Obaveštenje

5.5K 99 1
                                    

Iiiiiii zvanično sam počela sa prevodjenjem sledećeg dela Bad Boy's Protection, koji se zove Senior year with my Protector!

Poppy McCormick je imala interesantnu treću godinu. Imala je svojih uspona i padova, ali stvari nisu mogle biti bolje s njenim dečkom, Graysonom Princom.

Grayson je prošao kroz mnogo toga i samo otvorio svoje srce svom Cvetiću. I ona je prošla kroz mnogo toga, ali sve je napokon gotovo.

Da li je?

Poppy nikad nije znala koliko može četvrta godina da se pogorša. I sve kroz šta je prošla, samo je htela normalnu školsku godinu. Da li je moguće, ili će iznenadne životne situacije to učiniti nemogućim?

Priču prevodim od 3dream_writer3

Priče vezane za ovu:

~Bad Boy's Protection
(Protection #1) ✔

~Senior Year with My Protector (Protection #2)

~My Protector: The Bad Boy (Protection #3)

~All of me
(Protector #4)

~Dedrick
(Protector #5)

~Ryder the Love Genius
(Protector #6)

~First Time
(Protector #7)

~Forever
(Protector #8)

~Finding my True Self
(Protector #9)

~Protector Series: Bonus

Prevodim i priču koja se zove 'A cookie for the Big Boy':
"Uradi to ponovo." zarežao je. Zatvorila sam oči, suze su već počele da se stvaraju u očima.
"Plači. Pokaži mi koliko si uplašena." Zagrizla sam usnicu kako bi vratila suze kada mi je disanje postalo ubrzano. Oh sranje, ovo se ne dešava sada.
"P-pusti me." Izdahnula sam. Gurnuo me je jače uza zid.
"Ne mislim tako." zarežao je.

~

Nikolaos Darmetir je jedan od najuspešnijih biznismena na svetu. Nakon što je nasledio deo partnerstva koji su njegov otac i njegovi prijatelji napravili pre nego što se rodio, ne može biti uspešniji. Ali šta se desi kada sazna da je njihov račun u banci opljačkan?

Upoznajte Lucia Brook. Obična konobarica iz Čikaga. To je bio samo običan dan za nju. Jedna mala svadja sa još jednom mušteriom. Šta ona nije znala je da ta mušterija može da joj uništi život dok pukne prstima.

Ali šta oboje nisu očekivali je da Lucia nije obična konobarica iz Čikaga. Ustvari, ona je ključ.

Nadam se da će vam se svideti xx

Bad Boy's Protection (protector #1)Where stories live. Discover now