P.p senae
Ik viel naar achter en voor ik het weet voelde ik mijn hoofd tegen de glazen tafel aan vallen ik voelde mijn hoofd bonken en ik voelde bloed eruit stromen ik hoor sirenes mensen die huilen een man die schreeuwt en dan word het zwart voor mijn ogen.P.p Amal
Ik loop samen met mijn vriendin Rania door de stad we kopen verschillende kleren sieraden enz.Ik loop de Bershka binnen en koop een hoofd bandje (hebben jullie Die ook, ik in ieder geval wel😂 x schrijfster)
En koop nog een paar jurkjes want ik ga op vakantieee met Samir we gaan 2,5 week Ibiza wie wil dat nou niet.
Ik wandel de bershka uit "schat gaan we wat eten want ik honger uit" zeurt Rania "Ehm ja Isgoed waar wil je eten?" Vraag ik "ENJOY" schreeuwt ze allemaal mensen kijken haar raar aan.
"HOU JULLIE BLIKKEN BIJ JULLIE ZELF AH HONDEN" schreeuwt ze weer pff...ik schaam me dood.
We lopen de enjoy binnen en voel me steeds gevolgd ik kijk naar achter en zie gewoon mensen lopen het zal wel ik loop verder en kom aan bij de enjoy we lopen naar binnen en bestellen allebei eten.
"Ik ga even naar de wc ik kom zo" zeg ik en sta op ik doe mijn ding en open mijn wc deur ik schrik als ik de moeder van Samir en nog twee gespierde mannen naast haar ik Zie haar grijnzen.
"Heyhey schoondochter" zegt ze sluw ik blijf nog steeds geschrokken kijken "hoi" zeg ik toch droog "pak haar nu want ze werkt op mijn zenuwen" zegt ze boos de mannen pakken mij bij mijn armen mee naar de nooduitgang.
Je hoort aisha nog lachen en dan word ik in een busje geduwd "AH KAULO HOND MIJN ETEN HEB IK NU VOOR NIKS BETAALD" schreeuw ik naar een van de mannen "pff nu al hoofdpijn" hij pakt een prikje en dan word het zwart.
P.p Rania
Hoi mensen.Kennen jullie mij al?
Nouuu ik ben Rania, zusje van Brahim en stiefdochter van Redouan ik heb gehoord dat hij nog kinderen heeft nou ik hoop dat ze een beetje lief zijn anders woon ik bij mijn vader.Mohiemmm waar blijft die Disney hoer Amal want wacht nu hayeck lang op haar wesh is ze ongesteld nigh?
Ik loop naar de wc ik schrik van wat ik hoor....
P.p Samir
Ik bel Amal al de heletijd en ze neemt niet op ik heb het gevoel dat er wat aan de hand is....Hey babes
(426 woorden)
🌟🌟
JE LEEST
Het luxe leventje is nu voorbij..(VOLTOOID!)
RomanceAff!! Heyy meiden Vergeet mijn boek niet snel te lezen/bibliotheek/leeslijst te zetten💋 Dit boek gaat over: Senae 17 jarig Marokkaanse meisje die veel Ups maar ook downs meemaakt in haar leven, ze zal in iedergeval niet het beste meisje zijn, todat...