Wat vooraf ging:
Ik had alles gdn terwijl hij mij alleen aankeek okeeeeee...
—————————————-
We keken film en ik zag dat chackir me aan keek ik keek hem terug aan en hij glimlachte terug mijn broer zag het en lachte hard "HAHAHAHAHAHA" ik keek hem beschaamd aan Ehm Haha😅"Wat is er ah broer" zei chackir beschaamd "niks niks ga kijken ga" "hmmm" zei ik en keek verder.
Even later ging een telefoon af op de tafel en onze telefoons lagen daar chackir stond op en keek welke telefoon het was "het is een of de andere souf met een hardje en een mannetje en vrouwtje" zei hij een beetje jaloersig..
Ik stond op en nam op:
S:senae
♥️: even souf oké♥️:Eey waar ben jij
S:je beld mij en je zegt gelijk waar ben jij kifesh met jou
♥️:oké Heey hbiba waar ben je
S: ik lachte en zei ik ben thuis Hzo bel jij mij
♥️:ik moet je spreken met wie ben je thuis eigenlijk
S: met mijn broer en zijn vriend maar kom naar mij toe oké dan praten we hier doegg
♥️:oké ben Omw 3andek je doet wat raars met die jongen ik ben er over 10 min Doeii~einde telefoon gesprek~
Ik zag ze kijken ik zag chackir anders kijken hmmm "komt souf" zei anuour "ja" zei ik terug en ging zitten.
10 min later
DINGDONG KLOP KLOP KLOP
(Waarom is elke Marokkaan zo bellen en effe extra kloppen voor de sier 😂😂🇲🇦♥️)Ik deed de deur open en zag souf "hoi" zei ik droog (ze is nog boos dat hij haar niet geloofde xx schrijfsterrr) "hey" zei hij "kom binnen wil je drinken" "ja doe warme chocolade melk " ik keek hem aan "wesh denk je ik heb dat thuis ga naar café ofzo meskieeen" hij lachte "was maar een grap ik hoef niks" we gingen naar de woonkamer en ik zag chackir een ja hoe kan ik dat zeggen een beetje boos zegmaar kijken.
"Fakka anuour lang niet gezien en gaf em een mannelijke omhelzing hij ging naar chackir en gaf em een hand "soufiane" hij schudde zijn hand "chackir" ik lachte "ze3ma legent kom kom naar mijn kamer souf" lachte ik " hahaha ga eh kleintje" en hij tilde me op en ging naar de kamer.
We zaten op de bed ik keek hem afwachtend aan "nou" ik keek hem aan "ik kan niet langer zonder je maar welke jongen was het" zei hij "wat moet ik met een andere jongen doennn" hij keek me aan en zei "ik geloof je sorry wat kan ik doen om het goed te maken?" Ik keek hem grijnzend aan "morgen ga je kleren voor me halen 1 outfit en dan mag je van mij een chocolademelk ik ga het voor je halen oké schatje" zei ik lachend "hahahaha nog steeds over die chocolademelk".
Even later gingen we naar de woonkamer ik zag chackir gelijk kijken ik keek naar anuour die me aankeek zo van je gaat zo zeggen wat jullie daar deden ik keek hem lachend aan en knikte.
"Doei hbibaaaa" zei souf ik sprong ik ze armen en gaf em een kus op zijn wang "doegg schat♥️".
Toen hij weg was riep anuour mij "wat deden jullie in die kamer" ik hij Siri wat denkt deze ik ga met hem doen ofzo "we hebben het gedaan nou goed" hij stond gelijk op en keek me heeeel boos aan ik lachte ik zag chackir heel boos wn geschrokken kijken.
"Wooowww w8 jullie denken toch niet echt" toen anuour naar me toe liep "wat dan" zei hij " wist je nog toen ik ruzie met hem had ja dat hebben we een beetje uitgepraat" zei ik lachend "Oowh oké kleine zusje volgende keer geen grappen oké" en hij knuffelde mij....
P.p chackir
Ik zag een lang gespierd jongen binnen komen ik keek hem aan en hij omhelsde anuour en hij liep naar mij "soufiane" Oowh dit is die ene souf haar vriendje Tfoeee man net dat ik dacht ik heb iemand "chackir" zei ik een beetje boos jaloers achting.
JE LEEST
Het luxe leventje is nu voorbij..(VOLTOOID!)
RomanceAff!! Heyy meiden Vergeet mijn boek niet snel te lezen/bibliotheek/leeslijst te zetten💋 Dit boek gaat over: Senae 17 jarig Marokkaanse meisje die veel Ups maar ook downs meemaakt in haar leven, ze zal in iedergeval niet het beste meisje zijn, todat...