Deel 2

4.8K 203 76
                                    

Heey ik zei dat ik in dit deel foto's zal doen maar ik denk dat ik dat maar doe Wnr jullie het vragen xx❤️

(In de les)

"Psssssst"zei iemand ik besteed er geen aandacht aan tot dat ik een propje naar me hoofd kreeg.

Ik keek achterom en Jaa hoor het was de enige echt illias ik keek hem dodelijk aan en ging verder "pssst lekker ding" zei hij weer oké nu is het enoeg ik keek naar achter "kan je nu je bek houden" "SENAE" schreeuwde meneer tajine hoofd.

"JAAAAA" schreeuwde is terug hij keek me aan " ALS IK JE NOG EEN KEER HOOR DAN IS HET ER UIT HELEMAAL GEK" schreeuwde hij "Wajoow ooraids"fluisterde illias oké dit was de druppel "HOU GWN JE BEK" en ja hoor daar kwam ie "DERRR UITTTT NUUU" ik zuchtte hard en keek illias dodelijk aan "HAHAHAHHAHA LEKKER" schreeuwde hij samen met Rachid "EN JULLIE VOLGEN" schreeuwde de meneer "HAHAHAHA" schreeuwde selma "WAT IS DIT MET DIE MAROKKANEN DER UIT NU GOUW EN VOORLOPIG EIL IK JULLIE HIER OOK NIET HEBBEN BEGREPEN!" Schreeuwde hij " WAT ZIJ JE GA BROODJE KAAS ETEN OFZO HOMO"schreeuwde selma "WAT IS JOU KKR PROBLEEM EH ZEMER" schreeuwde Rachid en nog veel meer dingen "KLAAAR KOM WE GAAN SELMA" toen ik zag dat ze bijna die man wou slaan.

"Bus is mijn les verstoord willen jullie aub weg" zei meneer de homo tajine hoofd "OKÉ THALLAA" zijden ik en selma en klapte de deur hard dicht die weer snel open vloog en illias en Rachid kwamen naar buiten.

"Ewa schoonheidjes" zeiden ze we gingen naar kantine im stond effe op om naar die appersat te gaan tot dat ik twee armen rond mijn middel voel im werd razend im sla die handen weg en schreeuw "WAT IS JE-" tot dat ik zag dat het Omar is (haar vriendje) " OMGGGGG" ik sprong in z'n armen en gaf hem een kusje tegen zijn wang hij lachte en legte mij neer " Heey hbiba" zei hij "Heey omri" zei ik terug hij tilde me op en ging naar een stoel waar wee op zaten (natuurlijk had ik een enige stoel gepakt nog) "en hoe gaat het schat" zei ik "goed hmdl kan niet klagen hbiba" zei hij terug Ehmm wat denkt deze "Ehmm ja met mij gaat het ook goed hoor bedankt voor het vragen' *sarcastisch*.

"Oowh ja Srry omri inou hoe gaat het zine" zei hij Omg wat schattig maar ik deed alsof ik boos was "schatje sorry" ahahah oké ik mag niet lachen Oké ik kan niet meer "HAHAHHAHAHAHA" hij keek me aan en snapte hel al gouw "im wist niet dat je zo was mijn hard is gebroken" zei hij en pakte zijn hard vast ik kon het niet laten en sprong op hem meskine hij schrok HAHAHA ik zag achter ons illias en Rachid heel erg jaloers en boos kijken gelukkig zat Omar met zijn rug naar hun.

TRINGGGGGGG

de bel ging en im was uit en zo verliep mijn dat wel een beetje alleen dat mijn moeder en vader niet praten en naar elkaar keken

NEXT MORNINGGG
"OPSTAAAAAAN BENTI" schreeuwde mijn moeder in mijn oor "hmmm" zei ik terug " iemand kwam de kamer binnen "wat schreeuw je in de ochtend ik slapen er leven nog mensen" ik opende gelijk mijn ogen en zag mijn vader in zijn piyama en een deken bij zich waarschijnlijk beneden geslapen "pffff" zuchtte ik nadat mijn moeder schreeuwde "IK HEB JOU NIKS GEVRAAGD GA NOU MAAR BENEDEN SLAPEN OFZO" "saff mama klaar kom we gaan "NEE HIJ MOET EENS RESPECT HEBBEN ELKE DAG HET ZELFDE WAT IS ER NOU MET JOU" schreeuwde ze weer "oké thallaaaa ik ga beneden SLAPEN als jij dat zoooo graag wil " zij mijn vader en ging naar de logeer kamen en klapte de deur super hard dicht "DOEIIII" schreeuwde mijn moeder er achter aan Omg ik weet niet wat er met hun is maar het is heel kinderachtig.

Oowh ja mensen even wat over mijn zelf nou ik ben senea 17 jaar woon in een gezin van 7 mensen en ja elke dag school en ik denk dat jullie dit nog niet weten ik woon ik België en ik heb een vriendje Omar en ja dat is het maar ik ga douchen tot zo en Oowh ja dit is mijn outfit
👇🏻

Toen ik klaar was ging ik naar school en zo verliep mijn dag op school niks bijzonders behalve dat illias en Rachid boos doen maar bitch wat is je probleem mohiem ik kwam thuis en zag mijn moeder koffers inpakken oké oké w8 wat is dit nou "MAMA WA...

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Toen ik klaar was ging ik naar school en zo verliep mijn dag op school niks bijzonders behalve dat illias en Rachid boos doen maar bitch wat is je probleem mohiem ik kwam thuis en zag mijn moeder koffers inpakken oké oké w8 wat is dit nou "MAMA WAT DOE JE " schreeuwde ik "ZIE JE HET NIET WE GAAN WEG BIJ DEZE KLOOTZAK HIJ IS VREEMD GEGAAN VOOR MIJN OGEN IK LIEP IN DE STSD EN ZAG HEM MET EEN VROUW ZOENEN" schreeuwde mijn moeder huilend in nam haar in mijn armen en zo bleven we even tot dat ik de deur hoorde open gaan en ha hoor het was die grote klootzak hij keek naar de koffers en zij "ah je gaan weg welke land word het" zij hij en wou een kus geven aan mijn moeder maar mijn moeder gaf hem een klap "NET ASL IK D8 LATEN WE ALLES VERGETEN EN OPNIEUW BEGINNEN KLAP JE MIJ" schreeuwde hij woedend en wou mijn moeder een klap geven maar de voordeur vloog open en mijn broer anuour hield mijn vader tegen toen hij zag waar hij mee bezig was.

"BEN JE KKR LIJP IN JE HOOFD WAT WIL JE HAAR AANRAKEN" schreeuw hij en pakt mijn vader bij zijn nek "MOET ZIJ MIJ MAAR NIET AANRAKEN" zij mijn vader terug en duwt anuour aan de kant am gaat naar de woon kamen mijn broer beld mijn broer en ik haal mijn zusje en broertje van school.

Daar aangekomen moest ik nog 5 min wachten even later hoor ik "senae??" Ik deinde mij naar voor en keek gelijk achter en zag dat het een jongen uit mijn klas was Amir "Oowh... Ehm...Heey" zei ik "wat doe je hier?" Mijn broertje en zusje halen jij" " ik ga mijn zusje halen even later hoorde ik "AMIRR........SENEA" schreeuwde een meisje en mijn zusje tergelijkertijd ik zie mijn zusje met een mooi meisje aankomen en melek springt in mijn armen "Heey schatje was het leuk op school" vroeg ik "JAAA" schreeuwde ze heel hard ik lach en druk een kus op der wang en geen seconde later kwam mijn broertje en zei gwn "Ewa" im schoot in de lach en zij gedag tegen Amir en ging weg thuis aangekomen hoorde ik gesnik vanuit de woonkamer komen ik keek en zag mijn moeder en vader "mama wat is er" vroeg ik gebroken " niks benti we gaan papa heeft een andere vrouw dus we gaan hem niet tot last zijn" snokte ze "graag" zei mijn vader.

Ik liep boos Oo hem af en gaf hem een klap en er volgde meer en meer tot dat hij op de bank viel melek en amine dacht ik naar boven en nam hun koffers en vulde die met kleren ect ect en zo deed ik mijn koffers en mijn broers ook en vanaf volgende week zijn mijn vader en moeder officieel gescheiden en wij gaan volgende week verhuizen naar Nederland me ouders hebben deze dragen elkaar niet gesproken.

Heey meiden vandaag effe een xxl deel maar in ben moe tot morgen in sha Allah dan komt er een deel♥️
Vergeet niet te stemmen x

Het luxe leventje is nu voorbij..(VOLTOOID!)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu