Poglavlje 31

5.5K 255 10
                                    

Grayson je pušten iz bolnice tri dana kasnije. Dokaz pucnjave je nadjen tako da su Dedrick i Devon u zatvoru. Zbog toga što je pucnjava bila namerna, Devonu je sudjeno kao da je punoletan. Da su samo ta dva idiota znali da ima kamere iza kafica koja je pokazivala ulicu jer se to tamo desilo.

Stvari su drugačije u školi. Otkad smo Bella i ja ponovo drugarice, ne mrze me više. To je čudno reći.

Bilo je tračeva kako je Devon bio umešan u to što je Grayson povredjen i mnogo ljudi je pitalo da li je okej. Mrzeo je tu pažnju.

"Kako sada možeš da imaš više poena od mene?" Pitala sam glupo zureći u tv.

"Talenat," Grayson je rekao sa osmehom. Igrali smo Call of Duty gde ubijamo zombije, a Grayson ima više poena od mene. Njegova ruka je u gipsu tako da je morao da kontroliše jednom, što je bilo prilično teško ako mene pitate. "Rekao sam ti da ću te pobediti. Sada verujem da mi duguješ nešto." Tapnuo je prstom na obraz. Uzdahnula sam se i navalila da ga poljubim u obraz. Kako god, taman kada su moje usne trebale da naprave kontakt, okrenuo je glavu tako da sam ga poljubila u usta.

"Takva si varalica," rekla sam i protresla glavom.

Graysonov telefon je zazvonio, tako da ga je uzeo da se javi. "Halo....Nema šanse. Ne idem na to....Elliot, ništa što ćeš reći me neće ubediti da podjem. Jer me boli. Ow, moje rame. Mnogo boli." Prevrnula sam očima zbog Graysonovog sarkazma, ali sam malo radoznala na šta ga to tera rodjaka da podje. "Dobro! Idem, ali vodim Poppy sa sobom i moraćeš da nas pokupiš do njene kuće. Da, ovde sam sada.....Da, šta god. Duguješ mi."

"Hvala što si pitao da li želim da idem," rekla sam sarkastično.

"Elliot hoće da gleda meč njenog prijatelja," Grayson je rekao. "Ali joj tata ne daje da ode sama. Obično ide sa najboljom drugaricom, ali iz nekog razloga ne ide večeras."

Digla sam obrvu. "Meč? Kao bokserski meč? Neću da idem na to."

"Prekasno," Grayson je rekao. "Pored toga, sačuvao sam ti život pre nekoliko dana. Duguješ mi."

Prevrnula sam očima. "Da li ti svi duguju nešto?"

"Dap," Grayson je rekao. "Elliot će biti ovde uskoro."

"Dođavola, to znači da ne mogu da te pobedim u sledećoj igri." Ostavila sam upravljače i ugasila ugricu. Grayson i ja smo otišli na sprat. Tata je čitao novine, topla čaša kafe u njegovim rukama. "Tata, izlazim sa Graysonon."

Tata je klimnuo nesklanjajući pogled sa novina. "I kada ćeš se vratiti?"

Pogledala sam u Graysona za odgovor. "Pre deset, sigurno," odgovorio je. "Ako je to u redu."

Tata je pogledao u Graysona i klimnuo glavom. "Da, u redu je. Lepo se provedite."

Grayson i ja smo izašli ispred da sačekamo Elliot. Ušla je u dvorište veoma starim autom. "Hvala vam puno što ste pošli," Elliot je rekla kada smo Grayson i ja ušli u auto. "Laughlin je skoro poludeo kada sam mu rekla da ne mogu da dodjem ako ne nadjem s kim ću ići." Izgleda da je Laughlin njen prijatelj koji boksuje.

Kada je Elliot počela da vozi ka gde god da je meč, pitala je, "Pa, Grayson, kako ti je rame?"

"Verovala ili ne, prolazio sam kroz gore," Grayson je rekao i znala sam da je pričao o onom kada su ga skoro prebili na smrt kada je imao trinaest.

"Tako je, bio si u bolnicu kada si imao trinaest godina. Opljačkan, zar ne?" Elliot je pitala.

Grayson je frknuo. "Ni blizu. Samo da kažemo da tvoj ujka nije to što izgleda." Grayson je izgledao neverovatno ljuto sećajući se toga, tako da sam ga uhvatila za ruku.

Bad Boy's Protection (protector #1)Where stories live. Discover now