Deel 47

1K 79 19
                                    

Mensen het is nu zondag en dit deel komt vandaag ook erop te staan omdat ik het gister druk had en de heledag heen en weer Was enzo het spijt me beauty's💖

——————————————————————

P.p moeder senae
Het is vandaag warm zegg niemand is thuis een-de-lijk rust het liefst had ik ze allemaal weg maar ja heb money nodig he ik hoor de bel gaan en stap richting de deur ik open het en zie Samir mijn zoon.

"Samir houbii" zeg ik en omhels hem ik merk nu pas dat er een meisje naast hem staat ze kijkt mij verlegen aan met haar lelijke kop tfoee ze mag maar hopen dat ze niet met mijn zoon trouwt ze doet het sws alleen voor de money.

"Salam benti wie ben jij?" Vraag ik quasi lief ze glim lacht "Salam galti ik ben Amal" zegt ze lief tfoee zogenaamd lief doen ze is sowieso een hoer kijk wat ze aan heeft slet.

"Samir Amal kom binnen" zeg ik ze lopen naar binnen "ughh" fluister ik zacht als ik de deur dicht doe "Amal ben jij de buurmeisje van Samir of beste vriendin?" Vraag ik "Ehm

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.



"Samir Amal kom binnen" zeg ik ze lopen naar binnen "ughh" fluister ik zacht als ik de deur dicht doe "Amal ben jij de buurmeisje van Samir of beste vriendin?" Vraag ik "Ehm..ja..zijn buurmeisje" zegt ze stotterend ik zie Samir zijn kaken opspannen waardoor ik begin te grijnzen.

P.p Amal
Ik zie die moeder nog grijnzen tfoee vieze bitch ik sta op en tik Samir aan waardoor hij mijn hand vast pakt en met mij opstaat "Mama wij gaan trouwen over 2 maanden" zegt Samir ik zie die moeder nog vloeken.

"Awhh schatjes is dat niet te vroeg misschien op je 25ste ofzo" vraagt zijn moeder en kijkt mij met een boze blik aan ik kijk har aan met gewoon een glimlach en loop de deur uit zonder nog om te kijken of gedag te zeggen want ze gunt ons gewoon niet.

P.p moeder senae
In sha Allah word hun huwlijk verpest en daar ga ik ook voor zorgen ik wens je de dood Amal..

Sorry voor het korte deeltje xx
Vanavond nog 1 lange💋

Het luxe leventje is nu voorbij..(VOLTOOID!)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu