Poglavlje 27

4K 211 2
                                    

Dok sam pravila doručak za Bellu i lenjeg dečka koji još spava, neko je pokucao na ulaznim vratima. Bila sam malo zbunjena jer je devet sata i subota je. Ko bi došao tako rano? Nemoguće da su moji roditelji jer bi oni samo ušli.

Smanjila sam jačinu šporeta i došla do vrata. Pogledala sam kroz špijunku, olakšana jer nije lopov. Bar ne izgleda kao lopov. Otvorila sam vrata i bolje je pogledala. Ima dugu plavu kosu i plave oči koje podsećaju na Graysonove. Ali ponovo, mnoge stvari me podsećaju.

"Hej," rekla je sa osmehom. "Ja sam Elliot Matlin. Da li je slučajno Grayson Prince tu?"

Klimnula sam. "Aha, pozvaću ga. Sačekaj ovde," zatvorila sam vrata i pošla ka podrumu. Grayson još spava na kauču tako da sam ga prodrmala da se probudi. "Grayson, neko te traži na vratima?"

Promumlao je sa zatvorenim očima. "Ko bi došao ovde za mene?"

"Ne znam," rekla sam. "Kaže da se zove Elliot."

Otvorio je oči čim je čuo to ime. "Elliot Matlin?" Pitao je. Klimnula sam i on je samo izdahnuo i ustao sa kauča. "Kako je znala da sam ovde?" Promumlao je i pošao na sprat.

Pratila sam ga, ali sam skrenula u kuhinju da ne bi zapalila doručak.

Onda je Bella ušla u kuhinju trljajući očima. "Sa kim Grayson priča napolju?" Pitala je.

Slegnula sam ramenima. "Neka devojka koja se zove Elliot. Nikad je nisam videla ranije i pitam se zašto je došla ovde da ga traži."

"Cvetiću," Grayson je rekao na ulazu u kuhinju. "Može li Elliot da udje na kratko?" Pitao je.

"Naravno," rekla sam, ali iskreno bila sam malo radoznala ko je ona i odakle zna Graysona.

Grayson je pokazao Elliot da udje i zatvorio vrata iza nje. Ali je ona izgledala malo nestrpljivo. "Grayson, sve što mi je rečeno je da dodjem ovde i vratim te kući," rekla je. "Tvoj tata nije bio srećan što se nisi vratio na čuvanje."

Grayson je slegnuo ramenima i uzeo parče mesa u usta. "Hej," protestovala sam i udarila mu ruku. "Čekaj dok napravim ostatak doručka."

Nije slušao i zagrizao je. ''Elliot, ovo je moja divna devojka Poppy," Grayson je rekao. Namrštila sam se zbog sarkazma kod 'divna'. "I ovo je Bella," rekao je hladno. Izgleda da još ne odobrava to što se ponovo družimo.

"Da li me stvarno toliko mrziš?" Bella je pitala.

"Mržnja je jaka reč," Grayson je rekao i okrenuo se prema meni. "Elliot je rođaka s mamine strane. I došla je da se pridruži našem neverovatnom druženju."

"Ne," Elliot je prigovorila. "Došla sam jer te tvoj tata želi kući i ne želi da sluša."

Grayson je zamahnuo rukom. "Ah."

Izdahnula sam. "Grayson...."

"Nemoj Grayson," Grayson je rekao. "Znaš zašto nisam otišao."

"Činiš stvari težim nego što jesu," rekla sam.

Grayson me je pogledao iznervirano pre nego što je rekao. "Moramo da pričamo." Pre nego što mi je dao šansu da kažem bilo šta, odvukao me je iz kuhinje u dnevnu sobu. "Treba mi da me podržiš u ovim stvarima."

"Hteo si da dam roditeljima šansu nakon onoga što se desilo s Benom." Istakla sam. "I zašto ne bi mogao da daš tvojim roditeljima šansu?"

Grayson je izdahnuo. "Drugačije je."

"Ne baš," rekla sam.

"Oh, stvarno?" Grayson je pitao. "Rekla si da to što nisi htela da kažeš roditeljima za Bena je isto kao što je mene tata prebijao i mama otišla? Kaži mi kako je to isto."

U pravu je. Jeste drugačije. Ali ne razumem zašto nije hteo ni da pokuša. Njegov tata je prestao da ga prebija i mama se vratila.

Pogledala sam u Graysonove oči, ali je on odmah pogledao u stranu. Sada razumem zašto ne želi da im da šansu. Krije nešto. "Grayson," rekla sam. "Šta kriješ?"

"Ništa," Grayson je odgovorio nakon oklevanja.

"Znam te bolje od većine ljudi," rekla sam. "Mogu da vidim kada lažeš. Koji je pravi razlog zbog kojeg ne želiš da im oprostiš?" Grayson nije odgovarao tako da sam zakoračila unapred. "Molim te, Grayson. Možeš da mi veruješ. Želim da znam."

Grayson je izdahnuo i prošao rukom kroz kosu. "Dan kada je mama otišla," rekao je. "Tata i Graeme su me skoro prebili na smrt."

Reči nisu mogle da opišu kako sam se osetila. Mislila sam da su ga sam tukli, ne prebijali na smrt.

"Krivili su mene zbog toga što je mama otišla," Grayson je nastavio. "Tako da su me tukli dok se nisam onesvestio. Gale tada nije bila kod kuće, a kada se vratila videla me je kako ležim u dnevnoj sobi s modricama i posekotinama i odvela me je u bolnicu. Sećaš se povreda koje je Devon imao kada se dogodila nesreća?" Klimnula sam. "Pa, moje su bile gore. Bio sam nedeljama u bolnicu. Doktor mi je rekao da je malo falilio da umrem od povreda, da me sestra nije dovela na vreme u bolnicu."

"Zamalo si umro?" Pitala sam tiho. "I tvoj tata i brat nisu kažnjeni zbog toga?"

"Lagali su," Grayson je rekao. "Rekli su da sam opljačkan na putu do kuće i da nisam uspeo lepo da vidim osobu.

"Šta sa Gale?" Pitala sam. "Očigledno je znala da su oni. Zašto nije rekla bilo šta?"

"Jer sam zamalo umro," Grayson je rekao. "Zna šta su u stanju sve tata i Graeme da urade i zato nije ništa rekla. Ne želim da oprostim roditeljima. Ne mogu. Mama je otišla kada je saznala da me prebijaju i kada je otišla zamalo su me prebili na smrt.''

"Da li ona zna to?" Pitala sam.

Slegnuo je ramenima. "Ne znam. Pokušavam da ne pričam s njom. Još je teže jer je Galin raspust gotov i mora da se vrati na fakultet. Ona je jedina koja je bila uz mene."

"Šta sa Elliot?" Pitala sam. "Izgledate prilično blisko."

"Da, ali ona ne zna šta se desilo," Grayson je rekao. "Ona zna samo da je otišla zbog njene veze sa tatom."

"Grayson," rekla sam. "Možda ćeš me mrzeti što predlažem ovo, ali mislim da bi trebao da kažeš mami kroz šta si prolazio nakon što je otišla. Možda je otišla, ali se i vratila. Ne znači li to nešto?"

Grayson me je pogledao kao da razmatra predlog. Napokon je uzdahnuo i protresao glavom. "Mrzim kako si ponekad u pravu. Okej, pričaću s mamom."

Zagrlila sam ga jako. "Volim te, znaš to?"

Grayson me je zagrlio nazad. "Volim i ja tebe, Cvetiću. Hvala što nisi odustala od mene."

Otišli smo u kuhinju gde su Bella i Elliot pričale o mesu. Kako interesantna tema. "Spreman sam da idem sada" Grayson je rekao Elliot.

"Dobro, jer ne volim da vidim ujka Garya ljutog." Elliot je rekla.

Da samo zna koliko je on loš.

Bad Boy's Protection (protector #1)Where stories live. Discover now