(Mensen Omg ik dacht dat het gister woensdag was ik haastte me helemaal en typte snel een deel LEES DIT!!!)
P.p onbekend
Haha...denk je dat ik weg ben nono i am here oké ik stop weer want ik kan geen Engels mohiem ik heb gehoord dat Samir een lekkere chickie heeft pfff.Ik dacht waarom ga in die moeder gewoon niet aan pakken ik heb haar bedreigd met verschillende dingen Duss bereid je voor...
P.p Amal
Ik heb nog nooit zo hard gehuild als vandaag ik voel me echt rot waarom heb ik het niet eerder gezien dat ze dit niet uit eigenwil deed het leven is moeilijk.Deze dagen heb ik zoveel dua's gedaan voor mijn 'schoonmoeder' als ik er al aan dacht kreeg ik Het al warm ik en Samir zijn wel closer geworden maar ik probeer het halal mogelijk te houden al is het niet meer halal.
Ik ga vandaag naar Samir samen met mijn ouders want hij voelt zich niet goed en hij woont alleen in een appartement dus vandaag kookt mijn moeder.
Ik loop de winkels in en uit opzoek naar leuke dingetjes voor de moeder van Samir.
P.p senae
Ik hoor stemmen! Ik hoor ze maar waarom kan ik niet praten en bewegen ik wil roepen maar telkens voel ik een steek door mijn hoofd gaan wat is er met mij ik lijk in een donkere gat te zitten.Ik hoor steeds mensen huilen praten ik hoor ze maar ik kan niet reageren mijn ogen voelen zwaar en gekleefd aan elkaar alsof ze zo erg vast zitten dat ik niet eens één oog kan open doen.
"Hbiba mijn adem mijn ziel aub word wakker je bent mijn alles ik wil je niet weer kwijt de eerste keer ging ik er al kapot van maar dit keer kan ik het niet meer volhouden zonder jou en al helemaal niet met de gedachten dat jij niet meer wakker word." Hoor ik mijn vader huilend zeggen alsof ik weer adem kreeg gingen mijn ogen wijd open en kwam tot adem.
"LAAT MIJ NIET MEER LOS PAPA!" Schreeuw ik en mijn ogen sluiten zich weer alsof ik terug in een diepe gat ben geduwd ik hoor mijn vader snel een dokter halen "meneer ze ging net praten maar ze deed haar ogen weer dicht" hoor ik mijn vader wanhopig zeggen.
"Kunnen jullie even in de wachtkamer wachten we gaan even onderzoek doen en u hoord wel van ons" hoor ik de dokter zeggen ik wil nu zo graag wakker willen worden en kunnen zeggen dat alles goed gaat.
Ik hoor ze wat testjes doen en dan halen ze mijn vader der alweer bij "meneer dit is een teken dat ze elke moment kan wakker worden verder hebben we slecht nieuws die we beter samen kunnen bespreken alleen" zegt de dokter en ze lopen weg.
Ik hoor nog geluiden dan is het helemaal stil ach mama je zal me nu vast missen niet ongerust zijn ooit kom ik uit deze hel en dan gaan we samen leuke dingen doen en alles inhalen wat we hebben gemist i love you mama....
Love you all💋
🌟🌟
JE LEEST
Het luxe leventje is nu voorbij..(VOLTOOID!)
RomanceAff!! Heyy meiden Vergeet mijn boek niet snel te lezen/bibliotheek/leeslijst te zetten💋 Dit boek gaat over: Senae 17 jarig Marokkaanse meisje die veel Ups maar ook downs meemaakt in haar leven, ze zal in iedergeval niet het beste meisje zijn, todat...