P.p senae
Ik hoor ze gwn ik hoor ze mensen die huilen mensen die dua's doen maar waarom weet ik niet het lijkt alsof ik vastgebonden ben en mijn ogen dicht geplakt is hoe graag ik het ook wil ik ben gwn te zwak en als ik kracht zet dan ben ik super moe."Benti benti hoor je me word wakker benti" hoor ik iemand huilen ik hoor stemmen maar van wie weet ik niet net dat ik al me kracht wil doen om wakker te worden hoor ik een dokter de kamer binnen lopen "vandaag om 7 uur gaan de stekkers der uit ik denk niet dat ze het gaat halen mevrouw" stekker? Lig ik dan toch in coma? Wat is er gebeurt? Ik zet gwn mijn kracht maar in tegendeel dat ik wakker moet worden val ik als een rustgevende blok weer in slaap.
Maar ik moet vechten hoe moe ik ook ben ik hoor iedereen nog huilen en dan komt het in zicht ik zie licht ik zie alles wit maar het lijkt alsof ik sta alleen zit in een witte ruimte en daar zit niks geen deur niks ik wil schreeuwen maar Het voelt alsof mijn mond dichtgeplakt is ik wil rennen maar het lijkt alsof ik ben vastgeplakt aan de grond.
Ik beweeg een paar vingers en ik hoor mensen al schreeuwen het lijkt alsof het buiten mijn ruimte heen gebeurt ik hoor mensen juichen waarom? Omdat ik hier in zit?
Al snel lijkt het alsof ik mijn ogen echt open en daar zie ik een felle licht in mijn ogen schijnen oh my Allah wat gebeurt er ik doe mijn ogen dicht maar nu lijkt het alsof ik uit de kamer word getrokken en opeens zie ik enge beelden langs mij flitsen en open snel hijgend mijn ogen en daar zie ik der de vrouw die mij 9 maanden heeft gedragen de vrouw die mij heeft leren lopen schrijven eten alles "bentiii" huilt ze en rent naar me ik zie een jongen snel en huilend de kamer verlaten.
Er komen 4 dokters binnen en iedereen gaat weg "gaat het goed mevrouw" ik glimlach zwakjes dat het nog mee valt ze controleren mij en dan zie ik hem......
Effe snel een deeltje over wat zij voelt ziet en boord ik hoop dat jullie het leuk vonden♥️
Maar ik heb een vraag wie wilt er een mooie titel voor een boek zeggen want wil nog een boek maar daar wil ik echt voor gaan deze boek heb ik niet goed voorbereid en dus heb ik nu een bok voorbereid hoop dat jullie mij kunnen helpen (het word een Franse boek <3)
15 stemmers
5 Upp
JE LEEST
Het luxe leventje is nu voorbij..(VOLTOOID!)
RomanceAff!! Heyy meiden Vergeet mijn boek niet snel te lezen/bibliotheek/leeslijst te zetten💋 Dit boek gaat over: Senae 17 jarig Marokkaanse meisje die veel Ups maar ook downs meemaakt in haar leven, ze zal in iedergeval niet het beste meisje zijn, todat...