Deel 24

1.2K 91 8
                                    

P.p koautar
We hebben veel gelachen en boos gdn maar hij lijkt me een leuke jongen om elke ochtend mee wakker te worden in onze bed😍

Uiteindelijk ben ik maar huis gegaan en zaten ik en mijn broer effe op de bank tot dat de bel ging ik keek op en zat te denken huh.

Ik keek en zag een bezorger van domino's
K:hallo
B:ja uw bestelling van sarafdine (el)
En hij geeft me 2 pizza's, 2 blikjes cola en 2 kapsalon's met nog saus
K:huh wij hebben niet besteld maar effe wachten.
B:ja geen probleem.

"Heb jij pizza besteld" vroeg ik aan mijn broer "Hahahah wat lul jij stil ik ben moe" Omg mijn broer is altijd zo hé "nee wollah kom" zei ik "als dit een grap is maak ik je dood" en hij staat op gelukkig.

B:ja hallo meneer uw bestelling voor sarafdine (el).
S:Ahah is dit een grap ofwat.
B:nee meneer hier is uw bon.
Huh al onze huisnummer en gegevens staan er op hmm oké komt goed uit heb honger.
S:en is het betaald.
B:Ehm effe kijken...ja het is via ABN ambro betaald en het koste €24,40.
S:ja oké het zal wel me moeder hebben gdn op werk.
Ik keek em zo aan van realy maar ma3lish
B:nog een fijne avond.
S:werkse.

We liepen naar de woonkamer net dat ik een pizza wil pakken schreeuwd mijn broer "WTF DOE JE EH MONGOOL" ik kijk em zo aan van zie je het niet "ben je gek straks zit er wat in ofzo ga broodje kaas eten ga" zegt hij oké daar heeft ie een punt.

Nog geen 10 min laten horen we een scooter de straat in rijden en we zien via de woonkamer dat ie stopt het zal wel de buren zijn ofzo. 

TING DONG

"WOLLAH ALS DIT WEER EEN BEZORGER IS GA IK NIET DIE ETEN OP ETEN MAAR DIE BEZORGER" schreeuwd mijn broer en loopt naar de deur.

We konden niks anders verwachten dan een bezorger.

B: uw pizza margeritta en uw shisha.
Ik lach me dood en ga terug naar de woonkamer om een telefoon te pakken en alvast te filmen you know.
S:en Hzo.
B:meneer er is via dit adres shisha in onze shisha lounge besteld en een pizza maar die wauw uw aan uw deur
K:DORRY hoor eh kleine damhert is dit een grap of ben je Yusu met ons want wij hebben dit net gehad kijk maar.
En ik laat die eten zien
B:Ehm ik denk dat het een grap is ofzo hahaha. Lacht hij ik zie nu pas dat hij ook een mocro is.
En ja hoor daar komt een shusi bezorgen aan
Mijn broer duwd mij naar binnen.

en loopt naar hun en vraagt nog wat en komt naar binnen "koautar ik ben zo terug mensen zitten grapjes met ons uit te halen ik heb die andere hun eten mee gegeven en ze zijn weg en nu ga ik deze eten op tafel terug Brengen ben zo terug" ik knik.

P.p sarafdine
Ik duw mijn zusje naar binnen
S:Ehm ik heb niks besteld ik weet niet wat dit is maar met welke nummer is dit besteld en welke naam.
Bezorgers: bij ons hebben we geen naam binnen.
Zeggen ze allebei
S:nummer??
B:ja dat wel uw zult vanavond gebeld worden.
S:oké shokran ah khoya.
En die tata geef ik een knik en loop naar binnen dit ga ik effe lekker naar domino's brengen......

Hey meiden ik hoop dat jullie dit deeltje leuk vonden.

Dit is een bonus deel x

Vergeet geen Stem achter te laten en ook geen rea x

10 stemmers
3 Upp

Vandaag maak ik het niet lastig voor jullie🤗

Het luxe leventje is nu voorbij..(VOLTOOID!)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu