Čim nam je profesor biologije, gospodin Franklin -koji je takodje i direktor- rekao da odemo u kabinet za biologiju znala sam da ćemo secirati nešto. Super.
Grayson seo sa mnom na biologiji tako da sada mogu da se uparim s nekim. Obično, radila bih sama jer su me svi mrzeli i nisam znala Graysona, bilo je užasno. Morala sam sve sama da radim nekoliko puta sam umalo povratila.
Dok je naše odeljenje hodalo ka kabinetu bioligije, Grayson i ja smo hodali jedan kraj drugog. "O onom što si rekao juče," rekla sam. "Je li istina?"
Grayson je uzdahnuo. "Da. Čuo sam kako priča telefonom sa drugom pre nego da dođemo kod tebe. Rekao je nešto kao 'Grayson ima novu prijateljicu. Pokušaću da dobijem odobrenje njenih roditelja." Uzdahnuo je. "Ponekad mislim da to radi samo da bi me nervirao."
"To je užasno," rekla sam. "Ali tu je četri godine razlika izmedju mene i Graema. Sumnjam da će moji roditelji dozvoliti."
"Ja se ne bi nadao," Grayson je rekao. "Jednom je bio u stanju da uzme odobrenje da izlazi sa trudnom petnaestogodišnjakinjim. Tad je imao dvadeset. Veoma je ubedljiv i šarmantan."
"Ali ima razlike da dobije odobrenje mojih roditelja i moje," rekla sam. "I veruj mi, neće dobiti moje odobrenje."
Otišli smo u kabinet biologije i stali kod stola. Nisam uzbudjena što moram da seckam nešto.
Kada je svaki par imao sto, gospodin Franklin je podelio alatke. Alatke za seckanje. Ručak nije bio pre dva sata tako da definitivno nisam svarila moju hranu. Verovatno ću povratiti.
"U redu, razrede," gospodin Franklin je rekao kada je svima podelio alatke. "Danas ćemo secirati žabu. Morate pratiti svako uputstvo pažljivo ako želite da uspete. Ako ne onda će rezultati biti užasni. Budite pažljivi." Onda nam je dao papire sa uputstvima. Onda dolazi najgori deo. Počeo je da deli žabe koje su ležale na drvenoj tabli.
"Mislim da ću povratiti," promumlala sam.
Grayson je digao obrvu. "Još nismo ni počeli. I seckali smo stvari ranije."
"Da, ali na primer kravino oko ili nešto. Ovo je stvarno živa životinja."
"Mrtva je," Grayson je rekao pre nego što je protresao glavom. "Imam samo jedno pitanje, Cvetiću. Koliko hoćeš da seckaš žabu?"
"Pa rekla sam ti da ću povratiti," rekla sam. "Tako da neću uopšte."
"Okej," Grayson je rekao. "Onda će nas isterati odavde."
"Woah, čekaj," rekla sam brzo pre nego što je mogao da uradi nešto. "Ako moja mama sazna da su me izbacili sa biologije, ubiće me."
"Smešno, isto to si rekla i kad smo bežali iz škole," Grayson je rekao. "I saznala je, i samo si bila kažnjena nedelju dana."
Gledala sam izbore. Da li da budem izbačena sa časa i mama bude besnija nego sad, ili da nastavim da seckam žabu i isporvaćam se ispred celog časa.
"Okej," rekla sam. "Uradi svoju stvar."
Grayson se nasmejao pre nego što je podigao žabu-fuj! "Osećaj je malo čudan," Grayson je rekao i pomerio žabu prema meni. "Evo, pipni je."
Zakoračala sam nazad i stavila ruke ispred sebe. "Fuj, ne."
"Grayson neću da držim žabu," rekla sam. "Možda da je živa..."
"Možda će oživeti ako je poljubiš," Grayson je rekao i prineo je bliže.
"Prvo, to je bajka i kaže da će se pretvoriti u princa," ispravila sam ga. "I drugi, ne ljubim to."
YOU ARE READING
Bad Boy's Protection (protector #1)
Teen Fiction#1 u teen fiction ~ 14/02/18 Poppy McCormick je bila najbolja drugarica najpopularnijoj devojci u školi, Bella Jones, pre nego što je Bella postala popularna. Nakon incidenta o kojem niko ne zna ništa, Bella je okrenula celu školu protiv Poppy. Svi...