Deel 42

1K 81 14
                                    

P.p senae
Tijdens het feestje word ik naar voor getrokken en als ik kijk wie het is zie ik dat het DE jongen is die mij heeft ontvoerd als het ware.

Hij trekt mij mee naar het dansvloer en dan beginnen we te dansen alsof we een koppel zijn het liefs spuug ik op hem hij is een vieze vuile flikker "WAT?!" Schreeuwt hij kei hard en gaf me een klap blijkbaar had ik het hard op gezegt.

Hij trekt me mee naar buiten en begint allerlei woorden te zeggen "als jij je nog 1 x Zo gedraagt is het baybay familie en jij erachter aan" sist hij in mijn gezicht.

Ik mis mijn familie nu al ze zullen vast heel bezorgt over mij zijn, als ik ze maar geen pijn doe want deze tijd is het moeilijk voor hun.

Ach je moest eens weten meid...

P.p Vader senea

Vandaag ga ik naar een goeie vriend van me die ik al een tijdje niet heb gezien hij was in Marokko ofzo maar hij komt deze avond terug rond 7 uur.

Ik koop wat eten want mijn lieve vrouwtje gaat voor ons koken met ons bedoel ik, mijn vriend en nog een paar vrienden van hem hij zei dat hij ook een meisje mee ging nemen zijn vriendin ofzo.

P.p senae

Ik ben nu aan het inpakken we gaan terug naar Nederland pff steeds verplaatsen ik kan er echt niet tegen maar ja 100 vragen geen antwoord.

Ik stap in de prive vliegtuig en zoek een plek er word een wijn glaasje aan geboden maar ik weiger af en val geen minuut later in slaap.

2,5 uur later

We zijn aangekomen en gaan bij een vriend van mijn 'ontvoerder' eten het zal vast ook eentje zijn als hem net als al die vieze drugsdealers.

Hij geeft me een jurkje en trek em aan hmm best mooi hoor.

(Hij is ma sha Allah echt moooi😍 xx schrijfster)

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

(Hij is ma sha Allah echt moooi😍 xx schrijfster)

We lopen de deur uit en stappen de witte range in en na een uurtje komen we aan er doet een vrouw open rond de 40 jaar en ik geef haar 4 gebruikelijke kusjes "je bent ma sha Allah echt een mooie meisje" zegt ze "shokran gelti" zeg ik en loop door "gelti moet ik je helpen met iets" vraag ik "Ehm ja wil je effe een doekje halen in de keuken daar is mijn man je kunt het gwn vragen" zegt ze. 

Ik loop naar de keuken "3ami zal ik een doekje mogen" vraag ik en ik zie een man bezig met het snijden van worteltjes "ja tuurlijk hier" zegt hij als hij zich omdraait naar me schrik ik me dood.

Papa.......

Heyhey damessss allesgoedd

(453 woordjes)

Vergeet niet te stemmen💕🌟🌟

Het luxe leventje is nu voorbij..(VOLTOOID!)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu