala se. "Gde si?!"

"Nadji sama!" Izdrao sam se, iako sam znao da ću dranjem izdati moju lokaciju.

Gale je ušla u sobu i sela na jednu od stolica. "Pa mali brate. Kako ide?"

Pogledao sam u Gale. "Može bolje."

"Wow," Gale je rekla. "Ko ti je ušao u pantalone i umro?"

"Loša ideja koju mi je sestra dala." Pukao sam.

Gale je podigla obrvu. "Loša ideja? O čemu pričaš?"

"Šta misliš?" Pitao sam.

"Da li je to zbog tvoje prijateljice?" Gale je pitala. "Grayson, ne želiš da je povrede, zar ne?"

Frknuo sam i izašao iz sobe, ali me je Gale pratila. "Ne znam zašto si toliko uznemiren. Složio si se."

Stao sam na sred dnevne sobe i okrenuo se ka njoj. "Pa, ne mogu to da radim više. Povredjujem je jer je ignorišem."

"Sumnjam da je povredjuje toliko," Gale se protivila.

"Jesi ozbiljna?" Pitao sam. "Gale, ne razumeš. Svi u školi je mrze. Devonova devojka je dira i čak je udarila na fizičkom juče. Ali zbog glupog plana, nisam mogao da uradim ništa."

Gale me je gledala kao da me skenirala pre nego što se nasmejala. "Grayson Prince! Da li moj mali brat ima simpatiju?"

Frnknuo sam pa pogledao u nju. "Simpatiju? Da li ozbiljno koristiš tu reč? Tako detinjasto."

"Naravno, naravno. Izbagavaj moje pitanje," Gale je rekla. "Grayson, znam kako se osećaš prema tvojim prijateljima. Nikad nisi brinuo da li će tvoji prijatelji biti povredjeni ranije."

"Gale, samo ne želim da je povrede," rekao sam. "Možda zato što osećam nešto više, ali to što je ignorišem je povredjuje."

Gale je uzdahnula. "Ali ako Dedrick i Devon saznaju da ti je ona slaba tačka, ubiće je."

"Dedrick samo što je izašao iz zatvora," podsetio sam je. "Nema šanse da bi ikad ubio nekog. Ne mogu da radim ovo više." Prošao sam pored nje i otišao uz stepenice.

"Samo ćeš pogoršati stvari!" Gale je rekla.

"Suoči se s tim!" Rekao sam. Ništa mi neće promeniti mišljenje. Treba mi moj Cvetić.''

Bad Boy's Protection (protector #1)Where stories live. Discover now