Poglavlje 30

3.8K 211 4
                                    

Čekanje vesti o Graysonu je mučenje. Pravo mučenje. Doktori nisu hteli da mi kažu ništa o njegovoj rani, čak ni da li je smrtonosna ili ne. Samo su govorili 'Nije me briga da li si mu devojka. Pokvareni smo i nećemo ti reći.' Okej, možda ne tako, ali kao da jesu.

Tony je bio sa mnom sve vreme, tešio me i govorio da će sve biti u redu. Iako mi je brat, bolje bi se osećala da mi dokrori kažu da je Grayson u redu. Ne mogu da ga izgubim.

Policija je došla u bolnicu da me obaveste da su Devon i Dedrick uhapšeni i da će biti zadržani do dalje istrage. Lakše mi je bilo kada sam to čula.

Napokon, doktor koji je bio zadužen za Graysonovo stanje je došao do mene. "Da li želite prvo loše ili dobre vesti?" Pitao me dok sam ustajala sa stolice.

Loše vesti? Ima loših vesti? "Um, prvo dobre vesti," rekla sam. Molim te budi dobro, molim te budi dobro.

Doktor se nasmešio. "Očekuje se da Grayson ozdravi za nekoliko nedelja. Srećom, rana od metka nije bila toliko strašna."

Pokušala sam da se ne nasmejem jer su tu bile i loše vesti. Ali nisam mogla da pomognem. Grayson je u redu! Preživeo je!

"Koje su loše vesti?" Tony je odlučio da pita.

"Ništa toliko loše," doktor je rekao. "Njegova ruka će biti u gipsu nekoliko nedelja da stabilizuje rame. Ako se pomeri prebrzo ili prejako, može da izazove ogromnu bol. Sada možete da ga posetite." Doktor me je ispratio do Graysonove sobe jer je Tony rekao da će čekati u čekaonici. Grayson je sedeo na bolničkom krevetu, igrajući se sa dugmićima na krevetu. Pogledao me je i nasmejala sam se dok sam žurila ka njemu, stavljajući ruke oko njega-ali sam se trudila da ne dodirnem povredjeno rame.

"Bila sam zabrinuta da te ne izgubim," promumlala sam.

Grayson me zagrlio drugom rukom. "Hej, dobro sam," rekao je.

"Zašto si skočio ispred mene?" Pitala sam.

Grayson je frknuo. "Jer te volim i uradio bih bilo šta za tebe. Da nisam, ubili bi te."

"Ali šta da je tebe ubilo?" Pitala sam.

"Cvetiću, ne pričaj 'šta ako'?" Rekao mi je. "Sve što je bitno je da sam dobro."

Odaljila sam se, ali ostala još blizu. "Hvala što si me spasio," rekla sam i navalila usne na njegove.

"Nema na čemu, Cvetiću," Grayson je odgovorio. Stavio je ruku na bolničkom krevetu, pokazujući mi da sednem pored njega. Ne znam da li mi je dozvoljeno, ali šta god. Sela sam pored njega i stavio je ruku oko mene kada sam navalila glavu na njegovo rame. "Da li se nešto desilo Devonu i Dedricku?"

"Uhapšeni su," rekla sam mu. "I biće zadržani zbog dalje istrage."

"Dobro je," Grayson je rekao. "Sada razumeš šta sam mislio kada sam rekao da će te Dedrick povrediti."

Uzdahnula sam. "Da. Samo nisam očekivala da će izvaditi pištolj."

"Iskreno, nisam ni ja," Grayson je rekao. "Žao mi je što si bila izmedju toga."

"Nemoj da te bude," rekla sam mu. "Da, bilo je opasno, ali nikad nisam nikoga volela kao što tebe volim. I kada je Bella okrenula celu školu protiv mene, nije te bilo briga. Ipak si mi postao prijatelj čak se i suprotstavio Devonu zbog mene. Veruj mi, to što sam bila izmedju je bilo vredno."

Grayson mi je dao brzi poljubac. "I hvala ti što mi nisi sudila po mojoj reputaciji. Stala si uz mene čak i slušala moje probleme. Mnogo te volim zbog toga."

"Volim i ja tebe," rekla sam mu. "Ali trebala bih da idem. Postaje kasno."

Grayson je uzdahnuo, ali klimnuo glavom. "Razumem. Verovatno ću ostati ovde sledeća tri dana. Obećavaš da ćeš me posećivati svaki dan?"

Poljubila sam ga u obraz pre nego što sam ustala sa kreveta. "Obećavam."

---------------

Još jedan deo i možda jedan bonus i završava se knjiga! Ali kada se završi, počinjem sa novom koja je takodje o Poppy i Graysonu.. glasajte i komentarišite i sledeći deo možda izadje već sutra! Xx

Bad Boy's Protection (protector #1)Where stories live. Discover now