Poglavlje 17 ~ Deo 2

4.6K 230 10
                                    

Grayson je ušao na parking pored plaže i ugasio auto. Bila sam uzbudjena da odem na plažu, ali onda sam shvatila nešto. "Um, Grayson," rekla sam. "Nisam baš obučena za plažu."

Grayson je otišao do zadnjeg sedišta i uzeo torbu sa odećom. "Na tvoju sreću, uvek nosim rezervnu odeću u autu." Dodao mi je torbu. "Nikad ne znam kada ću pobeći na plažu.

Izašli smo iz auta i otišli u kupatilo. Ja sam otišla u žensko kupatilo i brzo presvukla onu glupu haljinu i ušla u Graysonov šorc i majcu. Jer je Grayson viši od mene, majca mi je bila prevelika.

Izašla sam iz kupatila gde je Grayson čekao. "Kako još možeš da nosiš jaknu?" Pitala sam Graysona. "Vruće je."

"Uvek je vruće gde sam ja," Grayson se šalio.

"Smešno," rekla sam i prevrnula očima. "Pa, šta ćemo da radimo?"

"Nekoliko stvari," Grayson je rekao. "Ali prvo..." Pogledao je iza mene i ispsovao. "Moramo da idemo."

"Čekaj, šta?" Pitala sam. "Samo što smo došli."

"I sada, moramo da odemo," Grayson je rekao, zgrabio me i povukao u suprotnom pravacu od kojeg smo došli. Ali je brzo stao. Devon je blokirao put. "Pomeraj se."

Devon je prekrstio ruke. "Nema šanse. Moj brat se nije još javio."

"Zdravo, Grayson," glas je rekao iza nas. Pretpostavljam da je to Dedrick
Grayson se okrenuo. "Šta hoćeš?"

"Prosto, Osvetu," Dedrick je rekao opušteno. "I čuo sam da je tvoja slatka prijateljica više od prijateljice."

"Samo pusti," Grayson je rekao. "Nisam hteo da se išta od onoga desi."

"Ali ipak jeste," Dedrick je rekao. "Uhapsili su me zbog tebe i umalo si ubio Devona."

Grayson je zakoračao prema Dedricku i namrštio se. Wow, nije se uplašio. "Uradio bih to ponovo," rekao je.

Dedrick je buljio u Graysona. "Ponovi to. Izazivam te."

"Grayson, hajde samo da odemo," rekla sam, i vukla ga za ruku. Ali Grayson se nije pomerao. Mogla sam da vidim mržnju u njegovim očima i malo me plaši.

"Ne želiš da me iznerviraš," Dedrick je rekao. "Veruj mi."

"Mislio sam da sam te iznervirao," Grayson je rekao.

"Ja slučajno znam tvoju jednu jedinu slabu tačku. Bolje bi ti bilo da pripaziš na nju," Posle toga je prošao pored Graysona, udarajući ga u rame.  Grayson je samo gledao Devonovu i njegovu figuru kako odlaze pre nego što je pošao u suprotnom pravcu. Pratila sam ga, ali me nije ni pogledao dok je hodao ka autu.

"Grayson," rekla sam. "Jesi okej?"

"Samo udji u kola, Poppy," Grayson je pukao. Nisam očekivala ovu reakciju. On što se dere je jedna stvar, ali da me zove Poppy umesto Cvetić? Bila sam šokirana, ali ušla sam u kola.

Vožnja do kuće je bila tiha. Osetila sam da je Grayson ljut zbog susreta sa Dedrickom zbog onog što je pukao, ali i zbog jačine kojoj drži volan. Prsti mu bukvalno postaju beli.

Kada je Grayson ušao u dvorište moje kuće, promumlao je reči za koje sam mislila da nikad neće reći. "Moramo da raskinemo."

Pogledala sam ga. "Šta?"

Pogledao me je hladnim pogledom. "Moramo da raskinemo."

"Zašto? Zbog Dedricka?" Pitala sam. Ne želim da raskinem sa Graysonom. On je prvi dečko kome je stalo do mene.

"Povrediće te, Poppy." Rekao je Grayson. "Da li je to ono što stvarno želiš? Da budeš povredjena?"

Prekrstila sam ruke. "Nisam bespomoćna nakon onog što se desilo. Zašto svi to misle?"

"Ne mislim to." Grayson je rekao. "Ono što ti je Ben uradio nije ništa u odnosu na to šta će ti Dedrick uraditi ako ostanemo zajedno."

"Mogu da podnesem šta god uradi," rekla sam Graysonu.

"Veruj mi, ne možeš," Grayson je rekao. "Video sam stvari koje je radio pre nesreće. Nemilosrdne, brutalne, skoro ubistvene. Ne dajem ti izbor, Poppy. To je da bih te zaštitio."

"Poppy?" Pitala sam. "Šta je bilo sa Cvetićem?"

"Samo idi," Grayson je rekao.

Frknula sam i izašla iz auta. Ne mogu da verujem kako može da bude toliko iznerviran odjednom. Ne mogu da verujem da je raskinuo sa mnom.  Nismo zajedno ni nedelju dana. Osećam se veoma glupo.

"Gde si bila?" Mama je pitala čim sam ušla. "Nisam cenila to što si napustila večeru da odeš sa dečkom."

"Bivšim dečkom," ispravila sam je. "Malopre je raskinuo sa mnom tako da ti se želja ostvarila. Ne odobravaš i sada smo raskinuli."

"Raskinuo je s tobom?" Tony je pitao. "Zašto?"

"Nije više bitno,"rekla sam. "Sve što je bitno je da se osećam toliko glupo jer sam verovala nekom, a nisam još bila spremna."

"To je sve na tebi, Poppy" mama je rekla. "Rekla si da te ne bi povredio i pogledaj šta se desilo."

"Jesi ozbiljna?" Pitala sam. "Bez obzira šta uradim ti uvek nadješ nešto pogrešno," normalno ne bi to rekla mami, ali ne mogu više. Suzdržavam se godinama i vreme je da istina izadje. "Ako dobijem 4 iz biologije ti se ljutiš što nisam dobila 5 iako dam sve od sebe. Ti želiš da ja budem doktor, ali ja to neću. Gadljiva sam, znaš. Ako budem lečila nekog sa infekcijom, ispovraćaću se na njega. Ne samo to, volela bih da budem astronolog. Volim astrologiju. To je jedini predmet iz kojeg dobijam 5, ali tebe to ne zanima, jer to nema veze sa medicinom. Pustaš Tonyja da bira šta želi. Pomažeš mu u obrazovanju. Podržavaš sve što on radi, ali ništa što ja radim. Mnogo mi se svidja Grayson, ali tebe izgleda nije briga. Osim toga kažeš da ima 'loš uticaj na mene'. Njegov brat nije tako super, znaš. Izlazi sa svakom Graysonovom drugaricom i povredi ih i one ne žele da mu budu prijateljice. Grayson je najbolja stvar koja mi se desila i sada je uništeno." Okrenula sam se i otišla na sprat nakon što sam videla mamin šokiran izraz lica.

Bad Boy's Protection (protector #1)Where stories live. Discover now