Deel 48

1K 75 19
                                    

P.p senae
Ik loop naar beneden en zie anuour ik was zoo blij je wil niet weten ik ren naar hem toe en net at ik hem een knuffel wil geven vlieg ik naar de anderekant en voor ik het weet beland ik op de glaze tafel en zie zwart.

P.p anuour
Ik blijf geschrokken kijken en zie mijn stiefmoeder gelijk naar der toe rennen en ze beld 112 ze bloed helemaal mijn vader komt mijn richting op.

"WAAR WAS DAT VOOR NODIG BEN JIJ GEK GEWORDEN DAT JE OUDER BENT IS HET NIET DAT JE DAT MAG DOEN NOOOIT VAN JOH VERWACHT ANUOUR NOOIT EN NU UIT MIJN HUIS MISN RAHAM NUUU" schreeuwt mijn vader nog nooit heb ik hem zo boos gezien nog nooit.

Ik loop boos weg en sla de deur hard dicht ik loop gewoon al weet ik niet waar ik ben ik hoor sirenes en zie een ambulance wagen met volle vaart langs mij rijden richting het huis van mijn vader.

Ik zie een bushalte en loop er heen ik ga gewoon zwart rijden (btw meiden nooit zwart rijden x schrijfster) ik wacht en zie dat de bus naar Hoofddorp over 10 min gaat ik ga gewoon naar huis.

Ik loop de bus binnen (van achteren) en ga gelijk zitten ik zit nu ongeveer 10 min in de bus en kom al snel aan in Hoofddorp centraal station (ik woon dat bitchaas x schrijfster).

Ik loop naar huis en zie mijn broer en Amal net vertrekken met de auto ze zagen mij en zwaaide effe ik kom thuis aan "ik hoop dat die Amal dood valt door een erge ziekte" hoor ik iemand sissend fluisteren.

Ik loop op de geluid af en zie mijn moeder daar helemaal rood van de woeden op Amal aan het vloeken "wat zeg je allemaal over mijn schoonzusje" vraag ik, ik zie haar geschrokken kijken.

P.p Brahim (stiefbroer van senae)
Ewa strijder(in) alles goed
Goedzo met mij gaat het alhamdurillah ook goed.

Mohiem vandaag ga ik intrekken bij mijn moeder samen met mijn zusje Rania (spreek je uit als raan-iea x schrijfster) ik pak mijn koffers in en ik zie Rania al lopen naar de auto.

Ik loop naar de auto en ga voorin zitten, aangekomen groet ik mijn vader nog "papa ik zie je elke zondag oké" zeg ik hij knikt en omhelst mij en het zelfmedelijden geld voor Rania.

We bellen aan en wachten geduldig af na een paar minuten doet nog steeds niemand open "huh wacht ik bel mama even" zeg ik en bel haar.

Ik:mama we bellen aan maar niemand doet open waar ben je?
My queen❤️: Ehm ik ben nu in het ziekenhuis de dochter van Redouan is net zwaar gewond geraakt ze is op de glaze tafel gevallen onder het matje ik de tuin dus je moet even omlopen licht een sleutel leg jullie koffers en wacht eventjes want ben onderweg.
Ik:oké mama.
TUUT TUUT TUUT

Ik draai me om daar de tuin en pak de sleutel en loop naar binnen en nu nog wachten....

Hey beauty's!
Omg ik ben zoo ziek ik lig nu ziek in bed maar wou effe een deeltje maken, maar ik kom er net achter dat ik voor Engels moet leren en ik zeg je ik sta der gemiddeld niet goed op hoor.

Love you!💋

Vergeet niet te stemmen geeft mij meer motivatie om een deel te plaatsen💋🌟

(575 woordjes)

Het luxe leventje is nu voorbij..(VOLTOOID!)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu