Poglavlje 24

4K 219 14
                                    

Zadnje nedelje, roditelji me tretiraju kao da sam slomljena mala devojčica koja ne može sama da se pazi. Ne puštaju me nigde da idem i jedno od njih uvek mora ostati kod kuće sa mnom. I to zato što nisam htela da im kažem šta se desilo.

Iako je Grayson rekao mojim roditeljima kako bi bili tu za mene, mrzim način na koji se ophode prema meni. Čak sam i pokušavala da im kažem nekoliko puta da me ostave jer Ben ustvari nije ništa uradio, odbili su.

Bella se nije pojavljivala u školi. I, iskreno, zabrinuta sam za nju. Saznala je da je Ben lagao sve vreme i da je odbacila naše prijateljstvo bez razloga. Htela sam da pričam s njom, ali nisam znala šta da kažem. Ali mi nedostaje kao najbolja drugarica, iako se ponašala užasno prema meni i okrenula celu školu protiv mene. Verovala je bratu.

Škola se napokon završila i sada je vikend. Planiram da ga provedem u spavanju ili igranju igrica. Osećam se veoma dobro nakon onoga što se desilo, pa onoga što se zamalo desilo s Benom. Na početku sam teško spavala, ali kasnije sam prešla preko toga.

I sada, čekam na parkingu. Grayson me vozi kući, ali prvo je morao da priča sa profesorom. Nešto o tome kako ne prati časove. Ali je reko da neće potrajati.

Većina iz škole su već otišli. Petkom, večina njih pobegnu umesto da ostanu u školi. Parking je skoro prazan; ima samo nekoliko auta. Ja sam jedina koja stoji tamo.

I to je glupa greška.

Osetila sam kako me nešto udara u glavu pre nego što sam pala i onesvestila se.

~•~

"Predugo joj treba," dubok glas je rekao. "Samo uradi nešto."

Pomerila sam se malo, pokušavajući da otvorim oči. Glas zvuči tako poznato, ali ne mogu da se setim čiji je.

"Ne, budi se," drugi glas je rekao. "Zovi Dedricka."

Dedrick. Otvorila sam oči čim sam čula to ime. Odmah sam videla tri poznata lica, jedno koje je odlazilo iz sobe u kojoj smo bili. Devon, Adam i Jace.

"I budna je," Devon je rekao sa glupim osmehom. "Savršeno."

Jace se vratio u sobu sa Dedrickom. "Pa, dobro jutro, prelepa," Dedrick je rekao. Naježila sam se kada sam to čula. Otkad se desilo ono sa Benom, mrzim kada me dečki zovu prelepa osim ako mi se svidjaju. Uvek se plašim da će me prebiti.

Čekaj...šta ako me prebiju? Ne, ne bi oni. Da li bi? Zašto sam ja ovde? Gde smo?

Pogledala sam okolo, upijajući okolinu. U veoma smo maloj sobi koja izgleda stvarno uništeno. Tu je prozor koji je visoko od zemlje. Na drugom zidu su vrata; gvozdena vrata.

Onda sam pogledala dole, shvatajući da sam vezana za stolicu. Strašno malo. Šta ovi momci žele od mene?

"Tiha je," Dedrick je rekao.

"Ne," rekla sam. "Samo nemam šta da kažem trenutno."

"Ne?" Dedrick je pitao. "Ne pitaš se gde si ili zašto si ovde?"

"Naravno da se pitam, idiote," izbrecala sam se.

Dedricku se nije svidjalo to ime. Namrštio se i zakoračao ka meni, terajući me da progutam. Ovaj momak izgleda stvarno zastrašujuće. Beleška sebi: Nemoj da ga nerviraš više. "Gde si, je poverljivo," Dedrick je rekao hladno. "A zašto si ovde, uzimamo te da se osvetimo Graysonu."

"Koristiš me za osvetu?" Pitala sam. "A pazi mene, mislila da ćemo imati čajanku." Ponekad, sarkazam izlazi prelako. Loša greška kada pokušavam da ne iznerviram Dedricka.

"Prošlo je dve godine." Dedrick je rekao. "Morao sam prvo da izadjem iz zatvora, onda nadjem njegovu slabu tačku. Sada kada to imam, dobijam osvetu. Grayson bi uradio bilo šta da zaštiti devojku koju voli."

"Voli?" Pitala sam. "Smešno. Ako išta, samo sam mu se svidjala. Raskinuli smo pre nekoliko nedelja ako ne znaš."

Devon je frknuo. "Nemaš pojma, Poppy. To što je Grayson raskinuo s tobom je njegov glup način da te zaštiti."

Da li je Devon u pravu? Da li je Grayson raskinuo sa mnom samo da bi me zaštitio? To nije bitno sada. Moram da nateram ove momke da me puste.

"Nikad nisam rekla da je Grayson raskinuo sa mnom," istakla sam.

"Ali ti ne bi raskinula s njim," Devon je rekao. "Sudeći po načinu na koji se ponašaš oko njega, rekao bih da još imaš osećanja prema tom kretenu. Pazio sam šta radiš, Poppy. Čim sam otkrio sa si Graysonova slaba tačka. Ko bi pomislio da on ima srce?"

Odlučila sam da ignorišem sve što je rekao i nadjem način da me puste. "Moji roditelji će se pitati gde sam," rekla sam.

"Nope," Devon je rekao. "Uzeli smo tvoj telefon i napisali poruku tvom tati i rekli da učiš kod Graysona."

Moj telefon je zazvonio i Devon ga je izvukao iz džepa. "Oh, od Graysona je," izjavio je. "Dap, ona je definitvno njegova slaba tačka. Kaže 'gde si? Mislio sam da te ja vozim kući'. Kako treba da odgovorim?"

Frknula sam. "Idioti. Shvataš da ako jedan od vas napiše Graysonu poruku, znaće da se nešto desilo. Imam specifičan način dopisivanja. Moji roditelji neće primetiti, ali Grayson definitivno hoće."

"Dobro," Devon je rekao. "Napiši." Skinuo je konopac i dodao mi telefon. Gledao je dok sam kucala, što je bilo teško jer sam se tresla. Srećom, uspela sam da napišem poruku Graysonu:

Hej. Iako sam rekla mojim roditeljima da me ti voziš kući, tata je odlučio da me pokupi. Bukvalno sam pokušavala da mu kažem kako ćeš me ti voziti ali nije uspelo tako da sad učim kod kuće. Molim te ne šalji više poruke. Mama će se ljutiti jer mi odvraćaš pažnju. Iako ja neću.

"To je tvoj specifičan način pisanja?" Devon je pitao. "Duge rečenice?"

"Volim kada je gramatički tačno," lagala sam dok je Devon uzimao telefon i pritisnuo pošalji. Trudila sam se da se ne nasmejem. Nije primetio. Samo se nadamo da je Grayson dovoljno pametan da primeti kako svaka rečenica počinje sa P-O-M-O-Ć. Pomoć.

Glasajte i komenatriśite, sledeći deo možda izlazi već sutra! Xx


Bad Boy's Protection (protector #1)Where stories live. Discover now