Bölüm 33

8.9K 404 96
                                    

Kendime geldiğimde, hastanenin ilaç kokusu genzimi dolduruyordu. Gözlerimi açıp tavanı izlemeye başladım. En son hatırladığım kıriz geçirdiğimdi. İçimde büyük bir boşluk hissediyordum. .

Yavaşça yerimden doğrulup oturdum. Odada kimse yoktu. Camdan baktığımda hava yeni aydınlanıyordu. Beni kim getirmişti buraya? Gözlerim Ayaz'ı aradı. Hep yanımda o vardı. Ama şimdi oda yok.

Yavaşça yataktan inip, siporlarımı ayağıma giydim. Hafif başım dönsede kendimi iyi hissediyordum. Kapının sesiyle bakışlarımı kapıya çevirdim.

Odaya esmer 20 li yaşlarında bir delikanlı girdi.

İyimisin abla.

Beni senmi getirdin.

Evet abla. Sizi baygın bulunca direk hastaneye getirdim.

Çok teşekkür ederim.

Ne demek abla. Kim olsa aynı şeyi yapardı.

Arkasından doktorda girdi içeriye.
Yatağın yanındaki masada duran dosyayı açıp konuştu.

Kendini nasıl hissediyorsun.

Biraz başım dönüyor.

Bu bayılmaların hep oluyormu?

Hayır çok ağladığım zaman oluyor.

Anladım.

Neyim var doktor.

Şimdi kesin birşey söyleyemem. İki tahlil henüz çıkmadı. İki gün sonra tekrar gelmeni istiyorum.

Tamam.

Geçmiş olsun.

Teşekkür ederim.

Doktor çıkınca delikanlı.

Ben çıkışını yaptım abla. İstersen seni evine ben götüreyim.

Yanımda para yoktu. Bu çocukla gitmekten başka carede yoktu.

Yavaşça kapıya doğru ilerledim.

Sizede zahmet olacak.

Hayır abla ne zahmeti.

⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Yol boyunca acılar beynimi kemirsede aklıma gelmesine izin vermedim. Dün olanları düşünmek istemiyordum.

Araba evin önünde durunca, delikanlıya dönüp.

Herşey için çok teşekkür ederim. Hadi birlikte yemek yiyelim.

Çok sağol abla. Benim gitmem lazım. Teşekküre gerek yok. Kendinize iyi bakın.

Fazla ısrar etmedim.

Peki öyle olsun. Sende kendine iyi bak tekrar teşekkür ederim.

Arabadan inince arabayı çalıştırıp gitti. Kimdi acaba bu delikanlı. Ne iyi kalbi vardı öyle. Sevgi'nin de iyi kalbi olduğunu düşünüyordum hep. Benim sevdiğim adamı sevecek kadar iyi kalbi varmış.

Eve girdiğimde salonda Emir'le annem konuşuyorlardı. Beni görünce annem yerinden kalkıp.

Kızım nerdeydin sen bütün gece seni aradım.

Hastanedeydim anne. Çok yorgunum. Sonra konuşsak olurmu?

Neyin var kızım. Çok yıprattın kendini.

Annem iyiyim ben. Emir arabamı Sevgi'nin evinden aldırırmısın? Birde arabana ihtiyacım var.

Annem.
Kızım yorgunum diyordun nereye.

TUTSAK 2 "Aşkın Esiri" (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin