U petak, posle škole, moja i Graysonova porodica imamo ponovo zajedničku večeru, ali ovog puta, idemo u neki fensi restoran.
Mama očekuje da se sredim. Stvarno nisam htela, ali sam preumorna da se svadjam. Tako da je mama izvadila jednostavnu crnu haljinu iz ormana i dala mi je.
"Prvi utisak je veoma bitan," mama je rekla.
"Prvi utisak? Mama, večerali smo sa njima puno puta." Da ne spominjem da mi je jedan od njih dečko.
Moja porodica nije tačno znala šta smo Grayson i ja. Rekla sam Tonyu, ali on je obećao da neće reći mami i tati. Tata bi samo bio zabrinut zbog onog što se desilo sa Benom, a mami se Grayson ne dopada.
"Da, ali Garyieva ćerka će biti tamo, jer je na prolećnom raspustu," mama je rekla pre nego što je napustila sobu. Htela sam da je pitam kakve to ima veze, ali sam odlučila da samo odustanem i presvučem se. Nakon što sam obukla haljinu, sišla sam dole kod ostalih. Mama me je pogledala i uzdahnula. "Šta?" Pitala sam.
"Mogla si bar da popraviš kosu," istaknula je pre nego što je protresla glavom. "Nema vremena sad. Moramo da krenemo."
Svi smo ušli u tatino auto, sela sam nazad sa prekrštenim rukama. Moja kosa je u redu. Nije čupava uopšte.
"Opusti se Poppy," Tony je rekao tiho da mama i tata ne bi čuli naš razgovor.
"Ne znam samo zašto se stresira o svemu ovome," rekla sam istim tonom. "Prvi je put da naše porodice idu na večeru otkad smo Grayson i ja zajedno."
"Kad smo kod toga, kada ćeš im reći?" Tony je pitao.
Slegnula sam ramenina. "Mami se već ne svidja. Grayson i ja smo odlučili da im kažemo kada bude pravo vreme."
Stigli smo do restorana gde ćemo večerati. Graysonova porodica nas je čekala pored vratima. Od svih, Grayson se najviše isticao. Ostali su se veoma lepo sredili, dok je Grayson obukao ono što nosi svakog dana: farmerke, majca i kožna jakna. Iz nekog razloga, ljut je.
Mlada žena je bila sa njima i pretpostavila sam da je to Graysonova sestra. Liče, ali ona ima osmeh na licu, za razliku od Graysona.
"Da udjemo sada," Gary je pitao moje roditelje. Mama je klimnula i ušli smo.
Restoran je veoma klasičan. Iako mi je haljina formalna, osetila sam se ne dovoljno obučena.
Dok su ostali čekali sto, odvukla sam Graysona sa strane. "Jesi okej?" Pitala sam. "Izgledaš ljuto."
Grayson je uzdahnuo. "Moj brat je samo glup. Sećaš se kada sam ti rekao da će pokušati da dobije dozvolu tvojih roditelja da izadje s tobom? Čuo sam kako razgovara sa drugom i izgleda da će pitati večeras."
Frknula sam. "Pa?"
"Pa moj brat zna kako da natera roditelje da dozvole da njihova ćerka izlazi s njim," Grayson je rekao. "Iako devojka ne želi, njeni roditelji je nateraju i ona se posle zaljubi u njega. Nekako će nastati problem ako moja devojka izadje sa mojim bratom."
"Onda ćemo im reći za nas ako me roditelji teraju," rekla sam mu.
Grayson još nije izgledao uvereno, ali nije mogao ništa da kaže jer smo krenuli ka stolu. Grayson mi je tiho rekao da odem do kraja i da će on sesti pored mene tako da Graeme ne može da sedne pored. Ali, Graeme je odlučio da sedne preko puta mene.
Konobar je ubrzo došao i naručili smo. Dok smo čekali hranu, mama je počela da priča sa Graysonovom sestrom, Gale. Izgleda dobra i iskrena, za razliku od Graema.
"E, Grayson," Graeme je rekao odjednom. "Koliko si tačno blizak sa Poppy?"
Grayson je skupio obrve. "Zašto?"
YOU ARE READING
Bad Boy's Protection (protector #1)
Teen Fiction#1 u teen fiction ~ 14/02/18 Poppy McCormick je bila najbolja drugarica najpopularnijoj devojci u školi, Bella Jones, pre nego što je Bella postala popularna. Nakon incidenta o kojem niko ne zna ništa, Bella je okrenula celu školu protiv Poppy. Svi...