Prolećni raspust je gotov i moram da se vratim u školu. Provela sam većinu raspusta ležeći u krevetu, spavajući, gledajući film ili plačući. Nikad mi se niko nije svidjao kao Grayson. Naravno, on je loš momak škole, ali je bio veoma sladak prema meni. Nikad se niko nije tako ponašao sa mnom.
Tony je našao novi stan u kojem se uselio, tako da sam ponovo jedino dete u kući. Nedostaje mi, očigledno, jer mi je stariji brat.
U ponedeljak u školi, naša profesorka je izjavila da organizuju žurku za treću i četrvrtu godinu. Jedva čekam. Dosta mi je glupih žurki, pogotovo jer je mama saznala za to i nisam imala izbora.
Žurka je u petak i održaće se u istoj sali gde je tata imao proslavu pre nedelju dana. To mi nije smetalo, jer nakon što sam pričala sa Graysonom na proslavi, našla sam lepu, tihu sobu gde je retko ko išao. Planiram da tamo budem sve vreme."
"Ne zaboravi da ću te pokupiti u devet," mama mi je rekla čim me ostavila kod sale. "Zabavićeš se. Veruj mi."
Ozbiljno sumnjam. Prvo, moram da idem na žurku sa celom školom gde me svi mrze. I drugo, Grayson će možda biti tamo. Nažalost, nisam ga još prebolela. Nastavljam da govorim sebi da verovatno nećemo biti zajedno, s obzirom na to koliko je tvrdoglav. Samo nisam htela da to bude istina.
Ušla sam u salu, gde je već bila većina djaka. Navijačiće i fudbaleri su stajali pored stola sa hranom, tako da hrana otpada.
Kada sam ponovo pogledala grupu, primetila sam jednu osobu koja ne pripada tamo. Ben. Šta Ben radi ovde??? On nije djak. Ovo je srednjoškolska žurka, ne za osobe kao on.
Nastavila sam da gledam okolo dok nisam ugledala Graysona. Dobro, on je ovde. Znam da nisam htela da ga vidim, ali sam previše zabrinuta za Bena da bih brinula zbog toga što sam videla Graysona. Samo se nadam da će održati obećanje i čuvati me od Bena.
Sudeći po pogledu na Graysonovom licu, vidim da je takodje primoran da dodje ovde. Šta je sa roditeljima? Normalno, ne bi hteli da njihovi tinejdžeri idu na žurku. Sada nas teraju da odemo.
Neželeći da budem blizu bilo koga, odlučila sam da odem u sobu koju sam našla tokom tatine proslave. Mala soba sa policom za knjige i nekoliko stolica.
Skenirala sam police sa knjigama dok nisam našla najinteresantiju. Nisam veliki čitalac, ali bih radije čitala na žurci, koliko god to čudno zvučalo.
Nisam toliko udubljena u knjigu. Više sam čitala reči umesto da ih shvatim. Ali je i to bolje nego da odem tamo.
Pogledala sam u moj sat, primećujući da je samo sat vremena prošlo. Žurka je počela u sedam a sada je osam. Još jedan sat, onda mogu da idem kući.
"Mislio sam da ću te naći ovde," glas je rekao odjednom, terajući me da malo skočim. Pogledala sam u vrata. Oh ne. Ne on.
"Beži," promumlala sam tiho, moje srce je kucalo sve jače. Ne mogu da prolazim kroz ovo ponovo.
Ben je došao do mene. "I propustim malo osvete? Nema šanse."
"Ono što se desilo nije moja krivica," rekla sam. Trebalo mi je mnogo hrabrosti da to kažem. Nisam znala šta da radim. Ben mi je blokirao put.
Ben mi je zgrabio knjigu iz ruke i stavio na sto pored sebe, nedajući mi drugog izbora osim da gledam u njega. "Nisam idiot, Poppy," rekao je. "Naravno da znam to. Samo sam mislio da si dovoljno pametna da ne kažeš svima o tome. Umesto toga, otišla si bratu plačući i rekla policiji. Ne baš pametno. Da li si ikad pomislila da bi to moglo da se ponovi ako izadjem iz zatvora?"
Iskreno, nisam mislila o tome. Bila sam samo srećna jer je otišao. Nikad nisam mislila da će se vratiti.
"Bez reči?" Ben je pitao. "Verovatno se osećaš veoma glupo, zar ne? To što si u ovoj sobi sama i niko ne zna gde si jer te svi mrze. Takva šteta što moja sestra veruje meni. Da samo zna da si ti govotila istinu sve vreme."
"Samo idi," rekla sam, ali je zvučalo polomljeno. Nervozna sam. I uplašena.
"Da idem?" Ben je pitao. "Želiš da te ostavim samu? Nema šanse." Zgrabio me je za laktove i grubo povukao sa stolice.
Njegov stisak je bio jak, ali sam pokušala da se pomerim. Bez uspeha. Nisam dovoljno jaka.
"Ne možeš da pobegneš," Ben je rekao. "I sada, uradiću ono što nisam završio prošlog leta."
Pre nego što je Ben mogao da uradi bilo šta, neko je gurnuo Bena u stranu, zbog čega me je pustio da padnem.
"Samo je pipni ponovo i ozbiljno ćeš zažaliti," osoba koja je gurnula Bena ga je upozorila. Nikad nisam mislila da će mi biti toliko drago što čujem Graysonov glas.
Ustala sam trljajući glavu. Grayson je navalio Bena uz zid. Iako je Grayson godinu dana mladji od Bena i niži, mnogo je jači.
"Ne plašim te se," Ben je rekao, ali osetila sam malu sumnju u glasu.
"Trebalo bi," Grayson je rekao. "Samo zato što sam mladji, ne znači da te neću prebiti. Samo pitaj sestrinog dečka. Kad smo već kod tvoje sestre, možda želiš da budeš pažljiviji kada lažeš o onom što se desilo."
"O čemu pričaš?" Ben je pitao.
"Bella me je pozvala," Grayson je rekao. Šokirana sam. Bella je dovela Graysona da zaustavi Bena? "Čula je kada si rekao da je Poppy govorila istinu sve vreme.''
Odjenom, sirene su se čule napolju. Ben je izgledao nervozno, što je bilo suprotno od Graysona. "Tačno na vreme," Grayson je rekao, pomerajući se ka vratima, ali mu je neko blokirao put. Bella.
"Bella," Ben je rekao, pokušavajući da zvuči opušteno. Ovaj idiot pokušava da mi preti bez razloga."
"Ne muči se," Bella je rekla, i zvučala je prilično povredjeno. "Ne mogu da verujem da si me lagao."
"Nisam lagao," Ben je, ironično, lagao.
"Čula sam te?" Bella je rekla. "Čula sam kada si rekao da je Poppy govorila istinu sve vreme."
"Ne, loše si razumela," Ben je rekao.
"Videla sam šta si radio!" Bella je rekla. "Videla sam kako si je zgrabio i čula sam kada si rekao da ćeš završiti ono što si započeo prošlog leta!"
Ben nije odgovorio. Znao je da nema svrhe.
Policajac je ušao u sobu i pogledao u Bena. "Ti ideš sa mnom," rekao je. "Dogovor otpuštanja iz zatvora je da se ne približavaš ovoj devojci."
Dok su hapsili Bena, Grayson je došao do mene i čučnuo. "Jesi okej?"
Protresla sam glavom kad sam privukla kolena i odmarala čelo na njih. Ben je bio tako blizu.
Grayson mi je pomogao da ustanem i zagrlio me. "Žao mi je Poppy," rekao je tiho.
"Vodim te kući sada," Grayson je rekao. Klimnula sam kada je Grayson stavio ruku i približio me. Vodio me ka izlazu, srećom znajući put napolju koji nije vodio onom gde su svi bili.
Grayson je otvorio suvozačeva vrata za mene i ušla sam. Grayson me je odvezao kući i nije progovorio ni reč. Ni ja nisam rekla ništa.
Stao je kod dvorišta moje kuće. Pre nego što sam izašla okrenuo se ka meni. "Ako ti nekad treba neko da pričaš, uvek možeš da me zoveš," rekao je.
Klimnula sam i ušla u kuću. Mama je bila u kuhinji, i pravila pitu od jabuka.
"Poppy, šta radiš kući? Rekla sam ti da ću te pokupiti u devet.""Ja.....nisam se osećala dobro," lagala sam. Nisam htela da joj kažem šta se desilo iz nekoliko razloga. Stvarno nisam htela da vidim njenu reakciju i nisam htela da pričam o tome. "Dovezli su me."
Mama je klimnula. "Okej. Odmori se malo."
"Da," rekla sam tiho pre nego što sam se okrenula i krenula na sprat.
YOU ARE READING
Bad Boy's Protection (protector #1)
Teen Fiction#1 u teen fiction ~ 14/02/18 Poppy McCormick je bila najbolja drugarica najpopularnijoj devojci u školi, Bella Jones, pre nego što je Bella postala popularna. Nakon incidenta o kojem niko ne zna ništa, Bella je okrenula celu školu protiv Poppy. Svi...