Wat vooraf ging
"Soufiane" "ja" "niks sikee" " HAHAHAH" hij lachte en ik glimlachte breed zie je je kan wel lachen zei ik hij knikte en ik zei dat ik effe mijn make up ga bijwerken hij zij oké zusje inou ik lachte en ging weg wat ik daar zag kan niet nee.....~~~~~~~~~~
Omar die zoent met een meisje en haar kont vast heeft ze zagen me niet en voor ik het nog wist Ron ik weg naar buiten ik liep en liet mijn tranen een vrije loop.
Ik hoorde mijn naam "SENAE SENAEEE KOM AUB" schreeuwde (.....) ik wist niet wie het was maar ik liep door tot dat ik weer mijn naam hoorde ik viel huilend op de grond en ik voelde handen mij optillen het was soufiane en ook dus degene die me riep hij nam me in zijn knuffel.
Ik huilde het uit tot dat selma en nog 3 meiden (siham loubna ikram) ze lieten mij even in de armen van soufiane tot ik was afgekoeld zei soufiane "wat is er zusje van me" ik glimlachte en zei ze allemaal van A tot Z.
Ze schrokken ik zag dat soufiane zijn kaaklijn ontspande en tilde mij op en bracht mij weer naar binnen waar Omar mij zag in de armen van soufiane 😈
"WAT DE KKR DOE JIJ MET MIJN VRIENDIN" schreeuwde Omar ik sprong van soufiane af met betraande ogen toen hij dat zag kwam hij naar me toe hij wou me optillen maar ik duwde hem weg "wat is er met jou"zei hij boos en duwde me soufiane sprong op Omar en het liep uit tot een gevecht.
Toen soufiane klaar was met het vermoorden van Omar kwam hij naar mij en schreeuwde "LAAT HET FEESJE MAAR BEGINNEN"ik schoot in de lach en zag dat meisje naar buiten proberen te glippen "Feesje word het zeker"zei ik met een grijns.
Soufiane keek mij niet begrijpend aan maar toen hij het kant van (....) keek wist hij genoeg.
Ik Ron op der af toen ze mij zag begon ze te rennen ik pakte der van haar haren trok haar mee naar buiten ik sloeg haat tot dat (...) mij tegen hield toen ik pas besefte dat ik dat meisje niet had gezien ik keek naar haar gezicht en het was een hoer van school Sabrina.
Ik keek achter om en zag mijn broer anuour toen ik hem zag sprong ik in zijn armen.
Ik legde hem alles uit vanuit A tot Z hij schrok en spuugde op dat meisje ik keek ze niet begrijpend aan en toen zei hin dat het zijn vriendin was hij maakte het uit en liep met mij naar binnen toen iedereen mij zag en hij een arm om mij heen had keken ze me allemaal aan zo van heb je nu al een nieuwe.
Soufiane keek mij boos/vies/lelijk aan en toen begreep ik ze en ik zag dat anuour het begreep we hadden een grijns op ons gezicht en voor ik het weet sprong ik in zijn armen en knuffelde ik hem ik riep "LAAT HET FEEST MAAR BEGINNEN" im lachte mij kapot je moest die feest van die mensen zien wollah bhel ik ben hoer.😂
Selma begreep mijn hind en schreeuwde "NU AL EEN BOY" Hahahah brokko ik keek ze3ma beschaamd weg en deed mijn hoofd in zijn nek en plante een kusje op zijn wang en toen anuour het echt niet meer kon barstte ik selma en anuour uit van het lachen "HAHAHAHAH IK KAN NIET MEER AHHAHAH" schreeuwde selma door haar tranen heen toen ik naar soufiane keek klem hij boos weg Ehm Haha oké.
" oké mensen die denken nu ik ben hoer hahaha" iedereen knikte ik zag soufiane kijken 😂"HAHAHHAHA DIT IS MIJN BROER" ik zag soufiane opgelucht kijkt wat is er nou met hem?
Ideen lachte en ging verder zelfs paar jongens kenden mij broer en gaven elkaar een mannelijke omhelzing.
Ik ging naar souf en ging naast hem zitten hij keek me lachend aan ik zag opgedroogde tranen Huh wat is er met hem.
"Wat is err!!" Riep ik geschrokken hij zei "niks niks" " jawel wat is er" " kom ik zeg het je wel buiten" zei hij ik knikte en zei dat tegen mijn broer en hij zei oké ga maar.
Toen wij buiten waren aangekomen begon souf te praten..
P.p sabrina
Heey bitchheess
Kennen jullie mij nig Ewa ik ben sabrina ik ben een kkr lekker meisje allaaaaannnnggggg ontmaagd Ahahha mijn ouders zien me als een meisje met hoofddoek en dat ik maagd ben en elke dag naar moskee gaan maar nee hoor ik trek korte kleren kleren onder aan en dan een a3baya maar ja ik ben zelf 18."Oke dit is je plan je gaat nu naar dat Feesje je gaat hem lokken Nasr de wc om effe er heen te gaan en dan met betreurde ogen naar hem kijken en sws gaat hij jou zien en BOEM haar leven verpest van dat hoertje oké" Hahah "oké mevrouw" ik liep weg en koos voor een mooie en een dure jurkje.
Oké ik deed nog mijn hakken aan.
En mijn make up.
En mijn kansel is gwn die daar met de make up dus ja.
P.p onbekend
Oké mensen onze plan is gelukt alleen is ze nog steeds niet van ons af😈P.p senae
"Ja zeg maar" zei ik toen we buiten kwamen hij begon te praten "wollah senae je maakt min gek altijd zag ik jou met Omar wollah senae al sinds dag een trekte je me aan wollah dit gaat te snel maar ik huil om jou elke nacht omdat je een ander hebt-" "HAD" schreeuwde ik door hem heen hij glimlachte en gijn verder "had en net dat ik zag dat je met een jonge binnen kwam jij had je armen rond zijn middel en hij had een arm om jou schouder brak mijn hard in stukjes toen verliet ik een traan ik zeg dit niet graag tegen mensen maar ik houd van jou en van niemand anders" eindigde hij ik sprong in zijn armen en kreeg tranen van geluk en verdriet door mij heen verdriet omdat hij huilt en geluk van dat hij op mij is een mooi Eloeee knappe dappere jonge.We liepen met gekruiste armen weer naar binnen.......
JE LEEST
Het luxe leventje is nu voorbij..(VOLTOOID!)
RomantikAff!! Heyy meiden Vergeet mijn boek niet snel te lezen/bibliotheek/leeslijst te zetten💋 Dit boek gaat over: Senae 17 jarig Marokkaanse meisje die veel Ups maar ook downs meemaakt in haar leven, ze zal in iedergeval niet het beste meisje zijn, todat...