Poglavlje 10

5.3K 257 12
                                    

Nedelju dana kasnije, znala sam da se nešto dešava sa Bellom, Devonom i njihovim prijateljima. Grayson se vratio u školu, a oni su uvek bili tamo gde smo Grayson i ja. Na ručku, gde god da Grayson i ja sednemo tu su i oni.

Posle škole, Grayson je ponudio da me odveze kući. Mogla sam da pozovem mamu sa svog telefona jer nisam više kažnjena. Obično, morala bih da koristim telefon u kancelariji što je trajalo satima jer je preopterećena linija.

Srećom, nisam videla Bena još od onog na plaži. Takodje sam zabrinuta da ću ga videti ponovo.

"Grayson," rekla sam kada je Grayson izašao sa parkinga. "Jesi li primetio nešto čudno sa Bellom i Devonom?"

"Nekako," Grayson je rekao. "Prvi dan mi je nakon suspenzije tako da ne znam da li su se tako ponašali kada me nije bilo."

"Nisu, veruj mi," rekla sam. "Malo me plaši."

"Kad smo kod plašenja," okrenula sam se i videla Devona kako je iza nas sa Bellom pored njega. "Da li nas ozbiljno prate?" Pitala sam.

"Nemam pojma," Grayson je rekao. "Ali da budemo sigurni, zovi tvoje roditelje i reci im da ćemo biti na kratko na plaži, ako znaju gde živimo nastaće veliki problem."

Klimnula sam i izvadila telefon iz džepa, srećom da sam se preselila u manju kuću nakon što se Tony odselio. Bella je znala gde mi je stara kuća, ali ne zna gde je nova. Ukucala sam kućni broj i čekala odgovor. Iskreno, nadam se da se mama neće javiti. Znala sam kako se oseća zbog toga što smo Grayson i ja prijatelji i znam da će odbiti.

"Halo?" Tata je odgovorio i izdahnula sam tiho.

"Ej, tata," rekla sam. "Mogu li na kratko da odem sa Graysonom na plažu?"

"Ne vidim zašto ne bi mogla," rekao je tata. "Samo budi kod kuće pre šest."

"Obećavam," rekla sam. "Hvala tata."

"Lepo se provedi, Poppy," tata je rekao pre nego što je prekinuo.

Vratila sam telefon u torbu. "Dozvoljeno mi je da idem. Ali kratko pitanje. Zašto idemo na plažu?"

"Uvek sam to koristio kao mesto da pobegnem," Grayson je rekao. "Ako ne izgubimo ovo dvoje u saobraćaju, onda moramo da ih izgubimo na plaži."

''Samo se nadam da nećemo naleteti na Bena ponovo," tiho sam promumlala, ali me je Grayson čuo.

"Izgledala si stvarno šokirana kada si ga videla," Grayson je rekao. "Kada si ga zadnji put videla?"

"Nakon što se ono desilo," rekla sam. "On..." protresla sam glavom da oteram sećanja. Stvarno hoću da kažem Graysonu o čemu se radi, ali još nisam mogla da pričam o tome. Nadam se da ću to uraditi uskoro jer znam da ću naleteti na Bena ponovo. Da Grayson zna šta se tačno desilo, on bi definitivno razumeo i sprečiti Bena da mi se približi.

Grayson je uzdahnuo. "Stvarno bih voelo da mi kažeš šta se desilo. Mnogo sam zbunjen zbog te situacije sa Benom."

"Hoću da ti kažem, Grayson," rekla sam mu. "Stvarno hoću, ali ne mogu da pričam o tome. Pokušavam, ali sećanja su prejaka i ne mogu da ih podnesem."

"Razumem," Grayson je rekao i pogledao u retrovizor. Opsovao je i počeo brže da vozi.

"Šta je bilo," pitala sam, malo zabrinuta.

"Ništa," slagao je grubim tonom. "Ali moramo naglo da se okrenemo''.

Oštro je skrenuo sa desne strane i ponovo pogledao u retrovizor. "Jesi ozbiljan?!"

Pogledala sam u auto koja nas prati, Bella i Devon su još tu. Ali sam primetila kako neko sedi na zadnjem sedištu. "Ko je to?" Pitala sam jer ga nisam prepoznala.

Bad Boy's Protection (protector #1)Where stories live. Discover now