Poglavlje 11

4.9K 234 7
                                    

Grayson

Nakon što sam odbacio Poppy kući, otišao sam pravo kući. Nisam raspoložen da radim bilo šta, nakon onog što se desilo. Poppy je saznala šta se desilo pre dve godine i nisam baš hteo da sazna toliko brzo.

Onda je tu ono što mi je rekla. Bellin brat je napao i ona je okrivljena zbog toga. Kunem se, ako ponovo vidim tog Bena, lično ću ga poslati u bolnicu.

"Grayson, stigao si," tata je rekao kada sam ušao. ''Tvoja sestra je zvala. Ne zna tvoj broj telefona i htela je da priča s tobom."

Kliknuo sam glavom i otišao u sobu da imam malo privatnosti. Iskreno, volim da pričam sa sestrom, Gale. Ona ima dvadeset dve godine i na fakultetu je. Uvek me je podržavala, pogotovo kada me tata uvek ponižava.

Ukucao sam Galin broj i digao telefon. "Halo?" Odgovorila je kratko posle toga.

"Gale, ćao," rekao sam.

Izvrištala je. "Grayson! Toliko dugo te nisam čula. Pa, kako je moj mali brat!?"

"Iskreno," rekao sam. "Nisam dobro."

"Zašto ne?" Gale je pitala.

"Pa, Dedrick je izašao iz zatvora," počeo sam. "I nije bio srećan kada me je video. Uopšte."

"Stvarno?" Pitala sam. "Kako si naleteo na njega?"

"Duga priča," rekao sam. "Devon, Devonova devojka i njegov prijatelj su pratili moj auto i blokirali me na putu."

"Da li su uradili nešto?"

Uzdahnuo sam. "Ne. Ne baš. Samo mi je Dedrick rekao da će naći moju slabu tačku i upotrebiti je protiv mene."

"Da li uopšte imaš slabu tačku?" Gale je pitala. "Pre nego što sam otišla bio si prilično čvrst."

Skupio sam obrve. "Bar nisam kreten koji krade bratove prijateljice."

"Graeme još to radi?" Gale je pitala. "Čoveče, njega treba neko da vrati na svoje mesto. Verovatno ću ja to uraditi sledeći put kada dodjem."

"Molim te," promumlao sam. Smučilo mi se da Graeme uvek izlazi sa mojim drugaricama. Svaka od njih je pala na njega i nisu htele da budu pored mene kada raskinu jer ih podsećam na Graema. Svaki prokleti put.

"Sada da se vratimo na temu," Gale je rekla. "Nemaš slabu tačku, zar ne? Ništa ne mogu da iskoriste protiv tebe?"

Trgnuo sam se. Već duže vreme, nisam imao. Moja porodica može lako da se odbrani ako ih Dedrick napadne, i nije me briga ako mi ošteti auto jer tata plaća za to. Ali sada?

"Pa," rekao sam polako. "Komplikovano je."

"Komplikovano?" Gale je pitala. "Pa, imaš slabu tačku?"

"Nekako, da," rekao sam. "Ako je Dedrick ili bilo ko drugi pipne..."

"Woah, nju?!" Gale je prekinula. "Da li napokon imaš devojku ili nešto?"

"Ne, nije mi devojka," pukao sam. "Prijateljica mi je i ne mogu da zamislim da je povrede. Devonova devojka je već mrzi. Ako saznaju da mi je ona slaba tačka, biće više nego srećni da je povrede da bi mi se osvetili."

"Oh, Grayson," Gale je uzdahnula. "Rekla sam ti da se ne zbližavaš ni sa kim dok se to ne reši."

Uzdahnuo sam i protrljao glavu. "Znam. Samo sam zaboravio na Dedricka od kada je u zatvoru. I nisam mislio da se to desi. Devon je čačkao jednog dana na kazni, tako da sam je odbranio. Tako smo postali prijatelji. To je to."

"Pa, ima samo jedno rešenje," Gale je rekao. "Moraš da se osiguraš da ne saznaju da ti je ta devojka slaba tačka. A da bi uradio to, moraš da je ignorišeš."

Ja? Da ignorišem Poppy? Odmah nakon što mi je rekla o njenoj prošlosti? "Gale, ne mogu to da uradim."

"Hoćeš da je vidiš povredjenu?" Gale je pitala. "Ili da je ignorišeš i budeš ravan sa Dedrickom ili da on sazna da ti je ona slaba tačka i povredi je, ako ne i ubije je."

Neću to, ali znam da moram. Gale je u pravi. "Dobro. Ignorisaću je."

"Dobro," Gale je rekla. "Ne znam koliko dugo moraš do da radiš, ali samo dok se sve ne reši. Mogu da prodji nedelje, meseci.

"Samo se nadam da će uhapsiti Dedricka ponovo," promumlao sam. "Ili Devona. Ili obojicu."

"Grayson, moram da idem sada," Gale je rekla. "Dolazim u posetu sledećeg vikenda i pomoći ću ti s ovim."

"Okej," rekao sam. "Ćao." Čim sam prekino, zarežao sam. Ponovo, moraću da izgubim jedinog prijatelja. Ali to je jedini način da Poppy bude sigurna.

Izgleda da moram da ignorišem mog Cvetića. Ovo će biti pakao.

Bad Boy's Protection (protector #1)Where stories live. Discover now