P.p senae
Ik keek naar diegene met een pak waar zijn gespierde lichaam goed uit kwam maar hij had een bivak op dus ik kon niet zien wie het is."Ga maar naar hem toe schat ik zie je vanavond in sha Allah." Zegt dat meisje die alweer naar boven is vertrokken, ik loop heel voorzichtig zijn richting op.
"Jij moet met mij mee voor een missie naar een feest waar ik voor ben uitgenodigd en jij moet mij helpen yellah lopen heb niet veel Tijd" zegt hij en overhandigt mij een bivakmuts.
We lopen naar zijn auto en hij doet de deur voor me open waarna ik instap ze3ma IG Tfoe ik kan hier echt niet tegen man Maarja ik ging zitten en hij ging omdraaien en zat uiteindelijk achter het stuur.
Aangekomen bij ons bestemming liepen we naar binnen en wat me opviel is dat iedereen een bivak op had "het is een blinde feest" fluistert hij.
Ik liep verder naar binnen effe later zitten we naast elkaar bij een tafel met nig 1 ander duo die waarschijnlijk een echte duo zijn want dat meisje knuffelt em steeds ughh.
P.p moeder senae
Omg mensen ik moet jullie wat delen vandaag heb ik mijn ex-man gezien met een ander vrouw en enzo te zien houden ze van elkaar hij zag mij niet maar ik hem wel.Dat betekent natuurlijk dat ik het niet hierbij hou ik moet em hier over spreken natuurlijk maar hoe weet ik niet ik trek mijn para jumpers jas aan en loop de deur uit.
Ik loop naar een park waar ik en mijn ex-man altijd zaten en zie hem daar inderdaad zitten met een vrouw ik zeg je eerlijk ze is wel knap hoor ik doe mijn haar in een knotje en loop naar hun toe.
"Asalam wa3alaikum" zeg ik en ik zie hem al verbaast maar ook geschrokken kijken "wa3alekom oe Salam" zegt de vrouw en staat op een geeft me beleeft een hand en 4 gebruikelijke kusjes.
"Sorry maar ken ik jou of kent mijn verloofde jou?" Vraagt ze beleeft maar ook vragend "Ehm nee im zat hier gewoon en ik kwam jullie effe gedag zeggen." Zeg ik snel "Owh je mag er gewoon gezellig bij zitten hoor" zegt ze.
"Trouwens ik ben samia" zegt ze (ik heb het jullie nog niet verteld maar ze heet samia xx schrijfster) "Ik ben aisha" zeg ik.
Na een gezellige praatje hete hebben gehad met hun loop ik terug naar huis wel jammer maar nu ik er over denk zijn ze wel leuk samen.
Het werd een beetje donker dus besloot maar tanden te gaan poetsen en te slapen morgen in sha Allah weer een dag.
(462 woorden)
Vergeet niet een stem achter te laten🌟
JE LEEST
Het luxe leventje is nu voorbij..(VOLTOOID!)
RomanceAff!! Heyy meiden Vergeet mijn boek niet snel te lezen/bibliotheek/leeslijst te zetten💋 Dit boek gaat over: Senae 17 jarig Marokkaanse meisje die veel Ups maar ook downs meemaakt in haar leven, ze zal in iedergeval niet het beste meisje zijn, todat...