Poglavlje 20

4.1K 208 8
                                    

"Proslava?" Pitala sam tatu nadajući se da sam loše razumela. Prošlo je tri dana otkad smo Grayson i ja raskinuli i još nisam raspoložena da idem bilo gde. Juče, Tony me terao da idem u prodavncu s njim, ali sam odbila. "Ne želim da idem na proslavu..."

"Znam da si još uznemirena," tata je rekao sa sažaljenjem. "Mislio sam da je Grayson dobar za tebe. Ali moj šef očekuje da cela moja porodica bude tamo. I to uključuje moju ćerku."

"Možeš li samo da kažeš da tvoja ćerka nije mogla da dodje?" Pitala sam. "Pati od slomljenog srcititisa."

Tata se nasmejao i protresao glavom. "Ja sam dokror, Poppy. To ne postoji."

"Kao da bi ti znao," promumlala sam. I onda sam se napućila. "Molim te ne teraj me da podjem."

"Moraš?" Tata je rekao. "Mnogo mojih kolega ima decu tvojih godina. Ima deo za tinejdžere. Ideš i zabavićeš se."

Uzdahnula sam i nisam se više mučila da se svadjam. Izgleda da mu je važno, tako da ću ići.

Otišla sam do mame, koja je sedela u dnevnoj sobi i čitala knjigu. Već je bila spremna, ništa čudno. "Mama, možeš li da mi pomogneš da izaberem haljinu za večeras?" Pitala sam. Normalno, je ne bih pitala za pomoć jer sam volela da nosim 'lenju' odeću, ali moja glava nije na mestu da bih izabrala haljinu. Pored toga, mama je od velike pomoći u zadnje vreme. Svidja mi se kako se drugačija ponaša prema meni, ali ne mogu, a da se ne zapitam zašto.

Mama je klimnula i spustila knjigu pre nego što je pošla na sprat sa mnom. Otišle smo u moju sobu i počela je da traži haljinu u ormaru.

"Pa, ova proslava je zbog tatinog posla, zar ne?" Pitala sam. To je bilo moja pretpostavka. Tata je rekao 'proslava, i 'šef' čak i 'kolege'.

Mama je klimnula. "Dobili su nekoliko novih zaposlenih u zadnje dve nedelje. Šef tvog oca želi da se svi upoznaju dok ne rade."

"Onda je nezgodno onima koji rade danas," rekla sam.

"To je tačno. Ne mogu zatvotiti bolnicu samo zbog proslave."

Mama je uspela da nadje haljinu za mene. Čisto bela haljina sa malo dužim krajem iza. "Kako ti se čini?"

Nasmejala sam se slabo. To je jedna od mojih omiljenih haljina, iako mrzim haljine. "Da," rekla sam. "Hvala."

Mama mi je dala haljinu i otišla, zatvarajući vrata za sobom. Brzo sam se presvukla i našla cipele koje su išle uz haljinu. Sišla sam niz stepenice, dok su se ostali obuvali ili tražili ključeve.

Napokon smo svi bili spremni da odemo. Ušli smo u tatina kola pre nego što nas je odvezao.

Na putu, mama je rekla. "Biće lepo da upoznam neke tvoje kolege, Gene."

Tata je klimnuo. "Da. Moram da pozivamo više njih na večere. Do sada, samo su Princovi dolazili kod nas."

Princovi. Upravo sam se setila nešto. "Tata, hoće li Princovi biti tamo?" Pitala sam.

"Mislim da da," tata je rekao. "Pričao sam sa Garyem i rekao je da vodi celu porodicu. Zašto?"

"Um, tata?" Tony je rekao, jer ja nisam odgovarala. "Grayson je jedan od Garyevih sinova, sećaš se?"

"Oh," tata je rekao polako. "Trebalo je da se setim. Izvini što sam te naterao da kreneš. Totalno sam zaboravio."

"U redu je," rekla sam tiho. Znam da ću morati da vidim Graysona pre ili kasnije. Samo bih volela da je bilo kasnije.

Kada smo ušli na parking, pored koga se proslava održavala, polako sam izašla iz auta. Ne želim da naletim na Graysona. Ne još.

Nepotrebno reći, proslava je veoma dosadna. Ovde sam već pet minuta u prilično sam smorena. Tony i ja smo seli za što, dok su naši roditelji otišli kod tatinih kolega. Onda su Princovi ušli: Gary, Gale, Graeme i Grayson. Grayson me je odmah ugledao, ali ubrzo skrenuo pogled. Izgledao je kao da ne želi da bude ovde, kao i ja.

"Idem da uzmem nešto za piće," rekla sam Tony i ustala. Otišla sam do stola na kojem ima mnogo pića. Zgrabila sam čašu sa limunadom i samo stala tamo i pila je.

Neki dečko, mojih godina, je došao do stola i uzeo čašu vode. "Izgledaš kao da uživaš u proslavi," rekao je sarkastično.

Frknula sam. "Ni ne želim da budem ovde."

"Isto," rekao je. "Moja mama me je dovukla ovde."

"Moj tata me je dovukao ovde, rekla sam. "U prelošem sam raspoloženju da bih bila ovde." Da ne spominjem bivšeg dečka do kojeg mi je još stalo.

"Ne znam zašto nas teraju da podjemo,"rekao je. "Nije kao da mi radimo u bolnici.''

"Tačno," rekla sam.

"Ja sam Andrew," rekao je.

"Poppy," odgovorila sam.

"Pa kaži mi," rekao je. "Da li devojka tako lepa kao ti vidja nekog?"

Wow. Ne poznajem dečka ni minut i već pita da li imam dečka. Šta je sa ovim momcima ovih dana?

"Zašto želiš da znaš?" Pitala sam.

Andrew je slegnuo ramenima. "Mislim da je prilično očigedno."

Htela sam da odgovorim, ali je Grayson došao do nas. "Poppy možemo li da razgovaramo?" Pitao je. "Sad?"

Stvarno nisam htela da pričam sa Graysonom, ali zvuk njegovog glasa i njegove oči su me naterale da prihvatim. Tiho sam se izvinila Andrewu dok sam pratila Graysona ka drugoj strani hale.

"Šta?" Pitala sam. "Bolje da požuriš jer mi se ne priča s tobom."

"Wow, hvala što si iskrena," Grayson je rekao sarkastično.

"Možeš li da me kriviš?" Pitala sam i prekstila ruke. Nisam znala da li ću ikad razgovarati s njim ponovo, pa sam se odlučila da budem iskrena. "Plačem kao budala dva dana zbog tebe."

"Vidim da si ljuta," Grayson je rekao. "Iako ne znam zašto."

"Da li si ozbiljan?" Pitala sam. "Raskinuo si sa mnom i sada se pitaš zašto sam ljuta?"

"Dao sam ti razlog, ali izgleda da ti nije stalo do toga. " Grayson je rekao. "Vidi. Samo sam hteo da ti kažem da se udaljiš od dečka s kojim si pričala."

Skupila sam obrve. "Zašto te briga? Mogu da pričam s kim želim." Ionako nisam htela da pričam sa Andrewom više, ali me zanima zašto mi je Grayson rekao da to ne radim.

"Želiš da znaš zašto?" Grayson je pitao. "To je Andrew Burke. On je opasan kao i njegov stariji brat."

"Burke?" Pitala sam. "Nije li to Devonovo prezime?"

"I Dedrickovo," Grayson je rekao. "Andrew je Dedrickov mladji brat. Čim je Dedrick otišao u zatvor, Andrew se pogoršao i čak pokušao da me povredi. On je loš."

"Znaš ko je još loš?" Pitala sam. "Ti."

Okej, znam da sam to rekla jer sam ljuta, ali je delom istina.

Grayson je skupio obrve. "To je hladno, Cvetiću."

"Cvetić?" Pitala sam. "Još jednom, nije ti dozvoljeno da me zoveš Cvetić."

"Bezobrazna malo?" Grayson je pitao "Poppy," naglasio je. "Samo mi veruj za ovo. Udalji se od Andrewa, i definitivno se udalji od Dedricka."

"Da, jer ja stvarno želim da postanem najbolje drugarica sa Dedrickom i Anderwom," rekla sam sarkastično. "Ionako, zašto bi ti verovala, gospodine loš dečko? Ne posle onog što si uradio."

"Zaboga, hvala ti Poppy," Grayson je rekao. "Hvala što me osudjuješ zbog jedne male stvari koju sam uradio, a ne znaš celu priču. Mislio sam da, od svih ljudi, bar ti ne bi bila ovakva prema meni." Onda je iznervirano samo prošao pored mene.

Kako god, ono što je rekao me je ostavilo veoma radoznalom. Cela priča? Šta mi to ovaj dečko nije rekao?

Bad Boy's Protection (protector #1)Where stories live. Discover now