P.p karim
Dubai
We gaan naar Dubai en we kijken dan wel verder maar eerst gaan we naar onze pand daar en haar effe nieuwe kleren geven enzo.We hebben bijna alles mee en als ik naar beneden ga zie ik dat bijna alle weed in deden zitten en ik zie nog hier en daar half n**kte meiden die weed wegen en in pakken zetten.
Ik loop naar eentje en geef de een zuigzoen ik zie der gelijk blozen enzo pff ik sla smog op der kont en zie dat alle mannen effe die dozen moeten opruimen "ALLE MANNEN VERZAMELEN IN DE KELDER ALLE DOZEN MOETEN MEE GENENOMEN WORDEN!"
Ik zie dat de dozen zijn opgeruimd ik pak nog een doos en loop er mee naar die vracht wagen.
P.p Senae
Ik ga bijna dood van deze geur hierzo ik ruik alleen hasj weed en cocaïne gadverdamme ik word mee getrokken weg van de kelder en word in een busje geduwd.We kwamen aan bij een groot grasveld en ik zie een vliegtuig een prive vliegtuig ik word mee getrokken ik loop over modder gras water enzo ik word uiteindelijk in de vliegtuig geduwd en zie lekkere eten en de duurste dranken.
Ik zie karim naar binnen lopen en gelijk word een fles wodka naar hem geduwd ze dansen drinken zingen roken terwijl ik hun aan kijk zo van wtf.
Ik zie in mijn ooghoek een dronken jongen steeds naar mij kijken maar dan gaat ie verder met drinken hij danst alsof hij in een disco is als ik iets in mijn nek voel word ik bang van het feit dat het sterk ruikt naar wodka.
Als ik op kijk zie ik 'de' dronken jongen hij betast mij en probeert mij te zoenen ik word bang en begin te schreeuwen dat ie moet stoppen maar het muziek staat te hard.
Hij pakt mij bij mijn kont vast en zoent me ruw terwijl ik huilend en schreeuwend hem weg probeer te duwen maar in een ruk word hij naar achter getrokken...
Hey meiden van me alles goed?
Wat vonden jullie van deze deeltje?
Tot zaterdag in sha Allah❤️
JE LEEST
Het luxe leventje is nu voorbij..(VOLTOOID!)
RomanceAff!! Heyy meiden Vergeet mijn boek niet snel te lezen/bibliotheek/leeslijst te zetten💋 Dit boek gaat over: Senae 17 jarig Marokkaanse meisje die veel Ups maar ook downs meemaakt in haar leven, ze zal in iedergeval niet het beste meisje zijn, todat...